Gå till innehåll

Var kan man växla krogmarker?


Comandini

Recommended Posts

Vann för drygt 3 månader sen 1000 kr på ett uteställe i malmö. Växlade aldrig in markerna utan tog dem emd mig hem på fyllan. Måste man växla in dem på samma ställe eller går det på andra ställen me? Dem flesta uteställena i Malmö/Lund har samma marker.

Står nåt med Båstad på dem.

 

Någon som vet?

 

* Lite RP - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vänner,

 

En gång var jag så full på krogen så jag lyckades gå från roulettebordet med roulettemarker. Det är ju speciella marker vid roulettebordet, som man växlar in till vanliga marker när man går från bordet, men det passerade vid detta tillfälle på molnfri höjd för mig. :) När jag kom till baren lämnade jag fram några marker, värda fem kronor styck, samt några tjugor och fick till min förvåning tillbaka alla mina pengar -- plus en massa dricka! Barpersonalen måste ha tagit fel på markerna. :D

 

Sådana historier är alltid roliga.

 

On-topic: Jag har en del marker hemma från krogen. Det värsta är att man har samlat på sig en del marker och efter ett tag kommer man inte ihåg från vilket ställe de olika markerna kommer från. :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...