schenker Postad 23 Juli , 2013 Rapport Postad 23 Juli , 2013 Revolution network: Cake, Intertops, Juicy Stakes, Lock, Euro Club (möjligen fler) Har konto hos flera av dessa partners och visst, det har tagit runt 2 veckor med cashout. Men för den senaste av ovan nämnda som jag signade upp för så har jag fortfarande inte fått min cashout som jag requestade 4/7. Fick snabbt svar på min email-fråga: "Vi ligger efter med utbetalningarna". Är det fler som upplevt fördröjning av uttag från Revolution NW på slutet? /schenker Citera
SantaOnTilt Postad 23 Juli , 2013 Rapport Postad 23 Juli , 2013 Revolution network: Cake, Intertops, Juicy Stakes, Lock, Euro Club (möjligen fler) Har konto hos flera av dessa partners och visst, det har tagit runt 2 veckor med cashout. Men för den senaste av ovan nämnda som jag signade upp för så har jag fortfarande inte fått min cashout som jag requestade 4/7. Fick snabbt svar på min email-fråga: "Vi ligger efter med utbetalningarna". Är det fler som upplevt fördröjning av uttag från Revolution NW på slutet? /schenker Vet flera som har väntat 2-3 MÅNADER, tror ingen har fått pengarna än. Cake Poker gäller det. Citera
schenker Postad 23 Juli , 2013 Författare Rapport Postad 23 Juli , 2013 OK, tack. Cake var första sajten jag signade upp för 2009 (då det hette Cake Network) och det funkade bra. Tydligen har det blivit sämre (riskfyllt?).... Deg på två konton nu...känns inte 100... Synd... går ju inte att misslyckas med att gå plus, men rakebacken och lätta Rake Races. Citera
DelPiero74 Postad 24 Juli , 2013 Rapport Postad 24 Juli , 2013 Fick vänta 1,5mån på mitt uttag via banköverföring på $470. Långt över förväntan efter att ha läst skräckhistorier om 7mån på 2+2. Citera
Sunbird88 Postad 25 Juli , 2013 Rapport Postad 25 Juli , 2013 Intertops tar 2-3 dagar till Skrill. Cake/Juicy betalar ut pengar regelbundet så var tålmodig. Jag fick ut ett max bankuttag på 28 dagar nyligen. Tog bara tre dagar efter att jag maila min affe, så testa det om det drar ut på tiden Citera
Recommended Posts