Fernasugminkuk Postad 11 Mars , 2014 Rapport Postad 11 Mars , 2014 Hej, jag har figurerat på detta forum under en lång tid under flera olika pseudonym, dessa: Ferna,Anref,AMAGAD och det allra senaste ChristyMack. Dom 2 senaste jävla kontona är det jag vill prata om. Det är en idiot på detta forum som betett sig som en jävla moralkärring och jag vill bara få ur mig det här därför jag gör den här tråden nu, han har fått mitt konto bannat, inte bara en gång UTAN HELA TVÅ GÅNGER. Jag talar om denna Bombapott, maken till idiot har jag aldrig skådat, det är dessa 2 trådar jag pratar om: http://pokerforum.nu/forum/showthread.php?p=1793818#post1793818 http://pokerforum.nu/forum/livepoker/69682-diskriminering-p-cc-stockholm-7.html Läs vad han skrivit, det enda han duger till är att predika med sitt jävla känsloregister och han har fått mig på en livstilt UTAN att själv ens fått en tillstymmelse till varning, kom igen skärp er för helvete PF, hur seriös är ni egentligen? Läs vad han skriver, karln kan inte ens debattera utan att dra upp sina barndomskomplex som gett honom den vidrigaste moral jag någonsin skådat! TVi FYFAN, jag vara bara tvungen att få ur mig allt detta, jag har suttit och tiltat loss flera tusenlappar sedan det senaste kontot blev bannat och enda jag tänkt på är denna muppskallen, nu hoppas jag att jag rådat bot på eländet med denna tråd och att även ni får upp ögonen för denne så att inte fler råkar ut för detta, jag hoppas att även ni gör allt som står i eran makt så fort denna öppnar käften och kommenterar i någon tråd så att någon får denna person bannad för något. Så, tack för mig, jag återkommer senare under annat pseudonym när detta konto blivit bannat. Sorry för dubbelpost. Citera
Katt3n Postad 11 Mars , 2014 Rapport Postad 11 Mars , 2014 Hur kommer det sig att du var så nällad att få lägga in en avatar med ditt senaste konto? Om jag förstått det rätt så har du blivit bannad rätt många gånger, har du funderat på att ändra ditt sätt gentemot andra eller letar du bara luckor i andras moral? Frågorna är många, men kul användarnamn denna gången också! Citera
Fernasugminkuk Postad 11 Mars , 2014 Författare Rapport Postad 11 Mars , 2014 Hur kommer det sig att du var så nällad att få lägga in en avatar med ditt senaste konto?Om jag förstått det rätt så har du blivit bannad rätt många gånger, har du funderat på att ändra ditt sätt gentemot andra eller letar du bara luckor i andras moral? Frågorna är många, men kul användarnamn denna gången också! Jag kände att jag hade hittat både ett riktigt bra namn/nick på kontot och jag hade även en bra avatar som skulle fullända nicket/kontot, men nu blev det aldrig så. Jag tycker om när saker och ting blir fulländade, gillar inte att göra saker halvfärdigt sas. Självklart är det alltid hos mig det har brustit därav resultatet, men jag anser att jag blivit triggad dom 2 senaste gångerna, av en och samma person gör det svårare att smälta. Citera
Fernasugminkuk Postad 11 Mars , 2014 Författare Rapport Postad 11 Mars , 2014 Fotnot: Projektion ? Citera
Bombapott Postad 11 Mars , 2014 Rapport Postad 11 Mars , 2014 Hej, jag har figurerat på detta forum under en lång tid under flera olika pseudonym, dessa: Ferna,Anref,AMAGAD och det allra senaste ChristyMack. Dom 2 senaste jävla kontona är det jag vill prata om. Det är en idiot på detta forum som betett sig som en jävla moralkärring och jag vill bara få ur mig det här därför jag gör den här tråden nu, han har fått mitt konto bannat, inte bara en gång UTAN HELA TVÅ GÅNGER. Jag talar om denna Bombapott, maken till idiot har jag aldrig skådat, det är dessa 2 trådar jag pratar om: http://pokerforum.nu/forum/showthread.php?p=1793818#post1793818 http://pokerforum.nu/forum/livepoker/69682-diskriminering-p-cc-stockholm-7.html Läs vad han skrivit, det enda han duger till är att predika med sitt jävla känsloregister och han har fått mig på en livstilt UTAN att själv ens fått en tillstymmelse till varning, kom igen skärp er för helvete PF, hur seriös är ni egentligen? Läs vad han skriver, karln kan inte ens debattera utan att dra upp sina barndomskomplex som gett honom den vidrigaste moral jag någonsin skådat! TVi FYFAN, jag vara bara tvungen att få ur mig allt detta, jag har suttit och tiltat loss flera tusenlappar sedan det senaste kontot blev bannat och enda jag tänkt på är denna muppskallen, nu hoppas jag att jag rådat bot på eländet med denna tråd och att även ni får upp ögonen för denne så att inte fler råkar ut för detta, jag hoppas att även ni gör allt som står i eran makt så fort denna öppnar käften och kommenterar i någon tråd så att någon får denna person bannad för något. Så, tack för mig, jag återkommer senare under annat pseudonym när detta konto blivit bannat. Sorry för dubbelpost. prata inte moral med mig... Citera
Recommended Posts