medini89 Postad 8 Februari , 2014 Rapport Postad 8 Februari , 2014 fan va kul att se att ni köttar! gl som fan Citera
diazo Postad 8 Februari , 2014 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2014 8 dagar in, resultat? dagboken är 105k upp atm, 95 kvar för målet, 395 för en halving : ) Citera
Nilzzon86 Postad 8 Februari , 2014 Rapport Postad 8 Februari , 2014 8 dagar in, resultat? dagboken är 105k upp atm, 95 kvar för målet, 395 för en halving : ) Fint spring! Gl! någon större turreklonk? Citera
diazo Postad 8 Februari , 2014 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2014 Fint spring! Gl! någon större turreklonk? Nja, 2a i TOP50 winamax för 4k$, 4a GO FAST winamax för 1k$ 7a hot 33 för 1,4k$ så hittat lite där men majoriteten av plusset är från cäääshgejm Citera
Starfitter Postad 8 Februari , 2014 Rapport Postad 8 Februari , 2014 1. Tänk på er hälsa 2. Sluta ha mer tur än mig Staven 3. Är jag en av nitsen du ska begrava? 4. Lägg upp dina KQ back2back-shoves för 100bb inkl tankegångar. Citera
Nilzzon86 Postad 9 Februari , 2014 Rapport Postad 9 Februari , 2014 Nja, 2a i TOP50 winamax för 4k$, 4a GO FAST winamax för 1k$ 7a hot 33 för 1,4k$ så hittat lite där men majoriteten av plusset är från cäääshgejm Okok. finfint!. vilken nivå kör du på cg nu? Citera
felstav Postad 10 Februari , 2014 Rapport Postad 10 Februari , 2014 Svarar på allting sen! Mitt inne i en liten sessionish. Spelar gärna någon HU, hela lobbyn kryllar ju bara av bumhunters deluxe, försökt möta alla på mina nivåer utan framgång, ni finner mig någonstans mellan /10 och /30, väntar inte action, men bara kom in o skriv på ett 5-max bord så kör vi! Skriv inte om du inte orkar lira ett längre tag. mvh mr felstav Citera
minibiff Postad 10 Februari , 2014 Rapport Postad 10 Februari , 2014 Svarar på allting sen! Mitt inne i en liten sessionish. Spelar gärna någon HU, hela lobbyn kryllar ju bara av bumhunters deluxe, försökt möta alla på mina nivåer utan framgång, ni finner mig någonstans mellan /10 och /30, väntar inte action, men bara kom in o skriv på ett 5-max bord så kör vi! Skriv inte om du inte orkar lira ett längre tag. mvh mr felstav Vad är ett längre tag för dig 3 dygn? Citera
felstav Postad 10 Februari , 2014 Rapport Postad 10 Februari , 2014 Haha lugn nu, fick lite action men nu har jag stängt ner helgens grind, inte sovit på ett tag så denna dagen får räknas in till helgens lir! Tänkte raila HH's monster turrepass nu och sörpla lite kaffe! Förutom pengarna som man lyckades kriga in på swingit magistern grafen så turade man hem en 6e plats i steken för 13k och en vinst i söndagsmiddag för 5,5k, slutar turrarna cirka 12k upp och sprungit hem 450kr i hästen med pistolen i hölstret! Citera
diazo Postad 11 Februari , 2014 Författare Rapport Postad 11 Februari , 2014 Vet nån om man kan se hur många tassar man spelat i turrar under en månad? Påverkar ju månadsmålet ganska hårt mtp att jag kör en 5-15 turrar rullandes. Bokade dagens session där, blev 13h och 2,5ksek upp, några hundra eurosh ner och några hundra dollarsh ner, nya tag imorgon! Citera
Katt3n Postad 11 Februari , 2014 Rapport Postad 11 Februari , 2014 Har du hm kan du lägga till den kolumnen för att se antal händer. Klicka på Stats-knappen uppe till vänster. Liten knapp Citera
thefman Postad 12 Februari , 2014 Rapport Postad 12 Februari , 2014 sjuk volym staven! ses vid borden Citera
diazo Postad 12 Februari , 2014 Författare Rapport Postad 12 Februari , 2014 Stugan har nu stoppat in drygt 150 000 hands sedan start, ligger lite lite efter målet så dags att börja griiinda hårdare, resultat ligger vi före på, kaffe ligger vi efter på. Dags att grinda profit! Citera
schumme Postad 12 Februari , 2014 Rapport Postad 12 Februari , 2014 Stugan har nu stoppat in drygt 150 000 hands sedan start, ligger lite lite efter målet så dags att börja griiinda hårdare, resultat ligger vi före på, kaffe ligger vi efter på. Dags att grinda profit! Spelar stugan var man för sig själv eller man har nån form av del i varandras kaka? Citera
