DiegoForlan Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 jag har nu sagt mitt angående Stack ! En grej jag nu vill att ni diskuterar är: Ska man få göra rebuy innan man är helt slut på marker ? Är ju väldigt vanligt online.. att man tex kanske har 500 marker kvar o ändå väljer o göra rebuy o får då ytterligare 1500 i marker ? Nån som röstar för det ? Citera
quila Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 haha...gucci-grejer är inte riktigt min stil...PER! spendergalen??? ha ha ha......det var ju ett bra tips.....hoppas att du tror att jag är det när jag har en bättre hand än du Citera
Herman Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 Hehe-.. fan vad kul att det blir lite diskussioner.. det är bra! Angående startmarker häller jag med Rossman Ricardo.. spelar mej ingen roll..Påverkar inte mitt "TILT"-spel nåt vidare.. vi som bara spelar på tur bryr oss inte ! hähä! Nae.. skämt åsido, det spelar mej ingen roll! Men jag tycker ju att 1500 är en bra start, med den strukturen vi hade förra turneringen, så får vi något mer marker! Angående antes, så är jag för att ha med det! Citera
Mjukis Postad 22 November , 2005 Författare Rapport Postad 22 November , 2005 haha...gucci-grejer är inte riktigt min stil...PER!spendergalen??? ha ha ha......det var ju ett bra tips.....hoppas att du tror att jag är det när jag har en bättre hand än du Betyder det att du och husband kommer dyka upp på turneringen? Se det som så att du startar med 3000 eftersom du kommer sno mina marker i första handen Citera
jerma Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 Hejåhå! E inne på Hermans linje, spelar man tiltat och litar på turen spelar det ingen rockn'roll hur många marker man startar med. Men 1500 e väl max, om timen mellan höjningarna ska ligga på 20 min. Högre antal marker = kortare tid å då e vi snart inne på turbo å de e ingen höjdare, om man inte har en jävla tur. Ante e nästan ett måste tycker jag, annars tar det "aldrig" slut. Men va fan vet ja som aldri vatt me å spele. Citera
quila Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 ne jag ska vänta med att testa lyckan mot dig...per! jag ska me till klubben och se kejan spela SM. finalen går på söndag...om han inte e med där så kanske vi dyker upp på hem vägen vem e Rossman??? Citera
Mjukis Postad 22 November , 2005 Författare Rapport Postad 22 November , 2005 Ähh.. klubben! Kejan åker ut mot tiltarn Crippo Ska du inte prova på lyckan där du oxå Jessica? Rossman är den där snygga mörka killen som brukar sitta relativt tyst under turneringarna (för att han alltid är bakis och haft bortamatch, han ångrar djupt fisken han följde med 5 i 3) men som brukar höras när han får stryk med sina rockets mot 7,3. Det är pga honom vi inte kan ha en egen lokal, inredning är dyrt nu för tiden. Citera
fannys Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 Crippo=crippoli??.... Har ju sett vad han går för isådant fall.... Henrik Eek=Rossman?? Citera
quila Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 ne du per .....så stor vatten skalle har jag inte så jag tycker att jag har något att hämta på samma sett som kejan.. jag måste vara ärlig och säga att jag behöver mer erfarenhet... känner mig inte riktigt mogen för att möta ken lennaard! men jag hoppas kunna åka nästa år även om jag är en bättre spelare än kejan... jag spenderar ju mer Citera
Rossman Postad 23 November , 2005 Rapport Postad 23 November , 2005 Nu pratar du dynga som vanligt Mjukis...blir nu illa tvungen att förnedra dej ordentligt på nästa turnering,, Henrik Eek?? Nej du! Rossman e den där tysta, snälla och jordnära personen som sitter med mördar-handen när du minst anar Citera
quila Postad 23 November , 2005 Rapport Postad 23 November , 2005 sluta löjla dig säg vem du e istället... Citera
Mjukis Postad 23 November , 2005 Författare Rapport Postad 23 November , 2005 Ska jag svara då.. Rickard heter han.. bild nr4 i galleriet, killen med bakåtlut =) Rickard, kan du vara online på msn senare ikvæll?? Måste skicka lite skit som du ska skriva ut infør turneringen! Citera
