Partneransvarig Postad 4 November , 2013 Rapport Share Postad 4 November , 2013 William Hill kör under hela november en riktigt fin turneringskampanj exklusivt för oss på Poker.se och Pokerforum.nu! Varje vecka adderas en systemkamera till vinnaren och $250 i reda pengar spritt på plats 2 till 8! Tryck i dig ärtsoppan och lira lite kort med oss! Namn: PSE Canon EOS 600D Tid: torsdagar 7-28 november klockan 19:00 svensk tid Inköp: $3.30 Adderat till potten: Canon EOS 600D + $250 i pengar (totalt värde $1000) Minst tio spelare krävs för att turneringen ska starta. Du måste ha öppnat konto via våra länkar för att kunna spela turneringen. Har du inget konto går det bra att öppna ett här! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OneaHere Postad 7 November , 2013 Rapport Share Postad 7 November , 2013 William Hill kör under hela november en riktigt fin turneringskampanj exklusivt för oss på Poker.se och Pokerforum.nu! Varje vecka adderas en systemkamera till vinnaren och $250 i reda pengar spritt på plats 2 till 8! Tryck i dig ärtsoppan och lira lite kort med oss! Namn: PSE Canon EOS 600D Tid: torsdagar 7-28 november klockan 19:00 svensk tid Inköp: $3.30 Adderat till potten: Canon EOS 600D + $250 i pengar (totalt värde $1000) Minst tio spelare krävs för att turneringen ska starta. Du måste ha öppnat konto via våra länkar för att kunna spela turneringen. Har du inget konto går det bra att öppna ett här! Hi,if i win 1st can i change the prize in $ on WilliamHill account ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
random_user Postad 7 November , 2013 Rapport Share Postad 7 November , 2013 va händer om samma spelare lyckas vinna 2ggr? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 11 November , 2013 Rapport Share Postad 11 November , 2013 va händer om samma spelare lyckas vinna 2ggr? 2 kameror? Men riktigt kul att WillHill fortsätter med roliga kampanjer för oss. Jag som dessutom nyligen blivit intresserad av fotografering ...... Rep'en/partneransvarig, hallå? /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 14 November , 2013 Rapport Share Postad 14 November , 2013 I kväll är det läge för en kamera, är i en otrolig bra form så passa er ni andra gamlingar om ni törs att ställa upp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 14 November , 2013 Rapport Share Postad 14 November , 2013 Backar ur idag Ska sluta med arbete, det förstör min tid för poker..... wait, då har jag inte råd med poker. fml Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 14 November , 2013 Rapport Share Postad 14 November , 2013 Backar ur idag Ska sluta med arbete, det förstör min tid för poker..... wait, då har jag inte råd med poker. fml Trodde att du var pensionär då jobbar man väl inte, men vänta fan ja jobbar ju ja oxå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
st011e Postad 14 November , 2013 Rapport Share Postad 14 November , 2013 Reggad och klar. Vi ses HU sharken! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 14 November , 2013 Rapport Share Postad 14 November , 2013 Reggad och klar. Vi ses HU sharken! Ja klart vi gör men ja har ju ett jäkla flyt just nu vann ju 0,75$ i en freeroll i går så passa dej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
st011e Postad 14 November , 2013 Rapport Share Postad 14 November , 2013 Ha, jag vann en $4-biljett på 888-freeroll (plats 76 av över 6000) i går, så jag har flyt jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 14 November , 2013 Rapport Share Postad 14 November , 2013 Tänk på att turren började vid 19,00. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 14 November , 2013 Rapport Share Postad 14 November , 2013 Jaha, det här var ju roligt. Totalt iskall och blev totalt förnedrad av AQ som inte nöjde sig med att träffa par utan var tvungen att glänsa med ett fyrtal Puss och bock bästa (med)fiskar! Nästa vecka då jävlar ...... /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Robinho_AA Postad 14 November , 2013 Rapport Share Postad 14 November , 2013 Jag vann fanimej! Hur sjukt va inte de då? Blir man kontaktad eller gäller adressen som man har på WH? Tack för en trevlig turre ni andra som spelade. /Robin Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Storfiskaren Postad 19 November , 2013 Rapport Share Postad 19 November , 2013 - Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 21 November , 2013 Rapport Share Postad 21 November , 2013 Var är penisonärsklubben Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
st011e Postad 21 November , 2013 Rapport Share Postad 21 November , 2013 Snart utslagen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
st011e Postad 21 November , 2013 Rapport Share Postad 21 November , 2013 Snart utslagen.... Fast kanske inte... ...Jo, kom tillbaka, men hamnade utanför prislistan. Du då sharken? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Robinho_AA Postad 23 November , 2013 Rapport Share Postad 23 November , 2013 Råkade sno åt mig kameran denna veckan också. Fick nästan lite dåligt samvete så nu passar jag nästa vecka, ska ladda inför den skojiga julkalendern istället Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 23 November , 2013 Rapport Share Postad 23 November , 2013 Fast kanske inte... ...Jo, kom tillbaka, men hamnade utanför prislistan. Du då sharken? Gick inget vidare åkte tidigt hade AK mot AA. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 23 November , 2013 Rapport Share Postad 23 November , 2013 Råkade sno åt mig kameran denna veckan också. Fick nästan lite dåligt samvete så nu passar jag nästa vecka, ska ladda inför den skojiga julkalendern istället Grattis inte dåligt att vinna två i följd starkt. Ser oxå fram mot kalendern var ju jäkligt skoj förra året Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 26 November , 2013 Rapport Share Postad 26 November , 2013 Grattis inte dåligt att vinna två i följd starkt. Ser oxå fram mot kalendern var ju jäkligt skoj förra året Blir det en julkalender i år också? Fan vad kul i.s.f /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partneransvarig Postad 27 November , 2013 Författare Rapport Share Postad 27 November , 2013 Blir det en julkalender i år också? Fan vad kul i.s.f /#LOUDmouth# Ja det är klart vi kör Julkalender:) http://www.poker.se/nyheter/77963392/over-80-000-kronor-i-adderade-varden-i-julkalendern-pa-pokerse.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 27 November , 2013 Rapport Share Postad 27 November , 2013 Blir det en julkalender i år också? Fan vad kul i.s.f /#LOUDmouth# Skitkul för oss ungdomar alltid roligt att öppna luckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
betsofia Postad 1 December , 2013 Rapport Share Postad 1 December , 2013 Hej! Jag vann kameran i torsdags. Skickas den automatiskt till den adress som jag har registrerat på William Hill? /Sofia Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Storfiskaren Postad 2 December , 2013 Rapport Share Postad 2 December , 2013 Vänta dig inga underverk från William Hill betsofia. Jag väntar fortfarande på min ipad, som jag vann 10 oktober. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts