Gå till innehåll

En bettingdagbok bland alla pokerproffs


Bettingfisk

Recommended Posts

  • Svars 167
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

haha är det verkligen så? :lol: har hört att ens IP:adress även kan bli avstängd så att man inte kan lägga bets från sin egen bostad typ och inte på andra accounts heller.. :ola:

 

Ingen aning om att IP'n blir bannad men låter ju lite konstigt.

 

Menar ni på allvar att även om jag spelar på nivån 250-500kr per bet och är en för vinnande spelare så kan jag bli limiterad? Låter ju vansinnigt...

 

Spelar du så små "nivåer" så behöver du nog inte oroa dig. (Inte menat som hån men de jag känner till bettar för betydligt större summor).

 

Finns olika trådar på flashback;

https://www.flashback.org/t2263822

https://www.flashback.org/t2234661

osv

 

Juste fan ni prata om det där, får läsa på under dagen o dra igång ett konto där, ser bra ut!

 

Riktigt bra. Ett tips är ju att "låsa" spelen så att det inte går att ändra i efterhand. Annars kan man ju "fuska". Ingen tar en spreadsheet seriöst om det är "olåsta" spel.

 

(självklart kan det bli strul och man kanske inte hinner lägga in osv) men ett tips bara. (Har du det bara för att bokföra för dig själv så är det ju lite w/e)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snyggt! Kanske ska börja vara inne o kika lite på dina NHL-spel (om du skriver ut dom ngnstans?) :-)

 

Jag har en dagbok här på forumet som heter "En Sit&Go spelares dagbok", nu så kommer jag börja skriva där vilka matcher jag tänker spela på så där är det bara att kika in och komma med synpunkter och tankar :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter och läser på lite inför lördagens matcher.

 

Hittat en till bonus på bet365 där man "får" 500kr om man lägger ett bet med mobilen på valfritt spel för just 500kr. Måste sen spela igenom bonusen 6ggr för att få ta ut den men det går ju rätt snabbt.

 

Kikar således på en lite säkrare match för att slänga in en 5%-are och fastnat lite för Hull - City.

 

City har fortfarande Aguero skadad och visserligen 2 raka förluster när man åkt ur både CL och torskade i FA-cupen mot Wigan. Detta betyder dock att City bara har ligan kvar att satsa på och i ligan har City de fem senaste matcherna 3-1-1 där förlusten kom mot Chelsea. City har ju varit ruskigt starka i ligan i år och har som sagt chansen att haka på i toppen om man vinner sina hängmatcher !

 

Hull har spelat upp sig ordentligt på slutet och spelat riktigt bra på slutet dock förlorade man senast med 4-1 hemma mot Newcastle och har 2-1-2 5 senaste. Jag tror inte att Hull orkar kämpa ner ett hungrigt och revanschsuget City på hemmaplan och 1.53 på City känns spelvärt tycker jag!

 

Slänger in 500kr på 2an i den matchen.

Hull - City 2a á 500kr till 1.53

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kliar även lite i fingrarna på att spela på ett av mina favoritlag i Frankrike, Lille är i farten igen när dom tar emot Nantes på hemmaplan.

 

Lille har 3-2-0 fem senaste i ligan och försöker hålla i 3e-platsen framför jagande Saint Etienne.

 

Lille har i princip fulltaglig trupp, är bara Martin Marvin som saknas och har spelat riktigt stabilt på slutet. Nantes ligger på 15e plats och har inte vunnit på 9 omgångar och har 0-2-3 fem senaste och har bara mäktat med 3 mål under dom 5.

 

Får 1.50 på raka 1an. Inte bestämt mig hur jag ska göra än. Matchen spelas 16.30 så har lite tid att fundera/kolla vidare.

 

Vad tycker ni om den?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittat en till spännande rek och snor den rakt av. Vad tror ni om följande?