felstav Postad 12 Februari , 2014 Rapport Postad 12 Februari , 2014 Ja, volymen är det inget fel på thefman, men mer ska det bli! Vore kul att veta vad du nickar på SvS då vi kanske mötts en del, du får gärna PM:a nick om du är fine med att outa dig för mig! Dags för lunch och möjligtvis en tuppis, sen blir det att gå på det igen och försöka tura hem l-lördag ikväll. För närvarande kör vi var för sig, då vi båda kör på stejk på olika håll osv känns det enklast, dock funderar vi på att försöka komma på något på den fronten så det blir lite mer gemensamt grind rent ekonomiskt sett, fan ännu roligare! =) Endast bytt lite prollar hit och dit i turrar än så länge. Fortfarande taggad på lite HU-matcher om någon är sugen, 2-5 bord och inga fjuttiga 3-timmars sessioner, ni finner mig på 5-max /10-/30 om ni är sugna på att försöka råna mig på lite! Ses vid borden, mvh mr felstav Citera
diazo Postad 14 Februari , 2014 Författare Rapport Postad 14 Februari , 2014 Sprutar på med volym, dock mindre än önskat då sociala aktiviteter tar tid. Springer som en söndersprutad tomtenisse på MTT'sen, får de i ansiktet i alla viktiga spots mot slutet vilket suger röv men de vänder väl, cashgame rullar på fine. Vila nu, popcorn, folköl och heroes, staven o jag sover såklart i samma säng nu med för att spara tid. Mys. Citera
medini89 Postad 14 Februari , 2014 Rapport Postad 14 Februari , 2014 bjuds det på halvmånadsgraf eller sparas det till lockdownen är över? Citera
diazo Postad 14 Februari , 2014 Författare Rapport Postad 14 Februari , 2014 bjuds det på halvmånadsgraf eller sparas det till lockdownen är över? tror vi väntar : ) Citera
-TheC- Postad 14 Februari , 2014 Rapport Postad 14 Februari , 2014 Sprutar på med volym, dock mindre än önskat då sociala aktiviteter tar tid. Springer som en söndersprutad tomtenisse på MTT'sen, får de i ansiktet i alla viktiga spots mot slutet vilket suger röv men de vänder väl, cashgame rullar på fine. Vila nu, popcorn, folköl och heroes, staven o jag sover såklart i samma säng nu med för att spara tid. Mys. Inte heroes of might va? edit: Kom på att du nog menar serien... Citera
diazo Postad 14 Februari , 2014 Författare Rapport Postad 14 Februari , 2014 Inte heroes of might va? edit: Kom på att du nog menar serien... Brukade spela heroes of might & magic medans jag grindade svs förr (när de bara var 5 bord) numera hinns de ju inte med men fantastiskt jävla spel (alla av dem, 2an favoriten dock) Citera
gorillai Postad 14 Februari , 2014 Rapport Postad 14 Februari , 2014 Hur långt har du kommit på Heroes? Helt sjukt hur en serie kan börja så fruktansvärt bra och sen tappa så mycket Säsong 1 är imo det bästa jag har sett på tv! Citera
minibiff Postad 14 Februari , 2014 Rapport Postad 14 Februari , 2014 Säsong 1 är imo det bästa jag har sett på tv! Då har du missat massa bra serier! Nej, men Heroes var som sagt bra i början och sedan tappa det (som de flesta urmjölkade serier tyvärr) Citera
diazo Postad 17 Februari , 2014 Författare Rapport Postad 17 Februari , 2014 Fortsätter riva in tiltande placeringar i turrar, kanske kallt att klaga på djupa ITs men det suger lite semi när de börjar bli riktiga pengar i toppen. Söndagsgrinden bestod av att busta typ allt som bara går, sen gå djupt i bigger 55 för att riva hem den magiska 13e platsen, 1200 sketna dollar för demongrinden där när en förstaplats hade skeppat 43k ish, kastade loss en 8$ zoom turre för att underhålla mig då det var 1-tabling ganska länge under natten, den binkade man in en 3e plats för en 800 bucks, så i princip samma cash lol. aja, blev typ minpluss på turrarna så ska väl inte klaga, nu kom hantverkaren hit och ska måla, gg : ) Citera
Recommended Posts