boman Postad 2 Juni , 2015 Rapport Share Postad 2 Juni , 2015 Nu är det din tur, kör! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 2 Juni , 2015 Rapport Share Postad 2 Juni , 2015 GL, förväntar mig frekventa (positiva) tweets resten av veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 2 Juni , 2015 Författare Rapport Share Postad 2 Juni , 2015 Får reda på att 6maxen är full, så lär inte bli nån sådan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 4 Juni , 2015 Författare Rapport Share Postad 4 Juni , 2015 Nu är det din tur, kör! GL, förväntar mig frekventa (positiva) tweets resten av veckan. Tack Missade 6maxen tyvärr men lyckades finalbordet omahan. Slutade 7a för 19.9k. Var väldigt brant struktur och inte mkt spännande busthand... Main imorgon, då tkr jag att vi går längre än 7e plats Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 4 Juni , 2015 Rapport Share Postad 4 Juni , 2015 Tack Missade 6maxen tyvärr men lyckades finalbordet omahan. Slutade 7a för 19.9k. Var väldigt brant struktur och inte mkt spännande busthand... Main imorgon, då tkr jag att vi går längre än 7e plats Orkar inte. Grattis :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Schdefan Postad 4 Juni , 2015 Rapport Share Postad 4 Juni , 2015 Tack Missade 6maxen tyvärr men lyckades finalbordet omahan. Slutade 7a för 19.9k. Var väldigt brant struktur och inte mkt spännande busthand... Main imorgon, då tkr jag att vi går längre än 7e plats Snyggt! Kul med en bra Live cash Lycka till I Main! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Draxler Postad 4 Juni , 2015 Rapport Share Postad 4 Juni , 2015 Lite off fråga nu men.... Gick du plus överlag i scoop?. Du sålde ju andelar. Finalbordet i super tuesday var största framgången? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 7 Juni , 2015 Författare Rapport Share Postad 7 Juni , 2015 Tack Påväg hem från Stockholm nu. Hade bra stack inför dag2 i Main men bustade innan 2 timmar hade gått den dagen. Hade en kille som var helsprängd till vänster om mig och tyvärr satte han en semicooler på mih Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mesutözil_7 Postad 7 Juni , 2015 Rapport Share Postad 7 Juni , 2015 Lite off fråga nu men.... Gick du plus överlag i scoop?. Du sålde ju andelar. Finalbordet i super tuesday var största framgången? Svara på frågan tack!!!!! Hej hej förresten;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 8 Juni , 2015 Författare Rapport Share Postad 8 Juni , 2015 Svara på frågan tack!!!!! Hej hej förresten;-) Varför skapar du nya konton hela tiden? Plussade runt 7k$ för egen del, gick kallt utanför scoopturrarna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mesutözil_7 Postad 8 Juni , 2015 Rapport Share Postad 8 Juni , 2015 Varför skapar du nya konton hela tiden? Plussade runt 7k$ för egen del, gick kallt utanför scoopturrarna Det är ett intresse jag har. Skapa nya konton. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 8 Juni , 2015 Författare Rapport Share Postad 8 Juni , 2015 Dont try this at home...för det är skitdåligt och funkar aldrig http://www.boomplayer.com/en/poker-hands/Boom/14682371_6ED0402679 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 10 Juni , 2015 Författare Rapport Share Postad 10 Juni , 2015 Har kört 3 grinder nu utan att uppdatera här, Söndag/måndag/tisdag Söndagen hittades FT i Hotter55 för första gången. Ut som 8a dock vilket var lite tråkigt men låg sist och inget spektakulert. Gick semideep i Sunday500 med... Måndagen hittades 5cashar men inget spännande över huvudtaget Idag så blev det 2 FT, Hot100 på franska, slutade 6a för 600€ och i 109$ Turbo på stars där blev det 5e plats och 2500$. Relativt djupt i sena 55$ KO med. Blir nog fotbollsträning imon och grind efter det. #GRÖTTEXT Godnatt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 16 Juni , 2015 Författare Rapport Share Postad 16 Juni , 2015 Var några dagar sen sist man skrev här! Lirade inte jätte mycket förra veckan men kört söndag/måndag nu. Plussade söndagen efter ett skepp i 54$ KO för 5k$. Blev 12a i Sunday 6max på franska för typ 500€, annars ganska blekt. Lite småcashar hit och dit som vanligt. Idag brickade jag jävlar och hade bara 2 cashar på kanske 3 turrar. Kom i 27$ Turbo KO och 11$ Rebuy. Spelade en liveturre på klubben i lördags som jag för en gångs skull lyckades casha i, passade även på att vinna då. Var nog den snabbaste turren som spelat där, då jag plockade upp fina händer. Slog ut samtliga motståndare som satt på mitt bord under turnerninge (8/12). Så det var en fin oskuld att ta Funderar på att lira sommarlaxen i Göteborg i början av Juli, någon annan som tänkt lira? