CAPS_PG Postad 24 April , 2014 Författare Rapport Postad 24 April , 2014 SKA ALDRIG MER SPELA EN HYPER-TURBO Sit & GO... grävde ner mig i ett djupt hål på minus 2 k $ efter att jag hade slutat jobba kl 24:00 ikväll, men nu kl 04:00 så tog jag igen det och slutar dagen på plus/minus 0 iallafall. Citera
Nilzzon86 Postad 24 April , 2014 Rapport Postad 24 April , 2014 Segt. Tur det vände på slutet då. Blir det bara mtt:s nu då? Citera
Starfitter Postad 24 April , 2014 Rapport Postad 24 April , 2014 Ta och kika på hur bankrullekrav för dina spelformer bör se ut. I all välmening, vore tråkigt om du gulade. Citera
schumme Postad 24 April , 2014 Rapport Postad 24 April , 2014 Ta och kika på hur bankrullekrav för dina spelformer bör se ut.I all välmening, vore tråkigt om du gulade. +1, hur man är inne med $2k med en rulle på det knappa dubbla när man spelar turrar är ju helt åt helvete. Citera
CAPS_PG Postad 25 April , 2014 Författare Rapport Postad 25 April , 2014 Segt. Tur det vände på slutet då. Blir det bara mtt:s nu då? Jag siktar på det, kan dock bli lite S&G men turbo och i nivån 7-15 $ typ. Ta och kika på hur bankrullekrav för dina spelformer bör se ut.I all välmening, vore tråkigt om du gulade. +1, hur man är inne med $2k med en rulle på det knappa dubbla när man spelar turrar är ju helt åt helvete. Ska verkligen försöka att skärpa mig när det gäller att hantera min bankrulle! Hittade en fjärde plats i 82$ (6 max hyper-turbo) igår med start 03:30. Får vara nöjd med min fjärde plats även om jag gärna tagit någon placering till. Kom till FT med minst stack men lyckades hitta en uppdubbling när jag satt på BB när jag synade en allin från SB med A5 och den fick stå sig mot hans QJ. Fick 1,3 K$ för min fjärde plats vilket betyder att rullen är uppe i 4,5 K nu Citera
schumme Postad 25 April , 2014 Rapport Postad 25 April , 2014 Igen. Du spelar $82 short handed hyper turbos som är bland den spelform med mest varians som finns vad jag vet. Du har alltså 40 buyins för nivån. Nåt turreproffs kan säkert komma med facit men 10-20 dollars turrar känns väl rimligt. Citera
jimenez Postad 26 April , 2014 Rapport Postad 26 April , 2014 Låt grabben skotta lite! Bara sätta in mer flis när det gulas Citera
retard83 Postad 26 April , 2014 Rapport Postad 26 April , 2014 Vad nickar herrn om man får va lite fräck ? Citera
retard83 Postad 26 April , 2014 Rapport Postad 26 April , 2014 Gl såg nu i supersonicen va du nicka Inte mött dig ännu men kommer la framigenom kör mest på stars enbart mtts o lite plo cg Citera
CAPS_PG Postad 27 April , 2014 Författare Rapport Postad 27 April , 2014 Gl såg nu i supersonicen va du nicka Inte mött dig ännu men kommer la framigenom kör mest på stars enbart mtts o lite plo cg Hojta till om vi hamnar på samma bord Citera
CAPS_PG Postad 27 April , 2014 Författare Rapport Postad 27 April , 2014 Sitter i 51$ Hyper-turbon , vet att det är för högt för min bankrulle. men vann lite Turneringspengar i kval till Sunday-millon som jag avregistrera mig ifrån. Enda turren jag tänker spela idag då jag jobbar 7-16 och 17-24 både måndag och tisdag. Sen onsdag jobbar jag 7-16 och 18-04. Ledig torsdag och sen jobb fredag igen plus 25 årsfest hos polaren Så blir inte något spel alls mån-ons och fredag den här veckan. Kanske någon MTT om jag orkar på torsdag. Annars blir nästa speldag först på lördag eller söndag. Citera
BetAholic Postad 30 April , 2014 Rapport Postad 30 April , 2014 Ta och kika på hur bankrullekrav för dina spelformer bör se ut.I all välmening, vore tråkigt om du gulade. Som Starfitter och många fler sagt, tänk ordentligt på bankrullekrav och hur många inköp du bör ha tillgodo om du ska spela hyper/superturbo STT/MTT. Jag gjorde det misstaget, efter att casha två finalbord i hyperturbo 6-max. Sedan fick jag hybris och började spela främst hyperturbo SnGs med en dålig bankrullehantering, vilket nästan alltid leder till att variansen hinner ikapp till slut och bankrullen försvinner ut i det blå. Citera
CAPS_PG Postad 4 Maj , 2014 Författare Rapport Postad 4 Maj , 2014 Som Starfitter och många fler sagt, tänk ordentligt på bankrullekrav och hur många inköp du bör ha tillgodo om du ska spela hyper/superturbo STT/MTT. Jag gjorde det misstaget, efter att casha två finalbord i hyperturbo 6-max. Sedan fick jag hybris och började spela främst hyperturbo SnGs med en dålig bankrullehantering, vilket nästan alltid leder till att variansen hinner ikapp till slut och bankrullen försvinner ut i det blå. Ja nä jag har försökt skärpt mig men har tappat typ 1k $ av rullen. Har dock inte spelat så mycket den här veckan. För övrigt så har min stationära dator pajat så får nöja med med lite poker på min 13 tum mac vilket betyder att jag inte vill spela allt för många bord. Inkvalad till Supersonic och Scoop event 03 medium. Så blir dom två turrarna plus 25 $ hyper-turbo med start 23:45.. Citera
getseriouspls Postad 17 Maj , 2014 Rapport Postad 17 Maj , 2014 Ja nä jag har försökt skärpt mig men har tappat typ 1k $ av rullen. Har dock inte spelat så mycket den här veckan. För övrigt så har min stationära dator pajat så får nöja med med lite poker på min 13 tum mac vilket betyder att jag inte vill spela allt för många bord. Inkvalad till Supersonic och Scoop event 03 medium. Så blir dom två turrarna plus 25 $ hyper-turbo med start 23:45.. GUL? Citera
Aaronramsey Postad 20 Maj , 2014 Rapport Postad 20 Maj , 2014 Skön dagbok. Läste igenom hela nu. Keep it up. Hur länge funderade du förresten vad dagboken skulle heta? ' Den nervöse grabben grindar' känns sådär va? Funderar också på att skriva en dagbok. Skulle heta- Ångest,...... Haha fan suttit i 5min nu och kommit på vad den skulle heta isåfall. Nåt med ångest allafall:-) Citera
Recommended Posts