Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej pf!

Har tänkt starta en db ett längre tag, men nu tror jag är ett bra tillfälle att ta tag i det, ligger och lyssnar på Björn Rosenström - vad tänkte han med. Känns ungefär så idag.

På pokersidan då spelar jag ju nu /1 och fantiserar om att jag kan regga högre ibland.

Läs i mina goda stunder, spelar jag /2 men för en vecka sen spelade jag sng hu 5k och kasta bort rullen, standard typ.

Hur som haver tänkte jag att jag skulle eventuellt lägga upp nån hand jag spelat, men mest tror jag det bara blir skitsnack(fyllesnack) och man kanske får lite respons!

Väl mött pf, vi får se hur längs dbn lever, om det bara blir en bakisbekantskap eller om den ev lever längre :)

/Alex

Postad
Lycka till! /2 ska ju inte vara några problem öht för dig, känns som du borde kunna vinna på /4 /5 också, så upp med dig asap tycker jag! :)

Jo jag arbetar på det :) men som sagt fylleskotten är min akilleshäl, och även har jag mitt spew. Men jag arbetar på det som sagt :)

Postad

Om du intuitivt förstår att det du upplever som jobbiga saker är det enda i hela världen som utvecklar dig, dvs det enda som formar dig, det vill säga ditt enda existensberättigande/skälet att du finns kan man nog må ständigt bra.

Sen om den insikten kommer av att vara korkad eller smart är svårt att säga.

Kanske kan hypnotisera sig till det?

Postad

Du mördar /1, upp till /2+ och printa asap.

Om du intuitivt förstår att det du upplever som jobbiga saker är det enda i hela världen som utvecklar dig, dvs det enda som formar dig, det vill säga ditt enda existensberättigande/skälet att du finns kan man nog må ständigt bra.

Sen om den insikten kommer av att vara korkad eller smart är svårt att säga.

Kanske kan hypnotisera sig till det?

Håll käften.