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 16 Juni , 2015 Rapport Share Postad 16 Juni , 2015 Funderar på att lira sommarlaxen i Göteborg i början av Juli, någon annan som tänkt lira? Minibiff bjuder in alla som vill för en sleepover har jag hört Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 16 Juni , 2015 Författare Rapport Share Postad 16 Juni , 2015 Minibiff bjuder in alla som vill för en sleepover har jag hört Har hört det med, är ju ändå hans ansvar för att stå för sånna evenemang i Göteborg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 16 Juni , 2015 Rapport Share Postad 16 Juni , 2015 Med tanke på hur det gick förra året så är jag ytterst tveksam... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 16 Juni , 2015 Rapport Share Postad 16 Juni , 2015 Med tanke på hur det gick förra året så är jag ytterst tveksam... du får väl bjuda lite mer selektivt iår Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 16 Juni , 2015 Rapport Share Postad 16 Juni , 2015 du får väl bjuda lite mer selektivt iår Ska ändå upp till Norrland de dagarna som det ser ut nu! Hehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 17 Juni , 2015 Författare Rapport Share Postad 17 Juni , 2015 Fint dubbelskepp idag. Plockade första Krokodilen på 888 för 6.6k$ och sen 22kuben på stars för 4k$. Sprang även djupt i 54$ Turbo KO(16e) och Hot 44(25a) och typ top 50 i Big109. Kan ha varit något misstag på 22kub finalbordet annars har spelet flytit på väldigt bra det senaste Har vunnit rätt många Djupa HUs i rad nu vilket känns jävligt fint! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Koffe Postad 17 Juni , 2015 Rapport Share Postad 17 Juni , 2015 Bra jobbat, stort grattis känns som varje gång man dyker in här så ser man bara skepp efter skepp! keep it up Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 18 Juni , 2015 Författare Rapport Share Postad 18 Juni , 2015 Bra jobbat, stort grattis känns som varje gång man dyker in här så ser man bara skepp efter skepp! keep it up Tack! Jo springa kan jag Mixade känslor över dagens grind efter missat 2 chanser att ta en Triple Crown. Blev 4a i Wednesday War på Ftilt och 7 i deras T-Rex. Lyckades även nu i sista turren gå från CL med 11 kvar till att finalbordsbubbla i 82 PROG SKO. Gjorde 2 extremt diciplinerade bet/folder på rivern som jag åtminstone nu 5min senare är nöjd med. Annars var det inte många cashar alls, en i franskas Midnattshyper och en i Wednesday Challenge på 888. Grind imon med sen tar vi och firar lite midsommar =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Schdefan Postad 18 Juni , 2015 Rapport Share Postad 18 Juni , 2015 Sjukt imponerande att läsa om ditt spring! Bara att gratulera och saga att det är riktigt kul att det går bra för någon från "bygden" Hoppas det håller i sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 19 Juni , 2015 Författare Rapport Share Postad 19 Juni , 2015 Sjukt imponerande att läsa om ditt spring! Bara att gratulera och saga att det är riktigt kul att det går bra för någon från "bygden" Hoppas det håller i sig! Tack =) För den railsugna så är jag CL med 39kvar i Thursday Thrill. Även på finalbordet i T-rexen på Ftilt för en TC. Även kvar i 11$ rebuyen där vi ganska nyligen smetat. I övrigt har det varit en 14e plats i Hot75 och cashar i Big75 och Big162... Kanske något mer som jag glömt, gl mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 19 Juni , 2015 Författare Rapport Share Postad 19 Juni , 2015 2/21 med 180k på 1400/2800 i thrillen 43k$ up top och en jävla massa bountys 2/5 i T-rexen 125k på 2/4k, 3.6k up top Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts