Bombapott Postad 11 Mars , 2014 Rapport Postad 11 Mars , 2014 Allmän önskan till alla siter-- Kanske lite nördigt och donkit men skulle vilja ha en " smygruta " typ som man kan dölja sina hålkort eller floppen tills det är ens tur att agera! frivilligt obv I live poker väntar ju dom flesta att titta tills det är deras tur att agera.. Tex på ett finalbord coolt att följa med i spelet utan att se mina hålkort förns det är min tur.... Men kanske bara jag som skulle vilja ha.... Citera
minibiff Postad 11 Mars , 2014 Rapport Postad 11 Mars , 2014 Allmän önskan till alla siter-- Kanske lite nördigt och donkit men skulle vilja ha en " smygruta " typ som man kan dölja sina hålkort eller floppen tills det är ens tur att agera! frivilligt obv I live poker väntar ju dom flesta att titta tills det är deras tur att agera.. Tex på ett finalbord coolt att följa med i spelet utan att se mina hålkort förns det är min tur.... Men kanske bara jag som skulle vilja ha.... Tejpa fast en pappersbit över skärmen och lyft upp? Citera
Big Less Postad 11 Mars , 2014 Rapport Postad 11 Mars , 2014 Allmän önskan till alla siter-- Kanske lite nördigt och donkit men skulle vilja ha en " smygruta " typ som man kan dölja sina hålkort eller floppen tills det är ens tur att agera! frivilligt obv I live poker väntar ju dom flesta att titta tills det är deras tur att agera.. Nej, och det vore sjukt drygt om det var så. Citera
Bombapott Postad 11 Mars , 2014 Författare Rapport Postad 11 Mars , 2014 Tejpa fast en pappersbit över skärmen och lyft upp? ja men krångligt om man byter bord och eller multitablar... Blir mycke lappar då..... Nej en liten ruta som man snabbt kan flytta runt vore coolt Citera
Bombapott Postad 11 Mars , 2014 Författare Rapport Postad 11 Mars , 2014 Nej, och det vore sjukt drygt om det var så. ok då men många gör det.....när man kollar tex ept sändningar nästan alla,,, Citera
eddor Postad 11 Mars , 2014 Rapport Postad 11 Mars , 2014 Kommer ta för lång tid online. Du väntar på alla har agerat och sen fliker du upp dina kort: Okej jag har K10s Vad har dom andra gjort? Vad ska jag göra? Brutalt momentumförstörande men med det sagt, kan det iofs ha varit kul i STÖRRE turneringar. Citera
Bombapott Postad 11 Mars , 2014 Författare Rapport Postad 11 Mars , 2014 Kommer ta för lång tid online. Du väntar på alla har agerat och sen fliker du upp dina kort: Okej jag har K10s Vad har dom andra gjort? Vad ska jag göra? Brutalt momentumförstörande men med det sagt, kan det iofs ha varit kul i STÖRRE turneringar. Ja tänkte så och eller i stora nyckelpotter....men är nog ingen bra ide om många gjorde det kanske tempot går ner...kanske bara på finalbord Citera
papiPope Postad 12 Mars , 2014 Rapport Postad 12 Mars , 2014 på pkr går det väl att göra så? gjorde iaf har jag för mig. Citera
highbury90 Postad 12 Mars , 2014 Rapport Postad 12 Mars , 2014 Klicka på "leave table" på pokerstars så hamnar pop-up rutan mitt över floppen och du kan smyga korten Citera
Bombapott Postad 12 Mars , 2014 Författare Rapport Postad 12 Mars , 2014 Klicka på "leave table" på pokerstars så hamnar pop-up rutan mitt över floppen och du kan smyga korten ahhhh tack Citera
JohnH Postad 12 Mars , 2014 Rapport Postad 12 Mars , 2014 Klicka på "leave table" på pokerstars så hamnar pop-up rutan mitt över floppen och du kan smyga korten Citera
sulla Postad 12 Mars , 2014 Rapport Postad 12 Mars , 2014 på pkr går det väl att göra så? gjorde iaf har jag för mig. Det är borttaget sen en tid tillbaka, innan fanns det båda varianterna av bord men nu bara den öppna. Till OP, det finns en inställning på stars där du kan dölja korten helt, men då kan du ju inte heller se dem innan du klickar i den inställningen igen. Citera
renad Postad 12 Mars , 2014 Rapport Postad 12 Mars , 2014 Spela många bord på en liten skärm i cascade mode, så poppar borden upp när du ska agera, samma sak. Citera
Pele08 Postad 12 Mars , 2014 Rapport Postad 12 Mars , 2014 Ser absolut ingen mening med att ha det online. Ingen där som märker fall du sitter och gör frivolter i kontorsstolen när du får AA. Kan köpa att det möjligtvis kan vara roligt att smyga fram floppen på ett finalbord eller liknande men att dölja din starthand är ju helt meningslöst. Tappar flow, segar ner bordet och online kan du inte sitta och mystänka i 10 minuter som du kan göra live. Citera
Recommended Posts