diazo Postad 29 Januari , 2014 Rapport Postad 29 Januari , 2014 Trötta gamla playlists som man varvat drygt 10 000 gånger, börjat jaga musik på youtube och hittat en del godbitar, även växlat lite i musikstil, dagligen... Likväl, tänkte att jag gör som så att jag lägger upp lite låtar jag gillar, lite jag hittar, osv osv, någon kanske blir glad för lite ny musik men primärt hade det varit tacksamt om det dyker upp lite tips och guldkorn här så man kan bredda sin playlist. Då kör vi då. Störtkär i texten i denna, harmonisk enkel beat, ruskigt mysig till grinden. också den typ av musik jag uppskattat senaste dagarna, harmonisk och enkel. texten går ju bara rakt in i själen, en av mina absoluta favoritlåtar för tillfället. skön remix riktig myslåt skön remix på en klassiker perfekt för att bara försvinna i ljudet och låta tiden flyta iväg Ruskigt skön remix på say lou lous Julian! lite mer dubstepaktig men sådär härligt mjuk skönt sound underbart sound också en fin bit sjukt härlig remix på en riktig myslåt mjukt och härligt sound Mörk lite skrämmande och helt fantastisk! sommarfeeling deluxe på denna Hennes röst... !!! fantastisk låt steerners remix gör denna mediokra låt helt magisk istället! Får räcka för idag, hoppas nån orkar komma med lite förslag på liknande låtar man kan ha missat. Annars får man väl hoppas att någon hittar något intressant. Återkommer när jag hittar nytt örongodis! Citera
foogel Postad 29 Januari , 2014 Rapport Postad 29 Januari , 2014 Tack för musiken! Om man känner för lite instrumental musik så är väl denna en klassiker. Har alltid älskat denna, instrumenten tillsammans med det råa och smått kaotiska. Citera
yshithappens Postad 29 Januari , 2014 Rapport Postad 29 Januari , 2014 Tycker denna är skön, får en alltid att tänka tillbaks. Spolade fram, då jag tycker introt är riktigt värdelöst o ger fel bild av låten. Feel free to rewind. Vet inte hur man bäddar dock: Citera
Namehere Postad 29 Januari , 2014 Rapport Postad 29 Januari , 2014 :h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h: jag älskar dig HH Citera
gorillai Postad 29 Januari , 2014 Rapport Postad 29 Januari , 2014 grym musik, har du en youtubeplaylist? Skicka isf eller släng ihop en om inte Hade uppskattats! Citera
wheelinho Postad 29 Januari , 2014 Rapport Postad 29 Januari , 2014 http://www.youtube-mp3.org/sv Citera
eddor Postad 29 Januari , 2014 Rapport Postad 29 Januari , 2014 Sköna låtar, bra start på tråden! Men vet ju att själv så vill man ju ha en playlist på x antal timmar och inte bara strö låtar. Den som tar på sig det ansvaret och fixar till alla låtar till en youtube playlist kommer jag kalla Gud resten av livet. Kärlek Citera
narcissist Postad 29 Januari , 2014 Rapport Postad 29 Januari , 2014 Sum synth. För övrigt gillat typ allt jag lyssnat på i tråden än så länge. Citera
yshithappens Postad 30 Januari , 2014 Rapport Postad 30 Januari , 2014 Dash Berlin <3 Riktigt mäktig när den kommer igång på riktigt strax efter 2min med bra ljud: Citera
Rampart Postad 30 Januari , 2014 Rapport Postad 30 Januari , 2014 Dash Berlin <3 Så många bra låtar där. Älskar Dash Berlin. Kan lägga upp lite snabbare musiok senare men under den senaste tiden har jag älskat att jobba till chillstep. Så jag bjuder på tre guldägg och sedan en riktigt bra mix på 1h: Citera
diazo Postad 30 Januari , 2014 Författare Rapport Postad 30 Januari , 2014 Många goda tips! kastar in en goding till fyller på lite under dagens grind : ) Citera
Giftig Postad 30 Januari , 2014 Rapport Postad 30 Januari , 2014 Tack för tipsen HH! Majoriteten av låtarna du länka åker rakt in i någon av mina spellistor. Fyller på med lite liknande (till viss del iaf) lugn & skön musik. Nöjer mig med att bara kopiera in youtubelänkar. Tröttnar aldrig. Skön feeling igenom hela låten. Lite seg i början men sen är det bara blunda o må. http://www.youtube.com/watch?v=UEwBp6HbQ4Y Måste ha med nåt från Koans nya album. Låt som sätter sig på hjärnan. 100% chill! Gåshud vid 3,43 efter hur den byggts upp minuten innan. Så skön! Citera
diazo Postad 30 Januari , 2014 Författare Rapport Postad 30 Januari , 2014 Tack för tipsen HH! Majoriteten av låtarna du länka åker rakt in i någon av mina spellistor. Fyller på med lite liknande (till viss del iaf) lugn & skön musik. Nöjer mig med att bara kopiera in youtubelänkar. Samtliga åkte in i spellistan, riktig nöt! AZEDIA var helt underbar! stort ty! Citera
tomietah Postad 31 Januari , 2014 Rapport Postad 31 Januari , 2014 <-- remix på samma låt Snubblade över dessa igår, brukar mest lyssna på hip hop men den första jag länkade fastnade rejält i skallen. Citera
Hossy Postad 3 Februari , 2014 Rapport Postad 3 Februari , 2014 http://www.youtube.com/watch?v=wPF16AIt5J8 Citera
bigdwarf Postad 3 Februari , 2014 Rapport Postad 3 Februari , 2014 Sum quality shiet in hurrrr....thanks diazo och giftig. Citera
bigdwarf Postad 6 Februari , 2014 Rapport Postad 6 Februari , 2014 Awesome chill techno. Ambient chill från Deadmau5. Citera
speccan Postad 6 Februari , 2014 Rapport Postad 6 Februari , 2014 [Musik] http://www.youtube.com/watch?v=XQRV1phVHBk [/Musik] Citera
upandcoming Postad 6 Februari , 2014 Rapport Postad 6 Februari , 2014 Moodymann - Lyk U Use 2 (feat. Andrés) Citera
diazo Postad 7 Februari , 2014 Författare Rapport Postad 7 Februari , 2014 lite glad-pop för att mixa upp det! Citera
Recommended Posts