FranskSinatra Postad 30 September , 2013 Författare Rapport Postad 30 September , 2013 Snyggt jobbat!Kul med massa grafer, gillas! +1.Verkar gå fiiint också! Keep it up Kul att det gillas! Varit lite tveksam till om jag ska posta varje dag eller inte. För övrigt kanske man skulle byta namn på dagboken.. Känns nästan som man förlöjligar ordet "lockdown" när man knappt får in 6 timmar om dagen. Lockdown förtjänar en större respekt på något sätt. Men nu är det som det är och jag kommer klämma in så mkt volym det bara går resten av dagarna. Semi-lockdownen fortsätter! Citera
gorillai Postad 30 September , 2013 Rapport Postad 30 September , 2013 Nu är det ju bara vad jag tycker och inte vad som är rätt. Men så länge man trycker in markant många fler timmar än vad man brukar göra tycker jag man gott kan få ta och kalla det lockdown. Citera
FranskSinatra Postad 1 Oktober , 2013 Författare Rapport Postad 1 Oktober , 2013 Dag 6 Speltid: 2,5h Händer: 1131 Inte ens värt att nämna något negativt i denna post (varit en halvkall dag irl) när man får springa så oförskämt bra som man gjorde idag! Bara tacka och ta emot och hoppas det kan vara en bra morot för att få in mer volym kommande dagar. Citera
FranskSinatra Postad 1 Oktober , 2013 Författare Rapport Postad 1 Oktober , 2013 Dag 7 Speltid: 3,75h Händer: 1969 I helgen och/eller i nästa v har jag bjudit in några andra pokerlirare för ordentlig lockdown. Alldeles för tråkigt att sitta sj och därmed vansinnigt svårt att trycka volym. Målet är ju trots allt 105 timmar och så här halvvägs har jag bara lyckats uppnå 39,5. En vanlig arbetsvecka typ med andra ord. För att uppnå målet måste 65,5 timmar pressas in under resterande sju dagar. Kan bli knepigt. Citera
FranskSinatra Postad 3 Oktober , 2013 Författare Rapport Postad 3 Oktober , 2013 Dag 8 Speltid: 3,75 Händer: 1886 Idag fick man ge tillbaka lite av det man "lånat". Inte så mkt att säga mer än jag inte fick vinna så många showdowns, dels pga att jag spelade ganska mediokert och gjorde ett flertal stora misstag på turn och river i många potter. Blan annat synade jag helt plötsligt en massa turn-c/r från fisk med halvkalla händer och inte nog med det även riverkulan. Sprang såklart in i nöthänder varje gång och när jag gjorde detta misstag för femte gången på kort tid insåg jag att jag helt enkelt inte var kapabel att hitta A-game (om ens B-game) så blev näven i bordet och paus. Gick lite bättre sen. Slarvade med alla förberedelser innan båda sessionerna och kände mig allmänt ganska omotiverad och trött. Imorn ska jag vakna upp på den bättre sidan! Dagens Citera
FranskSinatra Postad 4 Oktober , 2013 Författare Rapport Postad 4 Oktober , 2013 Dag 9 Speltid: 7,25h Händer: 2701 En ganska stökig pokerdag till ända. Vaknade på samma trötta och halvsura sida även idag och trots lite meditation (orkade bara halva... sugen på att lira. Revansch osv) så började dagen lika illa som igår. Back 1200 redan efter 30 min och sen stabiliserades det lite innan en ny svacka infann sig senare på kvällen. Hjärnan är trött, helt klart, och egentligen vore nog en helt pokerfri dag vara rätt väg att gå. Dock är jag fast beslutet om att ta detta lilla projekt i mål och det var just det som fick mig att kämpa vidare under kvällen. Trots en "hopplös" känsla och negativa tankar överlag tog jag ett sunt beslut att gå ner till tre bord för att minska på trycket och få färre besluta att ta ställning till. Visade sig vara ett lyckat drag och siffrorna kunde snyggas till ganska ordentligt sista sessionen. Jag fick det bevisat för mig att jag har mkt kvar att jobba med vad gäller det mentala och jag kommer sätta mig ner direkt efter lockdownens slut och jobba med MGOP 1 och 2. Om jag ska bli stabil på -4/-5 så krävs det ett starkare mindset än vad jag har idag. I'm still a mental game fish! http://www.mentalgamefish.com/ I dag bjuder jag på två grafer. Den första är totala och den andra är dom sista 1000 händerna, då jag endast lirade tre bord. Citera
FranskSinatra Postad 5 Oktober , 2013 Författare Rapport Postad 5 Oktober , 2013 Snyggt räddat! Tack! Ja, alltid skönt när hittar tillbaka efter lite tilt å elände. Citera
FranskSinatra Postad 5 Oktober , 2013 Författare Rapport Postad 5 Oktober , 2013 Dag 10 Speltid: 3,5h Händer: 1453 Inte så mkt som hände denna dag. Stabilt som Alban hade sagt. Citera
FranskSinatra Postad 6 Oktober , 2013 Författare Rapport Postad 6 Oktober , 2013 Dag 11 Speltid: 10,5h Händer: 4191 Äntligen en dag med bra volym! Måste lära mig att inte tokbacka första timmen bara...Var som mest nere på 3k men lyckades vända till ett fint plus tack vare megarushen sista timmarna. Imorgon blir det ordentlig uppvärmning med promenad, handreview, meditation och två bord första 15 min. A-game från hand 1! Dagens: Citera
