Gå till innehåll

Älska med henne i skogen, nej tack!


TotalFarsa

Recommended Posts

Pfff, vi har den där finska kanalen :) (kanske ni också har med lite otur?)

 

Nej den får vi som tur är inte in ;)

Inte lika roligt att bo i Danmark nu va?

 

lol ;)

Har fått min dos av Finsk-tv och finsk-dansbandsmusik efter att ha varit och besökt Nokia i Esbo ett 20-tal gånger. Som tur är så har de flesta hotellen SVT-Europa.

 

Du vet väll att i Danmark får man enligt lag dricka två starköl per dag på jobb, så länge det inte påverkar ens jobb. Inte lika roligt att bo i Stockholm nu va? :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

[OT]

Är det bara jag som undrar hur smurfarna fortplantar sig? För något års sedan så såg jag det på 3:an och då fanns det en massa små smurfar. Var fan kom de ifrån. Kom nu inte och säg att det finns ju en tjej smurf för det finns det inte. Hon är ingen riktig smurf utan hon tillverkades av Gargamel av lera för att lura smurfarna. Så jag har kommit fram till att det är inte svansar de har utan det är en ny smurf som är på väg att växa fram och smurfarna fortplantar sig genom celldelning.

 

Sen undrar jag hur fan fransmännen inte kan hitta smurfarna. Om de nu är 3 äpplen höga så ska det väll inte vara så svårt att hitta deras hus. De måste ju vara enorma svampar de bor i. Hmm man ska nog inte åka in och arbeta under semestern. Eller så har jag ätit för mycket brunost

[\OT]

 

 

Om han gjorde tjejsmurfen av lera kan han väl göra resten av smurfarna av lera? Gör en klump med blålera och sätt i en hammare och sen en halvtimme i 250 graders ugnen så har du en snickarsmurf.

 

Förresten, är det bara jag som tycker gammelsmurfen påminner om Hans Sheike med skägget och allt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...