suzanne87 Postad 11 Juli , 2013 Rapport Postad 11 Juli , 2013 Hej! Finns det några tjejer som spelar poker i Göteborg. Jag spelar ca 1-2ggr på Cosmopol varje vecka och lite på nätet. Vore kul om det finns tjejer i området som delar samma intresse! //Foldylocks Citera
speccan Postad 12 Juli , 2013 Rapport Postad 12 Juli , 2013 Är du händelsevis den kraftiga kvinnan av asiatiskt ursprung? Citera
suzanne87 Postad 12 Juli , 2013 Författare Rapport Postad 12 Juli , 2013 Hej! Nej, jag är lång och blond. Ursprungligen från Norge. Spelar du på CC? Citera
speccan Postad 12 Juli , 2013 Rapport Postad 12 Juli , 2013 Mehh, jag som va så säker, well well ibland slår även mina reading abilities fel hur övermänskliga dom än må vara. Jag spelar emellanåt ja men är desvärre inte av det kvinnliga könet. Citera
suzanne87 Postad 12 Juli , 2013 Författare Rapport Postad 12 Juli , 2013 Jaha, vad gav jag för tells ? Och vem är du, vad spelar du? Känner att det blir lite svårare för mig att gissa.. Citera
lilltjejen Postad 12 Juli , 2013 Rapport Postad 12 Juli , 2013 Jag finns ju tyvärr inte i Göteborg utan i Stockholm men om du har intresse av att snacka poker med en tjej som omväxling så får du gärna slänga iväg ett pm Citera
suzanne87 Postad 13 Juli , 2013 Författare Rapport Postad 13 Juli , 2013 Hej! Vad trevligt! Jag är ute och seglar denna veckan, men skickar et pm när jag kommer hem Citera
Goldwinner Postad 13 Juli , 2013 Rapport Postad 13 Juli , 2013 Hej!Nej, jag är lång och blond. Ursprungligen från Norge. Spelar du på CC? Finns ingen sådan där som spelar så ofta. Du måste börjat nyss isåfall. Citera
Goldwinner Postad 13 Juli , 2013 Rapport Postad 13 Juli , 2013 Mehh, jag som va så säker, well well ibland slår även mina reading abilities fel hur övermänskliga dom än må vara. Jag spelar emellanåt ja men är desvärre inte av det kvinnliga könet. Ingen dålig gissning.Hade failat där också Citera
Masken81 Postad 14 Juli , 2013 Rapport Postad 14 Juli , 2013 Finns ingen sådan där som spelar så ofta.Du måste börjat nyss isåfall. haha eller så kanske hon har gömt sig från detta stalkerbeteendet Citera
Goldwinner Postad 14 Juli , 2013 Rapport Postad 14 Juli , 2013 haha eller så kanske hon har gömt sig från detta stalkerbeteendet En pokerspelare som inte har koll på motståndet är få för undrat. Spela man ofta så se man till att man har koll på alla. Könet spelar ingen roll men det hade vart kul med mer tjejor som spelar. Poker tjejor som spelar är få tyvärr och märks destu mera. Hoppas TS finner någon.Tror många tjejer håller till på nätet.Dom vågar nog inte riktigt köra live bland alla grabbarna. Citera
suzanne87 Postad 15 Juli , 2013 Författare Rapport Postad 15 Juli , 2013 Jag spelar bara turrar. Tisdagsturren är helig, jag är alltid där om jag inte är utomlands. Har dock varit mycket iväg på senaste. Annars spelar jag fredag, torsdag, söndag ibland.. Vem jag spelar mot live spelar ingen roll. Men det vore kul att träffa en tjej på min ålder som man kunde grindat eller kollat på the big game med. Känner många i 40 års åldern på cc, men känner inte det är så lämpligt att dra med sig dem hem till pojkvännen Citera
lindaalice Postad 9 Augusti , 2013 Rapport Postad 9 Augusti , 2013 Ah en tjej till! Tusan jag inte såg denna tråd när jag var i göteborg, gick också till cosmo. Nu sitter jag i västra Västra Värmland istället. Men man kan ju komma överens och träffas nån gång, kanske gå till cosmo tillsammans, tåg finns ju : ) Fast är mer sugen på cosmo i sthl som också har omaha, väl långt dock... Citera
bigdwarf Postad 9 Augusti , 2013 Rapport Postad 9 Augusti , 2013 Haha speccan vet vem du syftar på Citera
Recommended Posts