Gå till innehåll

GRINDER goes 100 hours in 10 days


TGrinder

Recommended Posts

  • Svars 192
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vevas friskt vid borden och värdet är som vanligt löjligt bra. 5.3h är redan avklarade och siktar på 1.7h till innan det är dags middagspaus.

 

 

Idag är det detta som pumpas i lurarna: http://open.spotify.com/user/tgrinder/playlist/08GGt2U4cfVF3RdaaXuD4C (House)

 

Nu kom ViktorH in och ska mäta snorre också så då är det nästan bud på att beställa hem mat idag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjuk jävla challenge, krossa på!:)

 

En sjuk människa ska ha en sjuk Challenge! I will! ;)

 

Kul med lite volym så här i sommarn!! Hade varit ännu mer kul om du hade lirat PLO och se hur du skulle swingat!! Gl

 

Kul vet jag inte, missar ju att jobba på brännan. ;) Men som tur är har det dock regnat större delen av dagen här i Stockholm. Så det är inte med någon större ångest man grindar med nu iallafall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Önskar dig ett stort lycka till! Kör hårt! Detta skall följas...

 

Stort tack! Kul med följare, kommer behövas i slutet när det är som jobbigast. (:

 

För er som ställer massa frågor till mig i chatten, gör det här istället. Underlättar en hel del då min chat är avstängd sen tidigare.

 

Dunkar in stabila 8.3h i första sessionen! 100h? Ha! Går mot 200h snart, detta är ju löjligt..

 

Grishungrig så dags att käka nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick precis smaka varians i livet, efter middagen satte jag mig ner för dagens andra session. En kort stund efter kändes det som jag fick en rejäl höger av John Blund och allt blev lite suddigt.

 

Raka vägen till badrummet, kolla sig i spegeln, 4 snabba örfilar, doppa skallen i handfatet uppfyllt med iskallt vatten. Fit for fight igen.

 

Inga konstigheter.

 

WÖÖÖÖÖÖÖÖ

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Nu kom ViktorH in och ska mäta snorre också så då är det nästan bud på att beställa hem mat idag.

 

tänk på att jag är en mycket duktigare pokerspelare än du är :roll:

även om det inte säger mycket.

 

hur ligger du till resultatmässigt so far?

(eller väntar du till post lockdown-sammanfattning?)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såna här projekt är alltid kul att följa :) Posta gärna grafer!

 

Uppskattningsvis; hur mycket lägre förväntar du dig att din winrate kommer att ligga när du köttar dessa volymer?

 

Blir tyvärr inga grafer som jag skrev tidigare, men utlovar en total graf när jag lyckats med Challengen.

 

Gissningsvis inte mycket alls, men 2-3bb/100 . Problemet blir väl att hålla sig ifrån tilten och inte spewa, tröttheten i sig klarar jag av. Men allt hänger väl ihop på ett eller annat sätt, antar jag.

 

tänk på att jag är en mycket duktigare pokerspelare än du är :roll:

även om det inte säger mycket.

 

hur ligger du till resultatmässigt so far?

(eller väntar du till post lockdown-sammanfattning?)

 

Fast jag har större kuk..även om det inte säger så mycket heller.

 

Jag låg väääldigt bra till fram tills för 1-2 timmar sen då "tuffsi" kom in och råna mig (donera väl en hel del ska tilläggas).

 

 

Är fruktansvärt besviken på mitt spel ikväll/inatt. Förtjänar stryk, bokstavligt talat.

 

Volymen ser i alla fall riktigt bra ut, precis passerat 40h sträcket. Kvällssessionen landade på stabila 6.9h och funderar på att ge upp där för idag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nope. Allt åkte in på 983hh och st6ne står med 99

 

Åh herregud..:ola:

 

Bara att gratulera st6ne, njut av degen!

 

Ses vid borden imorgon Pistolen, dags att krama kudden nu. GG

 

Edit: Glömde att säga att Dag 3 slutar på totalt 15.2h.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är den dåre jag är mest back mot ever 2014. Springer sjukare än

 

Ja, han är underbar den lirarn. Han är nog bäst på siten atm..

 

älskar att alla har någon supergrisfisk som de alltid backar mot.

 

kommer inte ihåg vad min heter nu, men vet där finns minst en.

 

Sluta lipa nu, ta dig i kragen och spela bättre! Du har ju spelat som en kratta vid borden klart du backar. / Mvh K2o < J4s

 

TGIF! Samma morgonrutin som alltid men idag toppar med ett par färska wienerbröd. Javat har aldrig smakat bättre. Unnade mig även en sovmorgon, välbehövligt.

 

Vill någon lattja lite HU-PLO på micromicro så är jag ON!

 

Målet för dagen får bli 10h och därmed kliva över 50h-strecket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sluta lipa nu, ta dig i kragen och spela bättre! Du har ju spelat som en kratta vid borden klart du backar. / Mvh K2o < J3s

 

 

Hittar varken en K2o-hand eller en J3s-hand mot dig i databasen TG.

Vill minnas jag skrivit det i chatten (..?) till dig nångång efter ett uselt spel av någon av oss?

 

Förtal!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att du orkar!

 

Riktigt imponerande, Stort lycka till!

 

Är man krigare från orten så är man! ;) Tack man!

 

Hittar varken en K2o-hand eller en J3s-hand mot dig i databasen TG.

Vill minnas jag skrivit det i chatten (..?) till dig nångång efter ett uselt spel av någon av oss?

 

Förtal!

 

Då har både du och din datorbas en stor läcka i så fall. Sitter och kikar på händerna just nu.

 

Trodde du visste exakt vilka händer jag pratade. Fick även höra ett och annat om K2o-handen då Krill$ter hoppade på mig och berätta hur värdelös jag var. Antog att han var din högra/vänstra han om nätterna. Eller känner ni in varandra alls?

 

Vill någon ta del av vårt vackra spel är det bara PM:a, "-skäms inte ens" som HH hade sagt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är man krigare från orten så är man! ;) Tack man!

 

 

 

Då har både du och din datorbas en stor läcka i så fall. Sitter och kikar på händerna just nu.

 

Trodde du visste exakt vilka händer jag pratade. Fick även höra ett och annat om K2o-handen då Krill$ter hoppade på mig och berätta hur värdelös jag var. Antog att han var din högra/vänstra han om nätterna. Eller känner ni in varandra alls?

 

Vill någon ta del av vårt vackra spel är det bara PM:a, "-skäms inte ens" som HH hade sagt.

 

langa handen till mig då så jag själv får skämmas! :)

 

edit: känner inte krill$ter

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...