Gå till innehåll

The zoom challange


magico

Recommended Posts

Tjena! Hur går det? :-)

Vad är grejen med HU Zoom egentligen? Ja menar när man foldar så "påbörjas" ju nästa hand direkt vilket ger samma effekt som zoom. Förlorar man bara inte "värde" i att inte kunna "välja" sina motståndare? Eller är det för lata bumhunters? :mrgreen:

 

Jag tror det är för folk som inte får action av bumhunters =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena! Hur går det? :-)

Vad är grejen med HU Zoom egentligen? Ja menar när man foldar så "påbörjas" ju nästa hand direkt vilket ger samma effekt som zoom. Förlorar man bara inte "värde" i att inte kunna "välja" sina motståndare? Eller är det för lata bumhunters? :mrgreen:

 

Tjena!

Det är som Chofritz säger, väldigt få som ger action och det är väldigt tidsdödande att vänta på fisk.

I zoom blir man tvungen att spela mot andra regs för att få spela mot fisken :)

 

Det går rätt bra, men det är inte zoom som har levererat på senaste! I mellandagarna klonka jag in $7k på procent :D

På zoomspelet ligger jag nog några hundra $ upp över jul+nyår, men tyvärr backade jag en del på vanliga grinden igår!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Tjenixen! Ser dig emellanåt på borden, hur går spelet?

 

Tjenare!

Spelade typ 3 sessions i Januari och alla var ganska otrevliga back varav en var rekordback, tappade lite motivationen då :)

Men nu är jag påväg tillbaka, har sysslat med lite annat istället för poker på senaste men iom löning nu så har jag satt igång på allvar!

Hade lite glömt bort att jag skrev här, men ska nog försöka uppdatera lite, både min vanliga grind åså ta tag i zoomgrinden igen! =)

Hur gåre själv? Riktigt kul att läsa din db f.ö!

 

$5135 på stars nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grinden igår gick segt, 3dje raka backdagen på löning!! Varje dag har allt flytit på fint, förutom en match som har tagit all vinst + mer... Vann iaf ~$800 på stars, men backade mer än så på svs....

Har tänk börja resa väldigt mycket snart, måste ha en ny grindlaptop.

Det får bli mitt mål, att spela ihop en fin laptop på stars!

Till att börja med sätter jag $3000 som mål, för det är ungefär så mycket en macbook 15" med retinaskärm kostar tror jag. Sänker kanske målet om ett tag om jag hittar en billigare jag vill ha. Ska läsa genom laptoptrådarna, men om någon har tips på laptop så skriv gärna. Mina krav är att den ska väga lite, ha minst 1920x1080 i upplösning, gärna högre samt 15" skärm.

 

Rullen ligger på: $5966.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Kommit igång med grinden igen, gott ok, kan lägga upp lite händer osv sen!

 

Tänkte gå till nordic masters idag och köra lite cashgame och kanske ta någon pilsner, kommer ha en vit med lite blå och röda ränder stickad bondelidtröja med knappar framtill, mörka jeans och boots! Säg gärna hej :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...