 

Laget med seriens skönaste namn, Mönchengladbach, har till synes ingen vidare form. Risken för 0 pinnar borta mot Dortmund är överhängande. Men att de fixar tre hörnor MINST ser jag som stensäkert. Vi tar en titt på fem senaste. Hörnorna inom parentes.

 

Gladbach - Augsburg 1:2 (3:7)

Braunschweig - Gladbach 1:1 (10:5)

Gladbach - Hoffenheim 2:2 (6:5)

W Bremen - Gladbach 1:1 (5:10)

Gladbach - Leverkusen 0:1 (4:3)

 

Således gått över linan i samtliga matcher. Att linan är låg och oddset så pass högt i relation är förmodligen bortalagets form och det faktum att Dortmund bara "släppt in" 2 hörnor i två senaste, mot Freiburg och Nürnberg. Nu kommer ett bra mycket vassare gäng, som är hungrigt på framgång och som med stor säkerhet kommer att hamna i underläge i matchen.

 

1,66 är nypt på uppstuds.

 

Ser väldigt spännande ut i min bok i alla fall!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter och kollar på matchen och City har bytt in en till mittback och backar hem hur mycket som helst och bara försvarar 1-0 ledningen och Hull har haft flera vassa chanser nu på slutet så vågade inte hålla spelet levande med tanke på att City har en man utvisad också så stängde det till 575.

 

Alltså +75kr bara men orkar inte förlora allt på en felaktig dömd straff eller hörna i 89e. :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter och kollar på matchen och City har bytt in en till mittback och backar hem hur mycket som helst och bara försvarar 1-0 ledningen och Hull har haft flera vassa chanser nu på slutet så vågade inte hålla spelet levande med tanke på att City har en man utvisad också så stängde det till 575.

 

Alltså +75kr bara men orkar inte förlora allt på en felaktig dömd straff eller hörna i 89e. :cry:

 

Ogillar skarpt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo jag också. Fullkomligt idiotiskt. Aldrig avslutat ett spel i förtid förut men såg så jäkla svettigt ut där Hull hade flera farliga chanser...

 

Aja inget vidare drag då City gjorde 2-0 nu på slutet. Så -125kr istället pga dåliga nerver :oops:

 

Haha ok. Jag såg inte mer än sista tio så då förstår jag väl dig lite mer iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har funderat lite mer på min idé om Lille - Nantes 16.30 också och valde efter moget övervägande att lägga in 250kr på Lille där till 1.50.

 

Nantes har som sagt inte vunnit på 9 matcher och Lille förlorade hemma senast i Oktober och har spelat riktigt bra på slutet!

 

Lille - Nantes 1a 1.50 á 250kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kliar även lite i fingrarna för att spela asien-spelet -1.5 på Atletico hemma mot Espanyol ikväll vid 22 sen.

 

Atletico har varit GRYMMA på hemmaplan i år och har 11-3-0 och 43-9 i målskillnad i år.

 

Espanyol ligger på 12e plats och har 3-4-6 och 13-17 i målskillnad på bortaplan i år.

 

får 2.05 på -1.5 spelet och med tanke på att Atletico kommer stärkta från sitt CL avancemang där man smiskade upp Milan med 4-1 på hemmaplan sist. Atletico är ju som bekant rätt bra i år och har vunnit med mer än 1 mål 8 gånger under året i ligan. Väntar lite med att lägga in pengar där men det kliar ju onekligen i fingrarna!

 

Vad tror ni? Hur låter detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu håller vi tummarna för en jävla massa hörnor i Tyskland. Gladbach har 1 hörna efter 18 min så 2 till borde dom ju kunna spela till sig på 70 min kan jag tycka!!

 

Inte helt jävla kul att dom tog ledningen precis bara, inte riktigt det som var planen utan dom skulle ju hamna i underläge och attackera inte ligga och säkra 1-0.... :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittat en till spännande rek och snor den rakt av. Vad tror ni om följande?

 

Laget med seriens skönaste namn, Mönchengladbach, har till synes ingen vidare form. Risken för 0 pinnar borta mot Dortmund är överhängande. Men att de fixar tre hörnor MINST ser jag som stensäkert. Vi tar en titt på fem senaste. Hörnorna inom parentes.

