2nlkrossarmig Postad 13 Juni , 2014 Rapport Postad 13 Juni , 2014 Här finns ingen avdelning för pokerpsykologi lol.. så jag postar den här. Tenderar att bli rädd efter ett tag, sitter och kollar på hur mycket jag ligger på nu och framförallt dessa jävla trackers, högsta punkten för dagen, där ska jag ligga.. Detta är såklart inte bra, ett stort problem är om jag tar ett bad beat och åker ner från högsta punkten och vill vinna tillbaks. Man ska inte försöka vinna tillbaks pengar och om man då gör det under sessionen är det lite epic fail. Å andra sidan blir jag mer aggressiv om jag förlorar en pott för om det har gått riktigt långt så blir jag passiv bara för att skydda mina pengar, minimera variansen.. Nu tog jag en cooler mot en kille, jag hade set och han fick set Q. Och förlorade en del, och då märkte jag direkt efteråt att jag började spela mer rätt. Citera
NorthQ Postad 13 Juni , 2014 Rapport Postad 13 Juni , 2014 Kanske en dagbokstråd är mer lämpligt. Go south med pengarna Citera
Big Less Postad 13 Juni , 2014 Rapport Postad 13 Juni , 2014 Kanske en dagbokstråd är mer lämpligt. Håller med. Med en ödmjuk och trevlig ton, och en vilja att faktiskt ta till dig av vad folk säger, går det att få massor av hjälp på PF. Men annars finns risk att det bara blir Ferna av alltihop och det är inte till gagn för någon. Citera
Recommended Posts