ernstan Postad 4 September , 2013 Rapport Postad 4 September , 2013 Hej Jag använder neteller för att sätta in pengar på mitt pokerstars konto. Nu är frågan får jag lägga till mitt neteller på min polares konto ? Tack på förhand. Citera
Jocke_G Postad 4 September , 2013 Rapport Postad 4 September , 2013 Det får du nog inte eftersom pokersidorna brukar vara noga med att ditt konto på neteller ska vara i samma namn som ditt konto på pokerstars. Så rekommenderar att din polare gör ett eget konto på neteller! Citera
Donner Postad 4 September , 2013 Rapport Postad 4 September , 2013 Du tigger om problem när du ens tänker tanken att börja mixa konton.. Citera
ernstan Postad 4 September , 2013 Författare Rapport Postad 4 September , 2013 Mixa konton!? hade jag velat haft flera konton så hade jag haft flera. Det handlar mer om att vi delar på ett neteller konto. Citera
Jocke_G Postad 4 September , 2013 Rapport Postad 4 September , 2013 Du kan inte använda samma neteller konto till mer än ett pokerstars konto. Citera
Donner Postad 5 September , 2013 Rapport Postad 5 September , 2013 Mixa konton!? hade jag velat haft flera konton så hade jag haft flera.Det handlar mer om att vi delar på ett neteller konto. Räknade neteller som ett konto oxå, men för att förtydliga : koppla aldrig VISA, neteller, MB etc till pokerkonton om de inte står i samma namn. Den dagen de vill ha in papper blir det bara massa onödiga problem. Citera
Recommended Posts