ades_va Postad 15 Juli , 2005 Rapport Postad 15 Juli , 2005 So, what do ya think? Både fullbord och SH, låt höra lite åsikter. * Lite matigare rubrik - QoS * Citera
ades_va Postad 15 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 15 Juli , 2005 Ge fan i det. Jag har ett svinstarkt argument annars, men den är juh så fiiiin! Citera
demme1 Postad 15 Juli , 2005 Rapport Postad 15 Juli , 2005 SH fungerar det iaf. Alltid någon som betalar av med K3o. Som vanligt handlar det om 'känsla'. Kill me Hjort, kill me. Citera
Djens Postad 15 Juli , 2005 Rapport Postad 15 Juli , 2005 På ett passivt bord äre en solklar limmp tycker jag... Citera
t3h_h4x0r Postad 15 Juli , 2005 Rapport Postad 15 Juli , 2005 middle position, SH raise om ingen har limpat, annars limp Citera
ades_va Postad 15 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 15 Juli , 2005 middle position, SH raise om ingen har limpat, annars limp Raise från pos 4 med 4 pers kvar att agera bakom? (co, d, sb, bb) (samma angående limp) och dessutom en stor chans att du hamnar ur position med en second best-hand när du väl blir synad. Citera
Stoneburg Postad 16 Juli , 2005 Rapport Postad 16 Juli , 2005 FT: Fold SH: Fold (kanske limp?) KTs är ju en riktig skräphand. Dominerad av AK, KK, KQ, KJ, TT och AT, träffar dessutom sällan stege. I sen position kan jag tänka mig att limpa den pga färgchansen, eller sno blinds, men i övrigt är det bara att dumpa tycker jag. Citera
Recommended Posts