Deltagaren Postad 4 December , 2013 Rapport Postad 4 December , 2013 Aloha PF! Som topic lyder - vad är det sjukaste du hunnit med under en av våra heliga 5minuters-pauser som äger rum varje timme? Jag har själv blivit något av en expert på att hinna koka kaffe och ta en dusch på 04.47. Jobbar för personbästa varje söndag 21.00 Citera
pkrwise Postad 4 December , 2013 Rapport Postad 4 December , 2013 Lagat till en fläskfilé gryta, fast de tog faktiskt 2st 5min pauser typ... Första till allt hakande av ingredienserna, andra till uppkoket!!! 3'e pausen fick man börja tugga i sig... Citera
Deltagaren Postad 4 December , 2013 Författare Rapport Postad 4 December , 2013 Lagat till en fläskfilé gryta, fast de tog faktiskt 2st 5min pauser typ...Första till allt hakande av ingredienserna, andra till uppkoket!!! 3'e pausen fick man börja tugga i sig... haha, jag känner igen mig. laga mat i första pausen. mikra maten i nästa paus. eventuellt käka i tredje. Citera
Starfitter Postad 4 December , 2013 Rapport Postad 4 December , 2013 Suttit med en livslös blick och insett hur orimligt det är att entabla microturrar. Citera
minibiff Postad 4 December , 2013 Rapport Postad 4 December , 2013 Vet ej, bustar alltid innan det har hunnit bli paus. Citera
CarlDenStore Postad 5 December , 2013 Rapport Postad 5 December , 2013 har aldrig haft en paus, spelar konstant Citera
SasaMatic Postad 5 December , 2013 Rapport Postad 5 December , 2013 inte något överssjukt men rengjort moccabryggaren, gjort espresso i den, gått på toa, och tagit en cigg. samt sprungit ner och köpt dryck på cafe utan att bli sen Citera
narcissist Postad 5 December , 2013 Rapport Postad 5 December , 2013 Ingen som fått ett BJ eller något? Hade skaffat sig sånt sjukt psykologiskt övertag mot resten av töntarna vid finalbordet då. Citera
minibiff Postad 5 December , 2013 Rapport Postad 5 December , 2013 Ingen som fått ett BJ eller något? Hade skaffat sig sånt sjukt psykologiskt övertag mot resten av töntarna vid finalbordet då. Ja Ben & Jerry lär ju vara GTO under paus imo! ;------) Citera
narcissist Postad 5 December , 2013 Rapport Postad 5 December , 2013 YES! Med det i frysen kan man alltid få BJ när man känner för det. Utan att riskera åtal. Citera
Lollet Postad 5 December , 2013 Rapport Postad 5 December , 2013 Ja Ben & Jerry lär ju vara GTO under paus imo! Men lol! han mena ju Blackjack! Citera
narcissist Postad 5 December , 2013 Rapport Postad 5 December , 2013 Suck. Glass och kortspel är det enda dagens pojkar har i huvudet. Citera
narcissist Postad 5 December , 2013 Rapport Postad 5 December , 2013 Runka och skita Samtidigt? Snuskpelle Citera
random_user Postad 5 December , 2013 Rapport Postad 5 December , 2013 Var lite väl optimistisk en gång och trodde det inte skulle ta så många extraminuter (utöver de fem) att byta till vinterdäck. Ensam, ute i snö och mörker, ska tilläggas. Var gigantisk CL när jag sprang ut så tänkte det blir bra med 4-5 pers kvar när jag är tillbaka. Tog så klart evigheter och när jag var tillbaka - frusen och helt förstörd i armarna/ryggen - hade jag såklart åkt på bubblan. Hatade livet i flera dagar efter. Citera
schumme Postad 5 December , 2013 Rapport Postad 5 December , 2013 Det finns en här på forumet som ätit kebabrulle samtidigt som han satt och sket, vet dock inte om det var under en 5-minuterspaus... Citera
killerwolf Postad 5 December , 2013 Rapport Postad 5 December , 2013 äta och skita är väl standard, samma sak med kaffe och skita. man behöver skita så man skiter, å pga kaffet så måste man skita lite extra. Citera
minibiff Postad 5 December , 2013 Rapport Postad 5 December , 2013 Har sprungit iväg till affären och bunkrat upp! Tar väl cirka minuten dit. Citera
krmjaow Postad 5 December , 2013 Rapport Postad 5 December , 2013 Samtidigt? Snuskpelle vem har inte brunkat? Citera
pkrwise Postad 5 December , 2013 Rapport Postad 5 December , 2013 Ingen som fått ett BJ eller något? Hade skaffat sig sånt sjukt psykologiskt övertag mot resten av töntarna vid finalbordet då. Men lol! han mena ju Blackjack! Menar nog Bow Job!!!... Så om du tänker "rätt" så måste de vara BJ utav BlackJack?! Eller? hur tänkte du? Formulera svar.... .. . Tack. Citera
pkrwise Postad 5 December , 2013 Rapport Postad 5 December , 2013 Var lite väl optimistisk en gång och trodde det inte skulle ta så många extraminuter (utöver de fem) att byta till vinterdäck. Ensam, ute i snö och mörker, ska tilläggas. Var gigantisk CL när jag sprang ut så tänkte det blir bra med 4-5 pers kvar när jag är tillbaka. Tog så klart evigheter och när jag var tillbaka - frusen och helt förstörd i armarna/ryggen - hade jag såklart åkt på bubblan. Hatade livet i flera dagar efter. Citera
Bibben Postad 6 December , 2013 Rapport Postad 6 December , 2013 Suck. Glass och kortspel är det enda dagens pojkar har i huvudet. lol! De fattade inte vad du menade Citera
Recommended Posts