Tjopang Postad 17 Juli , 2005 Rapport Share Postad 17 Juli , 2005 Spelade en tävling på partypoker i onsdags MTT NL 30+3 och vann $3600! Vilken otrolig känsla att komma till finalbordet och att dessutom vinna. Nu undrar jag om ngn av er vet hur jag ska föra över pengarna till mitt bankkonto? Jag har flyttat över en del av pengarna till mitt NETeller-konto. Kan man föra över mer pengar till mitt visa-konto än jag satte in till NETeller? Vet inte om jag postat den här tråden på rätt ställe... Tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
finnish_fox Postad 17 Juli , 2005 Rapport Share Postad 17 Juli , 2005 du får regga ditt bankkonto hos neteller alternativt skaffa deras debit-kort och ta ut med det. en annan möjlighet är ju att för pengarna till en annan sida. omsätta dem lite och sen ta ut därifrån men det är inte särskilt uppskattat hos pokersidorna... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 17 Juli , 2005 Rapport Share Postad 17 Juli , 2005 check funkar väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 17 Juli , 2005 Rapport Share Postad 17 Juli , 2005 Denna hör hemma i pokerresultat, flyttar dit. Enklaste sättet att få ut dina pengar är att registrera ditt bankkonto hos Neteller och begära ett uttag därifrån. Ta en titt på den stora Netellertråden för mer info. (Eller ja, ännu enklare hade varit att begära en bankwire från Party, men det kanske är lite sent påtänkt nu.) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 17 Juli , 2005 Rapport Share Postad 17 Juli , 2005 bankwire från party verkar mongo, det funkade inte för mig i alla fall. Efter att ha kontaktat både bank o snackat med party efter två veckors väntan på pengarna så var helt plötsligt pengarna tillbaka på mitt konto igen utan förklaring. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 17 Juli , 2005 Rapport Share Postad 17 Juli , 2005 Har alltid fungerat utmärkt för mig. Fick de alla uppgifter som behövs, IBAN-nummer till exempel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts