ErikSeger12 Postad 15 Oktober , 2013 Rapport Postad 15 Oktober , 2013 Kan jag spela poker regelbundet med en VPN ifrån Mullvad? Eller blir man påkommen och bannad. Tänkte att man delar ju IP då med flertalet andra? Citera
Soni Postad 15 Oktober , 2013 Rapport Postad 15 Oktober , 2013 Har spelat via VPN många gånger. Fast då Bromma som ska vara standard tror jag. Har alltid fungerat så vågar nog säga att det går bra. Citera
ErikSeger12 Postad 15 Oktober , 2013 Författare Rapport Postad 15 Oktober , 2013 Bromma? Har spelat via VPN många gånger. Fast då Bromma som ska vara standard tror jag. Har alltid fungerat så vågar nog säga att det går bra. Citera
Mammut Postad 15 Oktober , 2013 Rapport Postad 15 Oktober , 2013 Har spelat på Stars, Partypoker och svenska spel med både mullvad och ipredator och det har fungerat utmärkt. Frånsett att jag ibland har verkat befunnit mej i Tyskland vilket förvirrat någon sajt, men hindrade mej inte. Enda gången jag har haft problem var då jag reste med norwegian mellan två eu-länder och pokerstars hävdade envist att jag befann mej i USA. Men det var ju inte ett VPN. Citera
Soni Postad 15 Oktober , 2013 Rapport Postad 15 Oktober , 2013 Bromma? Jao, eller var det Nacka kanske. Citera
Recommended Posts