Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

William Hill kör under hela november en riktigt fin turneringskampanj exklusivt för oss på Poker.se och Pokerforum.nu! Varje vecka adderas en systemkamera till vinnaren och $250 i reda pengar spritt på plats 2 till 8! Tryck i dig ärtsoppan och lira lite kort med oss!

Namn: PSE Canon EOS 600D

Tid: torsdagar 7-28 november klockan 19:00 svensk tid

Inköp: $3.30

Adderat till potten: Canon EOS 600D + $250 i pengar (totalt värde $1000)

Minst tio spelare krävs för att turneringen ska starta. Du måste ha öppnat konto via våra länkar för att kunna spela turneringen. Har du inget konto går det bra att öppna ett här!

Postad
William Hill kör under hela november en riktigt fin turneringskampanj exklusivt för oss på Poker.se och Pokerforum.nu! Varje vecka adderas en systemkamera till vinnaren och $250 i reda pengar spritt på plats 2 till 8! Tryck i dig ärtsoppan och lira lite kort med oss!

Namn: PSE Canon EOS 600D

Tid: torsdagar 7-28 november klockan 19:00 svensk tid

Inköp: $3.30

Adderat till potten: Canon EOS 600D + $250 i pengar (totalt värde $1000)

Minst tio spelare krävs för att turneringen ska starta. Du måste ha öppnat konto via våra länkar för att kunna spela turneringen. Har du inget konto går det bra att öppna ett här!

Hi,if i win 1st can i change the prize in $ on WilliamHill account ?

Postad
va händer om samma spelare lyckas vinna 2ggr?

2 kameror?

Men riktigt kul att WillHill fortsätter med roliga kampanjer för oss. Jag som dessutom nyligen blivit intresserad av fotografering ......

Rep'en/partneransvarig, hallå?

/#LOUDmouth#

Postad
Backar ur idag :(

Ska sluta med arbete, det förstör min tid för poker..... wait, då har jag inte råd med poker. fml

Trodde att du var pensionär då jobbar man väl inte, men vänta fan ja jobbar ju ja oxå.

Postad

Jaha, det här var ju roligt. Totalt iskall och blev totalt förnedrad av AQ som inte nöjde sig med att träffa par utan var tvungen att glänsa med ett fyrtal :shock:

Puss och bock bästa (med)fiskar! Nästa vecka då jävlar ...... :twisted:

/#LOUDmouth#

Postad
Råkade sno åt mig kameran denna veckan också. Fick nästan lite dåligt samvete så nu passar jag nästa vecka, ska ladda inför den skojiga julkalendern istället :)

Grattis inte dåligt att vinna två i följd starkt. Ser oxå fram mot kalendern var ju jäkligt skoj förra året :-D