m4dh4tter Postad 17 Juni , 2014 Rapport Share Postad 17 Juni , 2014 Flickvännen satte två femmor på följd, kan hon få ett PS4 för det lr? Tycker jag absolut att du skall köpa till henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 17 Juni , 2014 Rapport Share Postad 17 Juni , 2014 Brasilien - Mexiko 1-0: 8 st 2-0: 11 st 2-1: 10 st 3-0: 4 st 3-1: 5 st 4-0: 5 st 4-1: 1 st 1-1: 1 st 1-3: jag Bring it on. Fan vad ni andra tippar tråkigt, alltså. Det är som om alla siktar på att komma sjua. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fajlen Postad 17 Juni , 2014 Rapport Share Postad 17 Juni , 2014 Haha. Hade man fått poäng för unikt resultat så hade det nog sett annorlunda ut, men känns ju kallt att gå för 3-2 till brassarna med dessa regler. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 17 Juni , 2014 Rapport Share Postad 17 Juni , 2014 Point taken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 17 Juni , 2014 Rapport Share Postad 17 Juni , 2014 Fan vad ni andra tippar tråkigt, alltså. Det är som om alla siktar på att komma sjua. Siktar hellre på att komma sjua än typ trettiofemma eller vad du nu siktar med dina tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 17 Juni , 2014 Rapport Share Postad 17 Juni , 2014 Brasilien - Mexiko 1-0: 8 st 2-0: 11 st 2-1: 10 st 3-0: 4 st 3-1: 5 st 4-0: 5 st 4-1: 1 st 1-1: 1 st 1-3: jag Bring it on. Fan vad ni andra tippar tråkigt, alltså. Det är som om alla siktar på att komma sjua. Som microgrinder måste man ju hålla sig till lågvarianstipsen med den här insatsen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 17 Juni , 2014 Rapport Share Postad 17 Juni , 2014 Wow - VMs mest spännande match hittills? Hade kunnat sluta precis hur som helst. Brasilien något bättre chanser men Mexiko jobbar hårt som fan och är också farliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 17 Juni , 2014 Rapport Share Postad 17 Juni , 2014 Inte ens lack över missad poäng när man bjuds på sån här fotboll, Ochoa säger jag bara..WOW! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 17 Juni , 2014 Rapport Share Postad 17 Juni , 2014 Kollade top16 o tror 12-13st hade 1-0 till ryssland. Hejja 2-0 (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fajlen Postad 17 Juni , 2014 Rapport Share Postad 17 Juni , 2014 kul match...... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 18 Juni , 2014 Rapport Share Postad 18 Juni , 2014 Var ju helt magiskt värde igår på Sydkorea DNB @ 3.25. Hade hellre sett 0-1 som resultat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 18 Juni , 2014 Rapport Share Postad 18 Juni , 2014 Näst vanligaste tipset AUS-NED är 0-4... Edit: hoho, fyra pers kvar som kan få rätt nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fajlen Postad 18 Juni , 2014 Rapport Share Postad 18 Juni , 2014 cahill vilket jävla mål haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 18 Juni , 2014 Rapport Share Postad 18 Juni , 2014 Surt att Bresciano missade Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 18 Juni , 2014 Rapport Share Postad 18 Juni , 2014 hohoho edit: det var vid straffen, nu är det 3-2. Vilken jävla match. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 18 Juni , 2014 Rapport Share Postad 18 Juni , 2014 Den som hitta 2 mål på Australien får man lyfta på hatten åt, nån som gjorde det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 18 Juni , 2014 Rapport Share Postad 18 Juni , 2014 Tio pers totalt, alltså inte bara i PF-ligan, som tippat att Australien skulle göra mer än ett mål. Tre pers som satte 2-3. Sjuka skills. Ingen i PF-ligan trodde på >1, sex pers trodde på 1, resten på 0. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 18 Juni , 2014 Rapport Share Postad 18 Juni , 2014 Gott om skrällar i dag, 29 pers bara som hade chilensk seger. Ka-ching! Ensam i ligan om det, även om jag tippat ett mål för Spanien också. Edit: RutrKung hade visst också 1-2. Hade jag varit spanjor hade jag varit rejält upprörd. Kolla på Australien - varenda gubbe springer röven av sig och kämpar in i det sista. Spanien gör några halvdana försök och ger upp så fort de tappar bollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fajlen Postad 18 Juni , 2014 Rapport Share Postad 18 Juni , 2014 +++ skönt att se spanien åka ut så tidigt, trött på tiki takan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 18 Juni , 2014 Rapport Share Postad 18 Juni , 2014 Whoa, jag trodde att det skulle vara spridda skurar i Kamerun - Kroatien, men 43 av 46 pers tror på de senare. Och 41 pers av nästan tusen totalt, wtf, så dåliga är inte Kamerun. Edit: Säger jag och tjugo sekunder senare står det 1-0... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 18 Juni , 2014 Rapport Share Postad 18 Juni , 2014 Whoa, jag trodde att det skulle vara spridda skurar i Kamerun - Kroatien, men 43 av 46 pers tror på de senare. Och 41 pers av nästan tusen totalt, wtf, så dåliga är inte Kamerun. Edit: Säger jag och tjugo sekunder senare står det 1-0... Haha, Deva. Du är förjävla skön! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 18 Juni , 2014 Rapport Share Postad 18 Juni , 2014 Inte lika skön som Song, wtf?! Tydligaste röda sedan Márquez 2002 typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jodan Postad 18 Juni , 2014 Rapport Share Postad 18 Juni , 2014 Zidane håller inte med. Btw, Kamerun kan det här med onödiga utvisningar ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 18 Juni , 2014 Rapport Share Postad 18 Juni , 2014 Haha, glömde visst den mest uppenbara i världshistorien... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 18 Juni , 2014 Rapport Share Postad 18 Juni , 2014 Jag tror att dr dev är en av dom som har roligast under VM iom sitt apeshit-tips. Det kanske sitter sällan men när det väl gör det är det den där härliga underdog/jag såg något som inte ni såg-känslan istället för shahin86 nitiga gto-stil där man hoppas 2-1, 1-0, 2-0 till favoriten i varje match. MVH Har Spanien som vinnare och Ronaldo som skytteliga vinnare. Nu ska ni få se på spewtips framöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts