El Helado Patata Postad 23 Augusti , 2013 Rapport Postad 23 Augusti , 2013 Hej! Jag har spelat in lite videos i mitt lära-mig-plo-projekt och för denna första iår så spelade jag först med kommentar. Därför mutade jag mina kommentarer och la till text. Enda nackdelen till det är att videon blev märkligt sizead men då det endast är två bord bör det väl funka. Är tacksam för eventuella kommentarer och förslag om mitt tänk. Det brukar folk göra ändå men refera gärna med tidsreferens i stil "25:30 3betta...". NY länk med förbättrad kvalite. Byt till alternativt HD för skarpare bild (finns som alternativ nu). TID: 39 minuter lång. Citera
LiveAtPompeii Postad 23 Augusti , 2013 Rapport Postad 23 Augusti , 2013 Spelar inte PLO men tänkte kika på filmen endå! Dock så är det dålig kvalité så de blir lite svårt att se korten utan att anstränga sig ordentligt, kanske bara jag dock! lycka till! Citera
El Helado Patata Postad 23 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 23 Augusti , 2013 Spelar inte PLO men tänkte kika på filmen endå! Dock så är det dålig kvalité så de blir lite svårt att se korten utan att anstränga sig ordentligt, kanske bara jag dock! lycka till! Jo det blev lite uppskalat på ett märkligt sätt när jag la till texten men det är ju väldigt enkelt att ändå se korten osv om än det är lite mer pixlat än vad man skulle vilja. Hoppas det är lugnt ändå! Citera
El Helado Patata Postad 28 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 28 Augusti , 2013 Hej igen! Jag hittade hur man fick bättre format så nu bör tom små datorer kunna se bilden finfint. Byt kvalité upp till HD för bättre kvalité! Citera
valterego Postad 28 Augusti , 2013 Rapport Postad 28 Augusti , 2013 Har bara kollat nån minut, men vill ge stor cred till din röst. Fantastiskt behaglig speakerton. Kanske anlitar dig för kommande projekt Citera
El Helado Patata Postad 28 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 28 Augusti , 2013 Har bara kollat nån minut, men vill ge stor cred till din röst. Fantastiskt behaglig speakerton. Kanske anlitar dig för kommande projekt Den har jag aldrig hört och även om du ångrar dig om du lyssnar mer än någon minut så blev jag iaf jätteglad för kommentaren! Absolut, bara att höra av dig och har du några kommentarer på videon, ja, du vet ju att det bara är att skriva. Citera
hampulito Postad 28 Augusti , 2013 Rapport Postad 28 Augusti , 2013 Är det musen som du clickar på frenetiskt hela tiden eller vad kommer ljudet ifrån? Jag orkade inte se längre än 5 min pga det. Citera
Luskan Postad 28 Augusti , 2013 Rapport Postad 28 Augusti , 2013 Lite trist att man inte ser din stack Bra i övrigt Citera
El Helado Patata Postad 29 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 29 Augusti , 2013 Är det musen som du clickar på frenetiskt hela tiden eller vad kommer ljudet ifrån? Jag orkade inte se längre än 5 min pga det. Jag klickar väl inte så mycket mer än jag behöver. Ta mute och fastforward då kanske så kan vi se om du håller med spelen i ett vakuum! Citera
El Helado Patata Postad 6 September , 2013 Författare Rapport Postad 6 September , 2013 Hej igen! Ingen som har några strategi-kommentarer eller så på någon hand ? Citera
papiPope Postad 6 September , 2013 Rapport Postad 6 September , 2013 Jag klickar väl inte så mycket mer än jag behöver. Ta mute och fastforward då kanske så kan vi se om du håller med spelen i ett vakuum! Haha jo det gör du. Har sett 10 min och musen spamklickas:-D om du nu inte kör fler än två bord. Kan inget om plo, men imo är det svårt att hänga med när det är zoom och det hinner delas ut flera händer medans du förklarar hur du tänker. Förmodligen bara är jag som känner så iofs:-) Fråga, är det verkligen bra att öppna K433 som du gör vid 10:36? Citera
El Helado Patata Postad 7 September , 2013 Författare Rapport Postad 7 September , 2013 Haha jo det gör du. Har sett 10 min och musen spamklickas:-D om du nu inte kör fler än två bord. Kan inget om plo, men imo är det svårt att hänga med när det är zoom och det hinner delas ut flera händer medans du förklarar hur du tänker. Förmodligen bara är jag som känner så iofs:-) Fråga, är det verkligen bra att öppna K433 som du gör vid 10:36? Okej då ska du inte spela starcraft, hon eller annat spel för då blir du tokig, där klickar dom 4 ggr i sekunden!. Ska se vad vilken han du menar sen. Man får ju steala lite mer på zoom om det är nån sån hand du åsyftar? Citera
Recommended Posts