Gå till innehåll

Djens - svänger som en jojo!


Djens

Recommended Posts

  • Svars 2,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Inget klanka ner på Jens här, det är min dagbok, ni ska dyrka mig...MOAHAHAHAHA!

 

Samt erkänna att jag faktiskt börjar ta mina utdragningar lite bättre nu på sistone, (Det har funnits en hel del riktigt arga/vettlösa inlägg som jag har tagit bort när jag kommit till sans, men det kommer nog ingen ihåg :D )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag åkte också på sinnessjukt många utdragningar igår, men efter par tusen händer vänder det och detta händer :)

 

Seat 1: tojo72 ( $88.17)

Seat 2: las77 ( $200)

Seat 3: zyr001 ( $222.50)

Seat 4: bugibba ( $151.05)

Seat 5: hartvey1 ( $32.50)

Seat 6: JackFresh ( $204.70)

 

JackFresh posts small blind (1)

tojo72 posts big blind (2)

las77 posts big blind (2)

 

** Dealing down cards **

 

Dealt to zyr001 [ Tc, Jc ]

las77 checks.

zyr001 calls (2)

bugibba folds.

hartvey1 folds.

JackFresh raises (9) to 10

tojo72 folds.

las77 calls (8)

zyr001 calls (8)

 

** Dealing Flop ** : [ Ad, 8c, 7c ]

 

JackFresh bets (17)

las77 raises (34) to 34

zyr001 calls (34)

JackFresh raises (177.70) to 194.70

JackFresh is all-In.

las77 calls (156)

las77 is all-In.

zyr001 calls (160.70)

 

** Dealing Turn ** : [ 8d ]

 

** Dealing River ** : [ 9c ]

 

Creating Main Pot with $599 with las77

Creating Side Pot 1 with $9.40 with JackFresh

 

** Summary **

 

Main Pot: $599 | Side Pot 1: $9.40 | | Rake: $3 | Jackpot Contribution: $0

 

Board: [ Ad 8c 7c 8d 9c ]

 

tojo72 balance $86.17, lost $2 (folded)

las77 balance $0, lost $200 [ Ac 8s ] [ a full house, Eights full of aces -- Ac,Ad,8s,8c,8d ]

zyr001 balance $626.20, bet $204.70, collected $608.40, net +$403.70 [ Tc Jc ] [ a straight flush, jack high -- Jc,Tc,9c,8c,7c ]

bugibba balance $151.05, didn't bet (folded)

hartvey1 balance $32.50, didn't bet (folded)

JackFresh balance $0, lost $204.70 [ As Ah ] [ a full house, Aces full of eights -- As,Ah,Ad,8c,8d ]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...oftast uppfylls min förväntan också, men det är lättare när man är beredd på det :-)

 

LOL, det är här du gör fel, min vän. Du måste lära dig att tänka tvärtom. Leder du: "Ha, din jävla looser, kolla vad du fick va? Du är död!" och om du ligger under: "Ha, din jävla looser, här kommer klonken, fisk!". ;)

 

Gud hjälper de som hjälper sig själva, eller hur fan är det det heter?

 

(Eftermiddagssalongsfylla efter några öl på Pig N' Whisle. Hinner med 1,5 h's fylle-LAG spel nu, innan kvällen sätter igång - nu jävlar! ;))

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...och detta händer :)

 

Fan, den där handen är sjuk alltså! Klart mäktig. Undrar om fisken som klonkar underfull på turn tänker att han lär ligga sist på river? ;)

 

mm:) tog alla deras pengar så efter den handen var halva bordet sit out, blev en hel del spamm :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

DÅligt uppdaterat på sistone, men det har itne varit nån nätpoker på ett tag.

 

Igår var jag på LAn som urartade i pokerspel, var rätt kul, en löspassiv, en maniac, en TAG(Gissa vem? ;) ) en synstation samt några tomtar.

 

Synstationen vek sig preflop 2 ggr på hela kvällen!

 

Värsta potten blev på 600 riksdaler:

 

och gick såhär:

Tomte raise 10 BB, synstation syn 10BB

Flop K34 Rainbow (färger ej viktiga) (Tomte bet 1bb, synstaion call 1 BB)

turn 7 (tomte bet 1BB, synstation syn 1 BB)

river 6 (Tomte check, synstation allin 150 BB, tomte call.

 

Tomte: A6o

Synstation 35o

 

Sen fick jag sova i föräldrahemmet, kom hem oanmäld 5 på morgonen :)

 

Och nu har jag varit på en 300 SEK freezeout, jag kände mig utspelad. Först hamnade jag på ett bord där en LAG synade o raisade det mesta, han bluffade bland annat ut mig med 23o :)

 

Sen gick det hyggligt, snodde lite, vann en hygglig pott, sen gör ajg en riktigt "Snygg" syn mot Kenny (Thurre) när jag höjt preflop med AQo och han floppar set i 2or.

Jag synar en allin på turn i tron att mina 2 överkort är levande eller att jag leder. *Stämplar in tomte i pannan*.

 

Mycket trevliga killar och jag lär spela fler turneringar där!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men hur fan ska man kunna vinna då?

Ärligt talat är jag så förbannat lack.

 

ANDRA gången de sätter RRfärg emot feta odds, 3dje gången shortstacken har ett högre broadwaypar än mig..

 

KONSTaNT JÄVLA PISSUTDRAGEN och jag får ALDRIG dra ut själv just nu.

FY FAN VAD LACK JAG ÄR PÅ POKER

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Plussar? åt helvete heller. ligger fan breakeven idag...Max, och det är för jag har totaldominerat ett party bord nu i en halvtimme. har träffat fint.

 

fast det e nog fan LITE back, men inte mkt.

 

Men jag borde ju för fan ligga dunderplus idag IGEN, men som vanligt så favoriseras fiskjävlarna

 

Och där kom det på party med.

 

AKs raisar pre och får syn av A4o som klonkar tvåpar.

 

Jag backar inte alltså, men jag får aldrig nån rejäl plusdag, självförtroendet börjar nästan ta stryk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Juttis:

Sjukdomsmässigt sett så är min hals paj på något sätt så jag kan typ inte anstränga mig hårt eller dricka alkohol, inte kul alls!

 

Kvällsplanering:

 

19 EPT kval på B2B

21 €8k på B2B

21 £40k på Crypto

 

Kommer spela CG paralellt om jag hinner med. Troligen ett bord på Party, B2B samt Crypto.

 

På party heter jag "Djens222" och mitt B2B nick på Heypoker är "Spank_me" om någon vill specca. Cryptonicket e med på varje sida om ni vill specca där med, men jag e inte säker på den turren.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Juttis:

Sjukdomsmässigt sett så är min hals paj på något sätt så jag kan typ inte anstränga mig hårt eller dricka alkohol, inte kul alls!

 

Kvällsplanering:

 

19 EPT kval på B2B

21 €8k på B2B

21 £40k på Crypto

 

Kommer spela CG paralellt om jag hinner med. Troligen ett bord på Party, B2B samt Crypto.

 

På party heter jag "Djens222" och mitt B2B nick på Heypoker är "Spank_me" om någon vill specca. Cryptonicket e med på varje sida om ni vill specca där med, men jag e inte säker på den turren.

 

Aint that a lie?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...