FranskSinatra Postad 7 Oktober , 2013 Författare Rapport Postad 7 Oktober , 2013 Dag 12 Speltid: 9,5h Händer:4420 Hyfsad volym igen och nu är det bara att köra som fasiken sista 2 dagarna! Gårdagens lärdom: En paus är aldrig fel... Citera
FranskSinatra Postad 8 Oktober , 2013 Författare Rapport Postad 8 Oktober , 2013 Dag 13 Speltid: 7,25h Händer: 3244 Kunde inte hålla mig från /4- 5/ idag. Hade tänkt att kliva upp där senare i månaden (kring löning typ) men kände för att testa några nävar ikväll. Har kört en hel del där innan så inget nytt och värdet är ungefär detsamma som på /2. Rullen är sårbar så det blir att kliva ner relativt snabbt om jag börjar springa kallt. Idag gick det iaf helt ok. Sista dagen imorgon, sen är "lockdownen" slut! Dagens Citera
FranskSinatra Postad 9 Oktober , 2013 Författare Rapport Postad 9 Oktober , 2013 Dag 14 - The end Blev inte många händer sista dagen. Är ganska trött på liret efter att ha pressat in bra volym nu i några dagar. Sammanfattningsvis blev det en brakfail om man kollar till första målet som sattes upp. Kom typ halvvägs. Men det var i sin tur orimligt satt och alldeles för stor kontrast sett till hur mkt jag snittar i vanliga fall. Får ta lärdom av det. Ser man till resultatet så är jag nöjd. Kollar man mina senaste 100k händer på nl200 så har jag haft en wr på 23,9 och nu hamnade den på 24,5. Ska bli intressant att se om man kan behålla den över större sample och framförallt intressant hur ens strategier står sig på nl400 och nl500 den dagen jag börjar regga där. Mitt spel nu är galet explo och skulle man stöta på bra regs så måste jag balansera upp mina ranger betydligt för att inte börja blöda. Dock så undrar jag om det verkligen finns så pass bra regs på dessa nivåer. Om man hör med vänner som spelar högre så är det först på nl1000 som man måste tänka på frekvenser, balans och ranger på allvar. Måste även fortsätta jobba med den mentala biten. Tiltat några gånger för mkt senaste veckan. Ska bli kul oavsett! Är riktigt sugen på att utvecklas och möta större utmaningar. Inte varit något vidare intresse kring dagboken vilket är förståeligt. Inte delat med mig av så mkt och spelat nano - ingen vidare kombo... Lite stats över totalen: Citera
eddor Postad 9 Oktober , 2013 Rapport Postad 9 Oktober , 2013 Grymt! Jämt kul med såna här mål att kunna försöka pressa sig själv! Friskt vågat,hälften vunnet såattsäga Kan du lägga upp hur du har nivå(o)turat med? Eller är det /2 för den större delen? Citera
FranskSinatra Postad 9 Oktober , 2013 Författare Rapport Postad 9 Oktober , 2013 Snyggt jobbat Tack! Grymt! Jämt kul med såna här mål att kunna försöka pressa sig själv! Friskt vågat,hälften vunnet såattsäga Kan du lägga upp hur du har nivå(o)turat med? Eller är det /2 för den större delen? Ja, det är alltid kul att pressa sig själv. Sen kanske man ska göra det med en smula rimlighet - att faktiskt ge sig själv en bra chans att lyckas med målet. Blev nästan uteslutande /2. Det var ju det som var meningen men sen kunde jag inte hålla mig från nivåerna ovanför igår. Idag blev det /2 igen. Citera
thefman Postad 9 Oktober , 2013 Rapport Postad 9 Oktober , 2013 har lurkat denna och tror mörkertalet är större än vad du tror (superhypen). nä men trådar som denna inspirerar och motiverar ju en annan latmask så keep grinding man Citera
MuCkMyL1f3 Postad 9 Oktober , 2013 Rapport Postad 9 Oktober , 2013 har lurkat denna och tror mörkertalet är större än vad du tror (superhypen). nä men trådar som denna inspirerar och motiverar ju en annan latmask så keep grinding man +1 Också läst denna dagligen fortsätt gärna! GJ wp Citera
Donner Postad 9 Oktober , 2013 Rapport Postad 9 Oktober , 2013 Har oxå kikat in dagligen för att kolla hur det går, nog fler än du tror som gjort det. Finns ju inte så mycket att kommentera i tråden. Vill du ha fler kommentarer och inlägg får du kanske krydda med lite fler HHs o annat. Citera
Jinti91 Postad 9 Oktober , 2013 Rapport Postad 9 Oktober , 2013 plussar också, Denna DBn har vart höjdpunkten med PF de senaste 2 veckorna. WP! Citera
minibiff Postad 9 Oktober , 2013 Rapport Postad 9 Oktober , 2013 Wp, grymt jobbat med resultat och volym! Hade varit kul att veta nick då vi garanterat har vevats en del. Citera
Nilzzon86 Postad 9 Oktober , 2013 Rapport Postad 9 Oktober , 2013 Bra jobbat! har med kikat in här dagligen men nog bara skrivit en gång. kämpa vidare! Citera
Namehere Postad 9 Oktober , 2013 Rapport Postad 9 Oktober , 2013 Snyyyyggt! Då har vi mötts till 100%. Undrar vem du är , men kan nog ha mina misstankar! Citera
Recommended Posts