vikko Postad 24 April , 2014 Rapport Postad 24 April , 2014 http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2151&artikel=5843959 Interjuv med William Thorson. Citera
renad Postad 24 April , 2014 Rapport Postad 24 April , 2014 Finns ett dybban flyttar in med honom som muslim. Jag misstänker prop bet. Citera
Big Less Postad 24 April , 2014 Rapport Postad 24 April , 2014 Ann-Louise: Hur ser en dag/vecka ut i ditt liv idag?William Thorson: Hej. Väldigt djup fråga. Är nog mer än bara kokain som har påverkat den pojken. Citera
Cametosayhello Postad 24 April , 2014 Rapport Postad 24 April , 2014 Finns ett dybban flyttar in med honom som muslim. Jag misstänker prop bet. Citera
seeho Postad 24 April , 2014 Rapport Postad 24 April , 2014 Är nog mer än bara kokain som har påverkat den pojken. Utveckla gärna Citera
TGrinder Postad 24 April , 2014 Rapport Postad 24 April , 2014 Stort lol osv. Haha, underbar signatur! Peace Citera
narcissist Postad 24 April , 2014 Rapport Postad 24 April , 2014 Elise: Hej jag träffade dig för många år sedan på en poker kryssning .. Du var verkligen en otrevlig typ .. Jag var ihop med en annan spelare och ni bestämde er för att spela privat (svarta pengar) eftersom ni delade korten själva erbjöd jag mig att vara dealer .. Men bara efter någon omgång så började du ifrågasätta att jag delade för sakta . Någon dag senare så mötte jag min kompis och hennes kille dig i hissen .. Och då säger du bla att man är ju dum om man tar med sig tjejen på en kryssning .. Jag vet ingen spelare som pratade särskilt bra om dig .. Jag undrar har du bytt liv pga att ingen vill veta av dig mer ? Du verkar mycket snällare på radion nu men känns rätt konstigt att höra att du gått så långt .. LOL. Citera
papiPope Postad 24 April , 2014 Rapport Postad 24 April , 2014 Synar att Islam vet vad som händer efter att man dör. Tror Aftonbladet skulle kunna hitta på en lika bra historia... Citera
JoeFalk Postad 25 April , 2014 Rapport Postad 25 April , 2014 Killen var ju luspank redan när han var med i Dybban. Mindervärdeskomplexet deluxe lyser igenom kraftigt när han hyr en svit på Avalon för att inte rasera imagen. Islam verkar intressant. Skulle du ge han uppmärksamhet för att han åt bajs hade killen varit bajsmissbrukare. Citera
Big Less Postad 26 April , 2014 Rapport Postad 26 April , 2014 Utveckla gärna Man blir inte så där yr i mössan av lite kokain. Citera
Recommended Posts