 

Gladbach - Augsburg 1:2 (3:7)

Braunschweig - Gladbach 1:1 (10:5)

Gladbach - Hoffenheim 2:2 (6:5)

W Bremen - Gladbach 1:1 (5:10)

Gladbach - Leverkusen 0:1 (4:3)

 

Således gått över linan i samtliga matcher. Att linan är låg och oddset så pass högt i relation är förmodligen bortalagets form och det faktum att Dortmund bara "släppt in" 2 hörnor i två senaste, mot Freiburg och Nürnberg. Nu kommer ett bra mycket vassare gäng, som är hungrigt på framgång och som med stor säkerhet kommer att hamna i underläge i matchen.

 

1,66 är nypt på uppstuds.

 

Ser väldigt spännande ut i min bok i alla fall!

 

Dortmund "släppte" in 3 hörnor mot Bayern och 4 mot Leverkusen. Totalt 2.00 hörnor per match.

 

Tycker inte att oddset var speciellt bra på den linan.

I vilket fall så är ju 0-1 (som det står nu) riktigt dåligt för ditt spel men hoppas de lyckas iallafall!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan annars reka hörnspelet i Bayern Munchen - Bayer Leverkusen.

Antingen ö11 asian (void på 11) @1.950 eller Bayer Leverkusen ö3,5 @2.20 eller även Bayern ö7,5 @1.80 :)

 

Tittar man på tidigare år lagen emellan så brukar det bli en jävla massa hörnor.

 

2013/2014:

Leverkusen - Bayern 2-14

 

2012/13:

Munchen - Leverkusen 14-2

Leverkusen - Munchen 15-7

 

2011/12:

Munchen - Leverkusen 4-1

Leverkusen - Bayern 3-8

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg ju riktigt jäkla omöjligt ut när gladbach ledde med 2-0 och dessutom fick en man utvisad i slutet. Dom lyckades dock lotta in en hörna till i 91a så den trillade in på slutet :mrgreen:

 

2/2 så här långt idag alltså och +240kr so far. Borde ju varit 175kr till om jag inte chickat ur fullständigt i Citymatchen när Hull tryckte på som fan.... Har 250kr inne på Lille också och där står det 0-0 i halvlek där Lilla har haft 60% bollinnehav men fortfarande inte mäktat med ett enda skott på mål hittills...

 

Funderar som sagt på asienspelet -1.5 Atletico till kvällsmatchen vid 22. Ska läsa på lite mer om kvällsmatcherna och återkommer om jag hittar något mer skojsigt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lille spela tyvärr riktigt dåligt och klarade inte av att knyta ihop säcken alls...

 

Detta leder till lill-minus för dagen och 3/2 -10kr hittills. Sitter fortfarande och funderar på Atletico-matchen men är även lite sugen på att spela på Chelsea borta mot villa som börjar om 5 :roll:

 

Eh va fan vi kör 250kr på Chelsea borta mot Villa.

 

Chelsea har förlorat en av de 17 senaste matcherna (alla tävlingar inkluderat) Vann senast med 4-0 borta mot Tottenham och är i väldigt god form.

 

Aston Villa har en seger senaste 5 matcherna. Nu senast hemma mot Norwich med 4-1 där Benteke var riktigt bra och hängde två kassar. Tror dom inte det räcker mot ett Chelsea som går för PL-segern!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De röda korten är inte riktigt med mig idag...

 

Chelsea fick matchen förstörd av ett tveksamt andra gult och lär inte vända och vinna i slutet (någon minut kvar bara) -250 på den matchen alltså och jag passar på att avsluta kvällen med två asian -1.5 spel.

 

Lägger en 250 på Real borta mot Malaga (2.075)

och 250 på Atletico hemma mot Espanyol (2.075)

 

Nu ska jag in och jobba! Hoppas pokern och bettandet gått bra för alla idag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...