Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Party Poker (6 max, 6 handed) converter

Preflop: Hero is Button with K:club:, J:heart:.

3 folds, Hero raises, BB calls.

Flop: 7:club:, J:spade:, 9:diamond: (3 players)

BB bets, Hero raises.

Turn: 7:diamond: (2 players)

BB bets, Hero ?

---

Hur bör jag spela här?

(Förövrigt någon som vet en handkonverterare som funkar med Eurobet? Bisons fungerar halvt, fick mecka in mycket själv)

EDIT: hade klippt av vid helt fel ställe, sådär ska det vara.. hur bör jag spela turn?

Postad

hans bet på turn hmm. Jag tror inte han betar ut om han träffat trissen, utan då checkraisar han. Han checkraisar med alla händer som slår din. Hans bet är helt kaotiskt och ingen stor logik i det. Jag tror du leder oftast och det är EV att raisa. På rivern hade jag synat om han raisat och betat om han checkat

Postad

Det här är helt klart en river jag hade checkat. Överstående skribent har inte helt rätt - det är faktiskt väldigt vanligt att FI betar ut vid förbättrad turn. Jag tror att ett bet på rivern är väldigt marginellt.

Postad

(Förövrigt någon som vet en handkonverterare som funkar med Eurobet? Bisons fungerar halvt, fick mecka in mycket själv)

Om du använder Bisons ska du välja 2+2 och sen ersätta alla #CC3333 med red och alla color: med color= så blir det fint har jag för mig. Det är i alla fall bara två grejer man måste göra.

Postad

Om du använder Bisons ska du välja 2+2 och sen ersätta alla #CC3333 med red och alla color: med color= så blir det fint har jag för mig. Det är i alla fall bara två grejer man måste göra.

Körde den, men den missade saker som hände på flopen och på turn :?