Gasimoe2 Postad 3 Juli , 2014 Rapport Postad 3 Juli , 2014 Hej hej! Jag undrar om det finns något sätt att få fler en de senaste 200 händerna exporterade? Jag har spelat en hel del zoom på mobilen och skulle vilja ha de händerna exporterade så jag kan importera dem i HM2. Finns det någon lösning på det? /Gazze Citera
WannaSeeMyPig Postad 3 Juli , 2014 Rapport Postad 3 Juli , 2014 Maila supporten och säg att du vill ha de senaste 200 du spelade från mobilen, det bör fungera. Citera
corgi Postad 3 Juli , 2014 Rapport Postad 3 Juli , 2014 jag har för mig att man kan requesta händer i ps klienten så du får dom mailade Citera
Gasimoe2 Postad 5 Juli , 2014 Författare Rapport Postad 5 Juli , 2014 Jo men jag lyckas inte få mer en de 200 senaste händerna... Citera
PokerStars_Karl Postad 9 Juli , 2014 Rapport Postad 9 Juli , 2014 Hej, Använder du begäran i klienten baserat på tid skall du kunna få upp till "en vecka". Men om du ändå bara får 200 händer så kan du maila vår support, support@pokerstars.eu som kan maila dig händer enligt önskemål dvs alla, ett visst antal händer eller från och med en specifik tid. Mvh, Karl PokerStars Sec Citera
Recommended Posts