Lassis Postad 31 Mars , 2014 Rapport Postad 31 Mars , 2014 Pokerstars.eu funkar ju tydligen inte i Spanien... Hur f-n gör mn för att få igång det måste jag byta till .es, och går det att fixa på en dag? Nån som vet? Citera
stefanovic Postad 31 Mars , 2014 Rapport Postad 31 Mars , 2014 Du är commtited till att spela på .es , tror det kan vara lite segt att regga sig iom att du måste ta bild och skit på ditt bank id typ. Men antar att dom har ganska snabb support. Svs funkar för övrigt att spela på i Spanien. Citera
SasaMatic Postad 31 Mars , 2014 Rapport Postad 31 Mars , 2014 ojojoj nu lyckades du bra. endast svs om du inte är skriven där Citera
stefanovic Postad 1 April , 2014 Rapport Postad 1 April , 2014 ojojoj nu lyckades du bra. endast svs om du inte är skriven där oooops Citera
ferrari_ Postad 1 April , 2014 Rapport Postad 1 April , 2014 (redigerade) . Redigerad 16 Oktober , 2015 av ferrari_ Citera
sattla Postad 8 April , 2014 Rapport Postad 8 April , 2014 VPN Tunnel is the key! finns en super enkel till android devices NINJA VPN. Mvh Citera
PokerStars_Karl Postad 8 April , 2014 Rapport Postad 8 April , 2014 Hej, Spela på de klienter som finns tillgängliga i respektive region. Mvh, Karl PokerStars Sec Citera
Lassis Postad 19 Juli , 2014 Författare Rapport Postad 19 Juli , 2014 Hej, Spela på de klienter som finns tillgängliga i respektive region. Mvh, Karl PokerStars Sec Då har jag en ny fråga till dig Karl. OM jag vill spela på tex Stars i detta fall.... Kan jag regga mig på ALLA .it/eu/es osv osv osv för att, när jag väl är på plats på semestern, kunna grinda vid poolen istället för att slita mitt hår i 12 miserabla försök att få prata med någon på supporten som faktiskt kan ge ett snabbt svar och lösa situationen? Jag vet ju att flera spela på olika klienter för Stars, så på något sätt måste det ju gå att lösa gissa jag? Citera
Integrale Postad 19 Juli , 2014 Rapport Postad 19 Juli , 2014 På .it får bara italienare spela. På .es får bara spanjorer spela. På .fr får samma personer som får spela på .eu spela, plus fransoser. Slutsats 1: spela på .eu & .fr. Slutsats 2: åk inte på semester till Spanien, Italien, USA eller Nordkorea. Citera
Setcho Postad 19 Juli , 2014 Rapport Postad 19 Juli , 2014 På .it får bara italienare spela. Däremot så kan du spela på ps.com från Italien då dom till skillnad från Spanien och Frankrike bara blockar hemsidan (pokerstars.com) och inte klienten. Eller så var det i vart fall under 2013. Citera
kaffecb932utank Postad 1 Oktober , 2014 Rapport Postad 1 Oktober , 2014 Jaha, så blev det med den grinden i Spanien när man tänkte fly undan hösten här i svedala. Vad är det för anledning att man inte får spela i Spanien med tanke på att man är reggad .EU? Citera
PokerStars_Karl Postad 23 Oktober , 2014 Rapport Postad 23 Oktober , 2014 Hej, Missade denna totalt. Sry. Licenseförfarandet/reglerna är sådana att man endast får spela på PokerStars.es när man är i Spanien. Man kan inte registrerade dig på .es, .it. .dk mfl om du inte är bofast/har address i landet och skattenummer (det är lite olika för olika licenser men principen densamma). Det går alltså inte att förregistrera sig inför en semestervecka på Ibiza, Mallorca osv. Däremot kan man åka till länder som accepterar spel via pokerstars.eu och då använda siten som vanligt. Mvh, Karl PokerStars Sec Citera
Recommended Posts