MuCkMyL1f3 Postad 27 Oktober , 2013 Författare Rapport Postad 27 Oktober , 2013 Malmö gjorde 3-3 10 minuter in i sista perioden, bink! Citera
MuCkMyL1f3 Postad 27 Oktober , 2013 Författare Rapport Postad 27 Oktober , 2013 Kvällens sista rail innan jobbet är St. etienne vs Zlatan! Zlatan som första målskytt 4x degen, Zlatan som målskytt 1.95x degen och PSG över 1.5 till 2.1x degen! Citera
MuCkMyL1f3 Postad 27 Oktober , 2013 Författare Rapport Postad 27 Oktober , 2013 PsG krigade in ett turmål i sista minuten vilket räddade den matchen också! Pokern har gått riktigt bra också, ska skriva ett längre inlägg imorrn men är iaf tillbaka på projekt-ATH! Citera
MuCkMyL1f3 Postad 29 Oktober , 2013 Författare Rapport Postad 29 Oktober , 2013 Spelade nån timme idag och lyckades rusha runt 1k, backade dock 350 på post-jobb sessionen innan det men 650ish för dagen får anses okej. Inte i närheten av volymmålet för månaden men tror det var alldeles för optimistiskt räknat så är ganska nöjd ändå. Smugit lite på /4 med goda + resultat, shortstackar 60bb Inks vilket jag trivs bra med men kommer spela 150 eller 200bb Ink när rullen tål det. Blir troligen inte så mycket spel dom närmsta dagarna så ska ta och summera månaden när jag har tid i veckan November är ju en trevlig grindmånad men kommer vara nöjd med 20k händer. Sen är ju allt över det en bonus såklart! Citera
MuCkMyL1f3 Postad 31 Oktober , 2013 Författare Rapport Postad 31 Oktober , 2013 Satte mig och skulle spela några timmar till men väljer att avsluta månaden här istället då jag spelade oroligt ofokuserat och dåligt bara. 19 276 händer, 25bb/100 och har spelat allt mellan /.50 upp till /5. /.50 7745 händer -86 /1 8100 händer +4200 /2 3150 händer +1311 /4 247 händer +762 /5 36 händer -248 totalt: +5939 Sammanfattningsvis så var det en seg månad. Hade räknat med minst 30k händer men "riktiga livet" prioriteras hela tiden just nu så nästan 20k får anses helt okej. Hade en downswing på dryga 3.5k mitt i månaden men lyckades ta mig tillbaka bra tillslut. Kommer spela mestadels /1 och /2 i november och forsätta spela /4 vid bra känsla och bra bord. Har spelat 100 st turneringar/sattar och 18 st SNG under Oktober och på dessa är jag upp +1704 kr Nån dag framöver ska jag börja sammanfatta sportsbettingen för Oktober också men det har jag inte ork till atm, tror jag är ner runt 2k på den, stämmer det så lägger jag den på hyllan (förutom nöjes-spelen) Avslutar med en månadsgraf för PLOn: Samt totalgraf från projektstart: 29815 händer totalt och +51bb/100 dvs 11544kr Citera
eddor Postad 31 Oktober , 2013 Rapport Postad 31 Oktober , 2013 ggwp! Börjar du känna dig bekväm med plon? Vad är tanken att köpa in med 60bbs? GL med November och hoppas på lite mer hhs i dbn! Citera
MuCkMyL1f3 Postad 1 November , 2013 Författare Rapport Postad 1 November , 2013 ggwp! Börjar du känna dig bekväm med plon? Vad är tanken att köpa in med 60bbs? GL med November och hoppas på lite mer hhs i dbn! jadå, relativt bekväm. Sjuka var att jag var så tillfreds med att spela supermicros men nu när jag tagit med lite /4 och även väldigt få /5 händer så är det inte alls särskilt kul att spela nått under /2 längre. Så tänker vara lite mer aggro i mina BR krav och spela lite högre i snitt. Mixar och spelar 60bbs ibland mycket eftersom jag spelat mycket PLO turror och där är det ett grundare spel så tycker jag behärskar det mer också, plus att jag på nått sjukt sätt tycker det är lite kul att shorta också Kollat lite på sportsbettingen och var bara ner 300 för månaden på bet365 där jag spelar mest och så var jag faktiskt upp 1k på svs på det lilla jag oddsat där. Men har lagt alldeles för mycket dåliga spel känner jag så väljer att skära ner mycket på bettingen i November. Kladdar ner lite mål, inte helt bokade än men nått sånt här ska det komma att se ut: * minst 20k händer, helst 30k+ * träna 3 pass/vecka plus hockeybockey och ev hockeyträning (1 gång var/vecka) * INGEN sportsbetting på SVS * Sparsamt bettande på bet365, noga utvalda rekar. * 15 timmar teori * semiskotta ihop en rulle på € site. Citera
HuntAMoose Postad 1 November , 2013 Rapport Postad 1 November , 2013 Ingen sportsbetting på svs låter vettigt:-D Citera
MuCkMyL1f3 Postad 1 November , 2013 Författare Rapport Postad 1 November , 2013 Ingen sportsbetting på svs låter vettigt:-D ah den är sjukt kall spelat mest bandy, innebandy och sånt krimskrams där. Sånt kan man hitta helt okej odds där på. Svenska brö-serier mao! Citera
heroxz Postad 1 November , 2013 Rapport Postad 1 November , 2013 ah den är sjukt kall spelat mest bandy, innebandy och sånt krimskrams där. Sånt kan man hitta helt okej odds där på. Svenska brö-serier mao! Alla bortalag i bandyn vinner idag Citera
MuCkMyL1f3 Postad 5 November , 2013 Författare Rapport Postad 5 November , 2013 Lite motivationsbrist atm. Hållet på att sportsbett och PLO skotta ihop en hygglig rulle på microgaming. Skjuter från höften tills jag har €1.5k eller är gul där. Börjat med €50 och är upp drygt en hundring just nu! Hoppas hitta motivationen att ösa Igen snarast Citera
Recommended Posts