JackVegas Postad 10 November , 2014 Rapport Postad 10 November , 2014 Fick tips från 2p2 att det är väldigt noga med formatet på telefonnumret man anger som betalningsinformation. Jag skrev på formatet XX-XXXXXXX trots att mitt riktnummer har mer än två siffror och då funkade det för mig iaf. Jag har laddat med kaffetermos och en extra kanna kaffe om det blir en lång natt Tack för tipset! Fick server error på mitt google chromeade "+4673...." och ändrade till "46-73..." och det funkade. Citera
morronrock Postad 11 November , 2014 Rapport Postad 11 November , 2014 Fungerar ESPN-streamen i Sverige. Läste detta nyss gällande Canada i samma fråga: "ESPN provides the live coverage for the event, which is great for Americans who want to watch the November Nine on their televisions, but ESPN is not available to Canadian viewers". Detta gäller kanske bara själva TV-sändningen och ej streamen..? /M Citera
FarbrorGus Postad 11 November , 2014 Rapport Postad 11 November , 2014 ESPN börjar sända om en kvart? Eller är jag helt dum i huvudet som vanligt? Citera
JerryOdeen Postad 11 November , 2014 Rapport Postad 11 November , 2014 Halv snabba puckar nu alla railhjältar, vart bettar man på gubbarna? Citera
smlove421 Postad 11 November , 2014 Rapport Postad 11 November , 2014 Halv snabba puckar nu alla railhjältar, vart bettar man på gubbarna? fanns odds på unibett, dom har tatt bort oddsen nu. Citera
FarbrorGus Postad 11 November , 2014 Rapport Postad 11 November , 2014 Halv snabba puckar nu alla railhjältar, vart bettar man på gubbarna? pinnacle hade tidigare idag, men om de fortfarande har öppet för spel vettefan. Inga andra stora sajter verkade ha det iaf. Citera
JerryOdeen Postad 11 November , 2014 Rapport Postad 11 November , 2014 fanns odds på unibett, dom har tatt bort oddsen nu. okej tack Citera
fannys Postad 11 November , 2014 Rapport Postad 11 November , 2014 Halv snabba puckar nu alla railhjältar, vart bettar man på gubbarna? 8.5 på Martin genom intertops.eu var det bästa jag hittade Citera
Joshua Postad 11 November , 2014 Rapport Postad 11 November , 2014 Fungerar ESPN-streamen i Sverige. Läste detta nyss gällande Canada i samma fråga: "ESPN provides the live coverage for the event, which is great for Americans who want to watch the November Nine on their televisions, but ESPN is not available to Canadian viewers". Detta gäller kanske bara själva TV-sändningen och ej streamen..? /M Live-streamingen av pregame-showen körde nyss igång på min dator så det verkar funka från Sverige Citera
highbury90 Postad 11 November , 2014 Rapport Postad 11 November , 2014 Kul att se Andy som brukar vara dealer i 500:- turneringar på vår lokala klubb nu sitta och deala på FT i Main Event Citera
TGrinder Postad 11 November , 2014 Rapport Postad 11 November , 2014 Kul att se Andy som brukar vara dealer i 500:- turneringar på vår lokala klubb nu sitta och deala på FT i Main Event What? Är det en svensk dealer? Citera
highbury90 Postad 11 November , 2014 Rapport Postad 11 November , 2014 What? Är det en svensk dealer? Bor i Sverige Citera
NeoSlayer Postad 11 November , 2014 Rapport Postad 11 November , 2014 Fick tips från 2p2 att det är väldigt noga med formatet på telefonnumret man anger som betalningsinformation. Jag skrev på formatet XX-XXXXXXX trots att mitt riktnummer har mer än två siffror och då funkade det för mig iaf. Jag har laddat med kaffetermos och en extra kanna kaffe om det blir en lång natt Tack! Fick också server error tills jag ändrade telefonnumret.. Nu funkar det. NICE!! Goooo Martin!! Citera
TGrinder Postad 11 November , 2014 Rapport Postad 11 November , 2014 Vilken jävla boss han är Martin, ser fruktansvärt fokuserad ut och verkar välja perfekta spots att sätta press på folk (speciellt Tonkin). Kul att se! Citera
smlove421 Postad 11 November , 2014 Rapport Postad 11 November , 2014 ser bra ut! har cipptat upp 4 mille! go martin! Citera
highbury90 Postad 11 November , 2014 Rapport Postad 11 November , 2014 Man hade ju gärna velat se allas hålkort även de som foldar preflop, för att se om folk är nits eller kortdöda osv. Citera
smlove421 Postad 11 November , 2014 Rapport Postad 11 November , 2014 Nån som har en länk? http://www.espnplayer.com/espnplayer/wsop Citera
partygranen Postad 11 November , 2014 Rapport Postad 11 November , 2014 "server error" någon mer som får detta vid köp av stream? Citera
Zarath Postad 11 November , 2014 Rapport Postad 11 November , 2014 Fick samma när jag försökte köpa på nyreggat konto. Sen kom jag på att jag hade ett sen förra året så sökte i mailkorgen och loggade på det. Då funkade köpet. Citera
borne Postad 11 November , 2014 Rapport Postad 11 November , 2014 Kul att se Andy som brukar vara dealer i 500:- turneringar på vår lokala klubb nu sitta och deala på FT i Main Event Han ar aven uppe och delar i Oslo till och fran. Inte konstigt han ar pa FT i WSOP da han tidigare i ar blev utsedd till Varldens baste dealer och fick pris i borjan av WSOP karusellen Citera
kungbohman Postad 11 November , 2014 Rapport Postad 11 November , 2014 Spelas det ner till heads up idag? Citera
NeoSlayer Postad 11 November , 2014 Rapport Postad 11 November , 2014 "server error" någon mer som får detta vid köp av stream? Kolla tråden bakåt. Fick samma medd tills jag fyllde i telefonnummer på "rätt" sätt. XX-XXXXXXXX Fick utelämna ett par siffror Citera
superted016 Postad 11 November , 2014 Rapport Postad 11 November , 2014 "server error" någon mer som får detta vid köp av stream? Fick också "server error". Trolla lite med telefonnumret så det ser som de vill (xx-xxxxxxxx). Det funkade för mig. Citera
Recommended Posts