stefanovic Postad 27 Maj , 2014 Rapport Share Postad 27 Maj , 2014 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 27 Maj , 2014 Rapport Share Postad 27 Maj , 2014 Är det någon som vet vad som har hänt med ViktorH@SvS. Inte sett han spela på sjukt länge och hans twitterkonto är borta. Har han gulat? snackade med honom i lördags, han har ju varit ute och rest en del, spelas dock, vet inte om annan site eller så dock, han kikar säkert förbi och berättar själv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gorillai Postad 27 Maj , 2014 Rapport Share Postad 27 Maj , 2014 Haha, var det verkligen värt att göra en tråd.. Pma honom och fråga istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Evergrey Postad 27 Maj , 2014 Rapport Share Postad 27 Maj , 2014 Tycker trådstarten är värd en biobiljett. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stefanovic Postad 27 Maj , 2014 Författare Rapport Share Postad 27 Maj , 2014 ber om ursäkt för detta. Borde kanske tagit det med honom själv i PM. Admin kan ta bort tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 27 Maj , 2014 Rapport Share Postad 27 Maj , 2014 Ge ViktorH en biobiljett imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
juventini Postad 27 Maj , 2014 Rapport Share Postad 27 Maj , 2014 Ge stefanovic två biljetter så kan han bjuda med ViktorH på någon fin rulle Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 27 Maj , 2014 Rapport Share Postad 27 Maj , 2014 Haha..åh herregud vilken tragisk trådstart! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 27 Maj , 2014 Rapport Share Postad 27 Maj , 2014 Wow Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 27 Maj , 2014 Rapport Share Postad 27 Maj , 2014 Vet inte var, bara vad. Fin Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 27 Maj , 2014 Rapport Share Postad 27 Maj , 2014 ber om ursäkt för detta. Borde kanske tagit det med honom själv i PM. Admin kan ta bort tråden. Ja det borde du men det är ett vanligt misstag. Jag brukar också råka göra trådar när jag inte ser Viktor på ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 27 Maj , 2014 Rapport Share Postad 27 Maj , 2014 Här e jag! så saknad jag känner mig nu, tack stefanovic! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 28 Maj , 2014 Rapport Share Postad 28 Maj , 2014 Här e jag! så saknad jag känner mig nu, tack stefanovic! TS frågade även om du gulat. Många printscreens tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 28 Maj , 2014 Rapport Share Postad 28 Maj , 2014 TS frågade även om du gulat. Många printscreens tack. du har fått printscreen nu, jimmy! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts