Gå till innehåll

Nanoligan


minibiff

Recommended Posts

  • Svars 226
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Dåligt med updates idag! Skärpning alla nanos :twisted:

 

Livet som IRLare rullar vidare. Igår var en bra dag trots att man inte åt tacos. Drog ut tidigt o drack öl på uteservering innan det var dags o visa varför man är nanoligans sämsta dansare!

 

Drog hem ett gäng till mig på efterfest o märker då att "Samuel 45år" är med. Börjar fråga runt om nån känner honom, vilket obv ingen gör. Efter några bra bluffar, lyckas vi göra av med honom o hamnar på min balkong. Där har en polare en trevlig stund med en GG (fyllde18 år igår) som nog t.o.m hade imponerat på viktorh =) Gjorde själv mitt yttersta för att få HU-action men har man sämre game än Runkle i californication blir det svårt.

 

Ny utgång ikväll MVH Lepidus

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan tillägga att tjejen som gav den till mig var den tjejen som jag skickade sliskigaste smset efter förra personalfesten.. Haha.. Och nej de slumpade inte ut tävlingarna.

 

 

Imorgon lär jag förhoppningsvis kunna langa fyllehistorier som till och med får Harmyntanfolket att bli stolta.

 

Om jag är vaken tills dess.. Är la inne på timma 32 i vaket tillstånd

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lider med dig bro! :evil:

 

Hade personligen aldrig orkat köra vidare efter runt 10 inköp back men känner man att man verkligen inte spelar sämre så är det bara att nöta på.

 

 

Var för många händer för att jag ska orka kommentera på bakfyllan. Vissa var standard men vissa lite överspelade.

 

Jag synar bara turnminraisen med 55.

 

Nu har jag ingen järnkoll på vilka nivåer du lirar, men du reggar väl 5/10+ iaf ? Är det inte standard att tappa 10 bi på högre nivåer eller kör du någon form av stoploss? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha tyvärr var det lugnaste personalfesten hittills. Inte ens personen som brukar kröka absolut mest och däcka inne på toaletten tidigt drack ens alkohol.

 

Däremot så blev det en hel del action mellan kollegorna haha. Någon som dock är obekräftat är om 2 kollegor fick till det. Den ena är gift och är barn den andra har pojkvän, det skiljer 15 år mellan dom haha.

 

Utöver det så stack jag ifrån personalfestfolket rätt tidigt och mötte upp andra polare istället.

 

Nej fick inte ligga, skall jag vara ärlig så var det nog det sista jag var sugen på inatt. Kröp från taxin in till min säng inatt när jag kom hem.

 

Däremot fick jag fyllesms av kollega i form av typ "Kooooooomm.. jag är full" "Jag mår dåligt kom till borden" typ..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha MediaMarkts butiker har haft stängt i Göteborg idag för att ha inventering.

Vilket geni som satte den dagen på releasen av historiens dyraste och antagligen största spel!

 

Vi hade sålt slut alla (300ex) vid 12.00

 

Fick ni bara 300? Annars var det väl inte heller direkt genialiskt att inte ha inne fler ;) Vad kostade det och hur ser marginalen ut på såna spel?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha MediaMarkts butiker har haft stängt i Göteborg idag för att ha inventering.

Vilket geni som satte den dagen på releasen av historiens dyraste och antagligen största spel!

 

Vi hade sålt slut alla (300ex) vid 12.00

 

Vem fan har inventering en tisdag och dessutom den 17onde. Borde iaf ligga i månadsskifte och försöka styra till en dag där man inte behöver stänga så länge. Vet ja iofs inte om de har öpper söndagar med?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick ni bara 300? Annars var det väl inte heller direkt genialiskt att inte ha inne fler ;) Vad kostade det och hur ser marginalen ut på såna spel?

 

Vi beställde så många som möjligt obv. Totalt sålt 3100x nu i Göteborgsregionen. Det är 1% marginal.

 

Vem fan har inventering en tisdag och dessutom den 17onde. Borde iaf ligga i månadsskifte och försöka styra till en dag där man inte behöver stänga så länge. Vet ja iofs inte om de har öpper söndagar med?

 

MEDIAMARKT :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...