Rossman Postad 23 November , 2005 Rapport Postad 23 November , 2005 Min skrivare e paj asså...logga in på msn nu ist (ifall du sitter vid burken nu vill säga) så kan jag skriva ut i skolan.. Citera
ankreus Postad 23 November , 2005 Rapport Postad 23 November , 2005 Ja här var det mycket aktivitet får jag säga vilket är otroligt bra! Bra att ni som har åsikter uttrycker er. Antar att det finns ett gäng "läsare" här som bara är inne och kikar. Alla åsikte är ju till för att vi ska kunna göra allt bättre. Är alltid kul att höra saker som är positiva men även negativt måste fram för att vi ska försöka vara alla till lags. Vill ni spy galla över nåt så gör det. Vill ni skicka blombud för något så gör gärna det oxå. Min personliga favorit är nog asaléan Vad gäller markerna så får jag nog säga att 1500 funkar för mig oxå. Spelar ju inte så stor roll när man foldar ut sig ändå i slutändan Citera
DiegoForlan Postad 23 November , 2005 Rapport Postad 23 November , 2005 Måste bara fråga om man kan göra osynliga inlägg ??? Inte en jäkel som debatterat eller ens nämnt min fråga angående rebuy Menar du att du inte dyker upp på söndag alltså jessica??? Såg fram emot att få möta "mästaren" =) Citera
Mjukis Postad 23 November , 2005 Författare Rapport Postad 23 November , 2005 Det är ingen som förstår vad du menar Diego, eller så ser dom det (eller dej) som helt ointressant och orkar inte ens debattera Citera
quila Postad 23 November , 2005 Rapport Postad 23 November , 2005 mästaren....hahaha!!!! ne det verkar inte som att du får nöjet att bli pluttad av mig på sändag om det skulle vara så att kejan inte tar sig till finaldagen så dyker vi säkert upp och vem e DiegoForlan? måste säga att namnet mjukis passar inte per....du borde heta darris ne nu var jag elak...sorry! du ska få en uppgift av mig per....säg till carro facius att jag har sagt att hon ska spela sjkortan av er...och ett stort lycka till! tror du att du kan fixa det åt mig? SEN TYCKER JAG ATT VI SKA GE KEJAN ETT STORT LYCKA TILL!!!!! Citera
Mjukis Postad 23 November , 2005 Författare Rapport Postad 23 November , 2005 Carro har läst och skrattat åt ditt inlägg (hon är här i oslo med mej såklart) Givetvis kommer jag hålla tummarna för dej Kejan. Kör samma taktik som Fold-Tobbe så kommer du iaf till finalbordet Hur många är det som är anmälda till SM? Nu winger Carro så nu måste ja dra. Anländer till Westbay imorgon natt! Wätt skönt må ja säga! Citera
quila Postad 23 November , 2005 Rapport Postad 23 November , 2005 det är 256 platser.. GO CARRO!!!! det e lika enkelt som att hoppa LC på månads hoppning=) he he psyka ner pojkarna bara Citera
Willy_Wonka Postad 23 November , 2005 Rapport Postad 23 November , 2005 Kollar den där Mjukis aldrig sin inbox för meddelanden? Citera
DiegoForlan Postad 23 November , 2005 Rapport Postad 23 November , 2005 Hehe... Jadu Vem DiegoForlan är??? Den nya mästaren kanske ? Haha hade nog varit du som stirrat ner mej men sedan insett att dina pocket Damer inte håller mot ett set av treor Förresten så kan jag bara önska litet lycka till... Har 2 ev 3 polare ur pokerteamet som ska lira SM så jag håller lite mer på dem.. Men GL iaf KEJAN Och MJukis... JA du har troligen rätt dom finner debattering av frågan ointressant... ps. Willy, Mjukis vet inte hur man kollar den faktiskt. Du får ha överseende med hans datorkunskap Citera
Rossman Postad 24 November , 2005 Rapport Postad 24 November , 2005 Angående diegos re-buy fråga; jag tycker iaf att man ska ha helt slut på marker innan re-buy kan göras! Citera
DiegoForlan Postad 24 November , 2005 Rapport Postad 24 November , 2005 Äh nu e de kinkig rossman.. Motivera gärna varför inte ? och alla ni andra med som inte håller med mig där i frågan ! Citera
Rossman Postad 24 November , 2005 Rapport Postad 24 November , 2005 Min motivering lyder: Eftersom det inte ska uppstå några oklarheter...att man ska slippa ev chipsräkning av sin stack innan re-buy etc...re-buy tycker jag även förlorar sin innebörd om man kan köpa tillbaka innan markerna e slut. ...kallas inte det för add-on då?? Citera
OzzzaJa Postad 24 November , 2005 Rapport Postad 24 November , 2005 galleriet finns de sånt också? vart? Citera
Recommended Posts