Gasimoe2 Postad 2 Juli , 2014 Rapport Postad 2 Juli , 2014 Hej hej! Förmodligen jag som är helt borta oh totalt blind men hur gör man för att få se resultatet av en hand i chatten? När jag spelar zoom på mobilen ser jag i chatfönstret hur det förgående handen slutade. Typ: "Fi visade stege 5-9 (0,53$)" så man ser hur handen slutade, vad vinnaren satt på och hur mycket hen vann. Men när jag spelar på datorn får jag ej upp den informationen utan måste titta på föregående hand vilket är svårt att hinna i zoom... Hur slår man på det? Citera
Testi Postad 2 Juli , 2014 Rapport Postad 2 Juli , 2014 Håll in ctrl när du klickar på fold så stannar du vid bordet tills given är över Citera
Gasimoe2 Postad 2 Juli , 2014 Författare Rapport Postad 2 Juli , 2014 Fast jag vill se resultatet efter showdown... Citera
PokerStars_Karl Postad 3 Juli , 2014 Rapport Postad 3 Juli , 2014 Hej, Det kan möjligen bero på hur du har ställt in "dealermeddelanden" på borden i klienten? Gå till ett bord - -> välj "Alternativ" (uppe till höger) och ställ in hur du vill att det skall visas i chatten. Mvh, Karl PokerStars Sec Citera
Gasimoe2 Postad 3 Juli , 2014 Författare Rapport Postad 3 Juli , 2014 Ah, tack! Som sagt väldigt enkelt! Citera
Recommended Posts