ThegreatZ Postad 18 Oktober , 2013 Rapport Postad 18 Oktober , 2013 Tjeeeena ny på forumet ! Letar efter en bra coach med referenser . Om mig : Spelat poker i flera år men hängde aldrig med i den sjuka utvecklingen , 20 år gammal och söker en coach så jag kan slå 1/2 stabilt och sedan klättra. Anser att jag är en bra spelare i grunden men gör för mycket misstag . Har runt 70 K händer på 1/2. Hör av er ! Citera
ThegreatZ Postad 18 Oktober , 2013 Författare Rapport Postad 18 Oktober , 2013 Aha skriv här så länge då Hur lång tid tar det innan det går att PM:A? Citera
grisne Postad 20 Oktober , 2013 Rapport Postad 20 Oktober , 2013 Tjeeeena ny på forumet ! Letar efter en bra coach med referenser . Om mig : Spelat poker i flera år men hängde aldrig med i den sjuka utvecklingen , 20 år gammal och söker en coach så jag kan slå 1/2 stabilt och sedan klättra. Anser att jag är en bra spelare i grunden men gör för mycket misstag . Har runt 70 K händer på 1/2. Hör av er ! Hallå! Har ett förslag till dig, kanske inte riktigt de du söker men lägg gärna till mig på Skype om du vill vidare. Min Skype: Pokerstar606. Ha de bra! Citera
Recommended Posts