marreboy Postad 10 Mars , 2014 Författare Rapport Share Postad 10 Mars , 2014 Ville bara säga hej! har försvunnit pokertid väldigt mycket senaste tiden... vilket såklart svider men sociallivet e också skoj! Nu ska det skottas pusssssss Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
marreboy Postad 24 Mars , 2014 Författare Rapport Share Postad 24 Mars , 2014 Fullt upp i skolan och annat med fotbollen, blir inte mycket poker.... Min flickvän fyller år på lördag och jag tänkte bjuda henne på en riktigt fin middag på restaurang! hade gärnat behövt hjälp med att rimma lite roligt som man kan skriva på kort först! någon som e grym?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 24 Mars , 2014 Rapport Share Postad 24 Mars , 2014 Fullt upp i skolan och annat med fotbollen, blir inte mycket poker.... Min flickvän fyller år på lördag och jag tänkte bjuda henne på en riktigt fin middag på restaurang! hade gärnat behövt hjälp med att rimma lite roligt som man kan skriva på kort först! någon som e grym?!? Grattis på födelsedan Jag älskar dig mer än att två-outa Gran ha en fin kväll jag drar på LAN Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 24 Mars , 2014 Rapport Share Postad 24 Mars , 2014 Grattis på födelsedanJag älskar dig mer än att två-outa Gran ha en fin kväll jag drar på LAN Jimpa skriver inte sina egna låtar, det fattar man ju nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
marreboy Postad 24 Mars , 2014 Författare Rapport Share Postad 24 Mars , 2014 hahah!! riktigt fin jimpa! har kanske lyckats få ihop nåt okej, resultatet kommer med spänning... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts