bzkt Postad 17 Juli , 2005 Rapport Postad 17 Juli , 2005 Party Poker (6 max, 6 handed) converter Preflop: Hero is Button with K:club:, J:heart:. 3 folds, Hero raises, BB calls. Flop: 7:club:, J:spade:, 9:diamond: (3 players) BB bets, Hero raises. Turn: 7:diamond: (2 players) BB bets, Hero ? --- Hur bör jag spela här? (Förövrigt någon som vet en handkonverterare som funkar med Eurobet? Bisons fungerar halvt, fick mecka in mycket själv) EDIT: hade klippt av vid helt fel ställe, sådär ska det vara.. hur bör jag spela turn? Citera
Blado Postad 17 Juli , 2005 Rapport Postad 17 Juli , 2005 hans bet på turn hmm. Jag tror inte han betar ut om han träffat trissen, utan då checkraisar han. Han checkraisar med alla händer som slår din. Hans bet är helt kaotiskt och ingen stor logik i det. Jag tror du leder oftast och det är EV att raisa. På rivern hade jag synat om han raisat och betat om han checkat Citera
Toan Postad 17 Juli , 2005 Rapport Postad 17 Juli , 2005 Det här är helt klart en river jag hade checkat. Överstående skribent har inte helt rätt - det är faktiskt väldigt vanligt att FI betar ut vid förbättrad turn. Jag tror att ett bet på rivern är väldigt marginellt. Citera
Hjort Postad 18 Juli , 2005 Rapport Postad 18 Juli , 2005 Höj fanskapet och överväg att ge upp om han trebetar dig. När någon betar på det där viset är det väldigt ofta något skumt på gång i stil med färgdragsbet. Citera
Svinto Postad 18 Juli , 2005 Rapport Postad 18 Juli , 2005 (Förövrigt någon som vet en handkonverterare som funkar med Eurobet? Bisons fungerar halvt, fick mecka in mycket själv) Om du använder Bisons ska du välja 2+2 och sen ersätta alla #CC3333 med red och alla color: med color= så blir det fint har jag för mig. Det är i alla fall bara två grejer man måste göra. Citera
bzkt Postad 18 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 18 Juli , 2005 (Förövrigt någon som vet en handkonverterare som funkar med Eurobet? Bisons fungerar halvt, fick mecka in mycket själv) Om du använder Bisons ska du välja 2+2 och sen ersätta alla #CC3333 med red och alla color: med color= så blir det fint har jag för mig. Det är i alla fall bara två grejer man måste göra. Körde den, men den missade saker som hände på flopen och på turn Citera
Svinto Postad 18 Juli , 2005 Rapport Postad 18 Juli , 2005 Hmm, det har hänt mig nån gång också men oftast funkar det även med Eurobet. Jag skulle gissa på att vissa namn förvirrar parsern. Citera
Recommended Posts