Shalamar Postad 30 Maj , 2014 Rapport Postad 30 Maj , 2014 Någon som har koll på livepoker i Växjö? Jag skulle gärna starta något regelbundet cashgame (och eventuellt turneringar) om intresse finns. 5/5, 5/10 eller 10/20 förslagsvis. Finns intresse? Citera
Vladi Postad 31 Maj , 2014 Rapport Postad 31 Maj , 2014 Livepokern i Växjö är död vad jag vet. Citera
zweeddy Postad 31 Maj , 2014 Rapport Postad 31 Maj , 2014 Någon som har koll på livepoker i Växjö? Jag skulle gärna starta något regelbundet cashgame (och eventuellt turneringar) om intresse finns. 5/5, 5/10 eller 10/20 förslagsvis. Finns intresse? MM rätt dött. Liras i Ingelstad dock en gång i månaden. Inte så långt ifrån Citera
Jocke_G Postad 31 Maj , 2014 Rapport Postad 31 Maj , 2014 MM rätt dött. Liras i Ingelstad dock en gång i månaden. Inte så långt ifrån Är klubben i ingelstad igång fortfarande? eller är det något homegame de har där en gång i månaden? Citera
zweeddy Postad 1 Juni , 2014 Rapport Postad 1 Juni , 2014 Är klubben i ingelstad igång fortfarande? eller är det något homegame de har där en gång i månaden? Vet inte vad jag ska kalla det haha men brukar vara runt 20 - 30 pers. Turre 500:- buy in. Sen cash games efter! Med alkohol i blodet så vevas det rätt duktigt där. Citera
Jocke_G Postad 1 Juni , 2014 Rapport Postad 1 Juni , 2014 Vet inte vad jag ska kalla det haha men brukar vara runt 20 - 30 pers. Turre 500:- buy in. Sen cash games efter! Med alkohol i blodet så vevas det rätt duktigt där. Det låter ju inte alls fel ännu bättre att man får dricka alkohol där med haha vad brukar det vara för cashgame efter? vilken nivå? Citera
Recommended Posts