TheGrinder Postad 27 Juli , 2015 Rapport Share Postad 27 Juli , 2015 kul du fick vinna nått hehe, fett grattis :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Schdefan Postad 27 Juli , 2015 Rapport Share Postad 27 Juli , 2015 Haha helt löjligt! Sjukt nice, stort grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OHChariot Postad 27 Juli , 2015 Rapport Share Postad 27 Juli , 2015 Störd är du!! Gz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DickNiaz Postad 27 Juli , 2015 Rapport Share Postad 27 Juli , 2015 Stort grattis Sjukt år du har Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
guldbyxorna Postad 27 Juli , 2015 Rapport Share Postad 27 Juli , 2015 King är du! Stort grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Govno Postad 27 Juli , 2015 Rapport Share Postad 27 Juli , 2015 Imponerande. Grattis!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 27 Juli , 2015 Rapport Share Postad 27 Juli , 2015 Du är en mycket sjuk människa! Nu får du bjuda polaren på ett förnyat pass och sedan försöka på CC igen!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Integrale Postad 28 Juli , 2015 Rapport Share Postad 28 Juli , 2015 Snyggt, grattis!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 29 Juli , 2015 Författare Rapport Share Postad 29 Juli , 2015 Tack allihopa, uppskattas Du är en mycket sjuk människa!Nu får du bjuda polaren på ett förnyat pass och sedan försöka på CC igen!!! Han ska lösa det, bara varit utan leg i ett halvår än... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 29 Juli , 2015 Författare Rapport Share Postad 29 Juli , 2015 Har grindat både måndag och tisdag. Måndagen var kall med bara 2 cashar...Dock var det ena en 3dje plats i Omania 33 för strax över 1k$ Idag gick det bättre med mer volym också, hittade 3 FT och ett skepp. 1a: T-Rex Fulltilt, 3.7k$ 2a: Omania 33 Stars 1.4k$ 7a: Minuit Express .fr 700€ Tillbaka på det imon! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 29 Juli , 2015 Rapport Share Postad 29 Juli , 2015 Har grindat både måndag och tisdag. Måndagen var kall med bara 2 cashar... Segt att höra! Du skall nog se att det vänder snart! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 29 Juli , 2015 Rapport Share Postad 29 Juli , 2015 Tänk att få vara Jerry ett par dar. Grym insats i söndags!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
narcissist Postad 29 Juli , 2015 Rapport Share Postad 29 Juli , 2015 Alltid uppskattat att logga in sen natt/tidig morgon, se Jerrys eller BlomJRs dagbok i topp, och klicka för att se vad grabbarna nu finalbordat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eurgh_77 Postad 29 Juli , 2015 Rapport Share Postad 29 Juli , 2015 Väldigt.Väldigt väldigt väldigt bra jobb men träna hu;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gorillai Postad 29 Juli , 2015 Rapport Share Postad 29 Juli , 2015 Jäklar vad wp! Sjuk jäkla vinstmaskin du är Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 30 Juli , 2015 Författare Rapport Share Postad 30 Juli , 2015 Segt att höra! Du skall nog se att det vänder snart! Tack för att du finns <3 Tänk att få vara Jerry ett par dar. Grym insats i söndags!!!! Tackar Valter =) Alltid uppskattat att logga in sen natt/tidig morgon, se Jerrys eller BlomJRs dagbok i topp, och klicka för att se vad grabbarna nu finalbordat. Aa det rullar på bra nu för oss båda Väldigt.Väldigt väldigt väldigt bra jobb men träna hu;-) Haha har ju gått bra HU senaste annars Jäklar vad wp! Sjuk jäkla vinstmaskin du är Tack! Jo springa kan jag =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 2 Augusti , 2015 Författare Rapport Share Postad 2 Augusti , 2015 När jag vaknade imorse så var målet för dagen att överleva. Givetvis reggat upp 12 turrar efter suttit vid datorn i 5min... mvh degen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CharlesRane Postad 2 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2015 Springer du bra eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 2 Augusti , 2015 Författare Rapport Share Postad 2 Augusti , 2015 Springer du bra eller? Generellt, väldigt bra Idag mediokert hittills, hittade dock en 5e plats i en 82 hyper för 1.8k, var semideep i 265$ KO och mincasha 54$ Turbo KO, ont om stackar i de som spelas nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CharlesRane Postad 2 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2015 Generellt, väldigt braIdag mediokert hittills, hittade dock en 5e plats i en 82 hyper för 1.8k, var semideep i 265$ KO och mincasha 54$ Turbo KO, ont om stackar i de som spelas nu Vad har du gjort för att förtjäna sånt bra spring? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 2 Augusti , 2015 Författare Rapport Share Postad 2 Augusti , 2015 Vad har du gjort för att förtjäna sånt bra spring? Är varken snygg eller smal och mina vänner luktar illa, antar att gud kände sympati... Sitter på FT i Sunday NLO H/L, är 5/6 med en moster CL som är väldigt spew, är ganska bra i detta spel som CL på FT men han är nog inte särskilt bra. Har lite andra stackar med men ingen annan ITM tror jag inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 2 Augusti , 2015 Författare Rapport Share Postad 2 Augusti , 2015 Är varken snygg eller smal och mina vänner luktar illa, antar att gud kände sympati... Sitter på FT i Sunday NLO H/L, är 5/6 med en moster CL som är väldigt spew, är ganska bra i detta spel som CL på FT men han är nog inte särskilt bra. Har lite andra stackar med men ingen annan ITM tror jag inte.. Tog 3min sen var jag ute. Sjukt nog han 3(!) andra spelare åka ut på dem 3 minuterna med och jag blev 3a för 1200$ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 3 Augusti , 2015 Författare Rapport Share Postad 3 Augusti , 2015 1tablear nu, Summer Special på franska 2/5 med 10k€ UT, garanterad 2.9k, bör vara typ even nu... http://www.boomplayer.com/sv/poker-hands/Boom/15407395_16994744B7 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 3 Augusti , 2015 Författare Rapport Share Postad 3 Augusti , 2015 4a för 4.7k€ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CharlesRane Postad 3 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2015 Är varken snygg eller smal och mina vänner luktar illa, antar att gud kände sympati... Sitter på FT i Sunday NLO H/L, är 5/6 med en moster CL som är väldigt spew, är ganska bra i detta spel som CL på FT men han är nog inte särskilt bra. Har lite andra stackar med men ingen annan ITM tror jag inte.. Bra svar, det accepterar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts