Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Bump!

Cred när det finns en viiktorh på svs ^^ fanboy eller någon som fakenickar för att få action? Inte meningen att strö salt i något downswing-sår. Gl med spelet.

/Glad amatör

• Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
  Antisk säger:
Bump!

Cred när det finns en viiktorh på svs ^^ fanboy eller någon som fakenickar för att få action? Inte meningen att strö salt i något downswing-sår. Gl med spelet.

/Glad amatör

Jag lever! Tror det finns en VlktorH med faktiskt. En gång blev jag själv anklagad för att fakenicka ViktorH när jag gick ner i nivå.

Jag spelar bara sporadiskt nu. /4 - /20. Betala räkningar osv. Barcelona och livegames snart! Tack 8-)

Postad
  ViktorH säger:
Jag lever! Tror det finns en VlktorH med faktiskt. En gång blev jag själv anklagad för att fakenicka ViktorH när jag gick ner i nivå.

Jag spelar bara sporadiskt nu. /4 - /20. Betala mitt alkoholberoende osv. Barcelona och livegames snart! Tack 8-)

FYP mannen! 8-)

Postad
  ViktorH säger:
Får slänga in ett tips om Arendal Sehr Schön Festival. Sjukt trippig härlig festival, bara några hundra besökare.

vet att det inte kommer komma någon men....tripp(rese)-rapport!

• 4 months later...
Postad

Varma hälsningar från Melbourne. Crowngamesen är bra, folket är mycket bra, gräset riktigt bra. Det enda riktigt dåliga här är min fysik.

... and in case I don't see ya, good afternoon, good evening, and good night!

Postad
  ViktorH säger:
Varma hälsningar från Melbourne. Crowngamesen är bra, folket är mycket bra, gräset riktigt bra. Det enda riktigt dåliga här är min fysik.

... and in case I don't see ya, good afternoon, good evening, and good night!

Härligt att gamesen ser fina ut, ska lurka lite på Australian open och Aussie millions under 2 veckor, Electric gardens blir det också så hoppas vi har samma lycka med gräset/eller något ännu bättre.

Postad
  Osmanovski säger:
Jobbat något på outfiten i Australien?

Inte änsålänge. Börjat trivas bra i sletna jeans och vit tisha. Nya prada-glajjor nu så ser ju bra ut åtminstone. Tar tag i det till sommaren om jag inte har gulat helt.

BjornL säger:
Härligt att gamesen ser fina ut, ska lurka lite på Australian open och Aussie millions under 2 veckor, Electric gardens blir det också så hoppas vi har samma lycka med gräset/eller något ännu bättre.

Låter bra! Blev en del emma och annat igår faktiskt, skön afterglow nu. Hör av dig om du trillar in!

• 9 months later...