slowboy Postad 18 September , 2013 Rapport Share Postad 18 September , 2013 Lust att dra ett PM med vart du hittade det materialet? MVH F5at överallt hela dan edit nvm F5ade fram till 07 sen gav jag upp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 18 September , 2013 Rapport Share Postad 18 September , 2013 F5ade fram till 07 sen gav jag upp hamrade till 09.00 här lol, hitta fortfarande inget, lust att länka? nvm, hitta torrent! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 19 September , 2013 Rapport Share Postad 19 September , 2013 Hitta minbacket idag efter löjligt många fina stackar. Två 5e-platser varav en wall-material. Ska försöka mig på en gammal hederlig dygning idag Det var nog några månader sen sist, men sitter som bekant på en outtömlig brunn av kunskap och erfarenhet inom ämnet så det ska nog inte bli några problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 19 September , 2013 Rapport Share Postad 19 September , 2013 Hitta minbacket idag efter löjligt många fina stackar. Två 5e-platser varav en wall-material. Ska försöka mig på en gammal hederlig dygning idag Det var nog några månader sen sist, men sitter som bekant på en outtömlig brunn av kunskap och erfarenhet inom ämnet så det ska nog inte bli några problem. Gick dygningen bra? Går rykten att Adde är den bästa dygnaren vi har i Sverige. Skulle du vilja hävda att du är ett strå vassare? 4 pass i rad nu har man haft dom där trista minibacken med sjuka stackar i var och varannan turre. Spelet känns bättre än på länge! Inho ringde och väckte mig för att spela 320an på stars idag. Hoppade in och fick gästspela i 20 min sen vart det bust i ett flipp. Så nu sitter man bara kvar i 2nd chancen och 100t. Ikväll blir det lite livehockey istället i brist på bra WCOOPs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 19 September , 2013 Författare Rapport Share Postad 19 September , 2013 Tankade ner GTA på ps3-store under natten. Känns som om man inte kommer spela så mycket poker det närmaste. Helvete va bra det är! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 19 September , 2013 Rapport Share Postad 19 September , 2013 Tankade ner GTA på ps3-store under natten. Känns som om man inte kommer spela så mycket poker det närmaste. Helvete va bra det är! Det är ju det alltså, funderar på det, men vet att en rejäl skopa pokertid kommer gå åt om man köper det. Hoppas du har dödskul iaf. Kommer tvinga mig själv att köpa det snart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 19 September , 2013 Rapport Share Postad 19 September , 2013 Livet går nu ut på att flugan inte får nys om vad jag är djupt i, jinxat mig ganska bra dom senaste två gångerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 19 September , 2013 Rapport Share Postad 19 September , 2013 Livet går nu ut på att flugan inte får nys om vad jag är djupt i, jinxat mig ganska bra dom senaste två gångerna! är i frankrike nu tills wcoop slutar så du får se till att inte deeprunna winamax eller stars.fr... heja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 20 September , 2013 Rapport Share Postad 20 September , 2013 Åkte på ett ganska vidrigt sätt på plats 47e i 300r plo, hade vart så sinnes att få deeprunna ännu ett wcoop event! I övrigt va det en riktigt vidrig dag, kom 9a i 320 6max där jag fick in QQ vs A3s och 1010 vs AQ mot samma. Bubbla 100r i flipp, 22a i 265k där jag fick in QQ vs 66 som short, 20e i hot55. Mycket djupt är såklart alltid skoj, men hade vart gött att få med mig någon av dom då det är dyrt som fan under wcoop! Spel imorgon igen sen är det bröllop hemma i skogstrakterna som gäller på lördag och tillbaka på det igen söndag, mycket spel nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 20 September , 2013 Författare Rapport Share Postad 20 September , 2013 Åkte på ett ganska vidrigt sätt på plats 47e i 300r plo, hade vart så sinnes att få deeprunna ännu ett wcoop event! I övrigt va det en riktigt vidrig dag, kom 9a i 320 6max där jag fick in QQ vs A3s och 1010 vs AQ mot samma. Bubbla 100r i flipp, 22a i 265k där jag fick in QQ vs 66 som short, 20e i hot55. Mycket djupt är såklart alltid skoj, men hade vart gött att få med mig någon av dom då det är dyrt som fan under wcoop! Spel imorgon igen sen är det bröllop hemma i skogstrakterna som gäller på lördag och tillbaka på det igen söndag, mycket spel nu From nu ingen poker i dbn tills gta är varvat imo! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 20 September , 2013 Rapport Share Postad 20 September , 2013 Körde 2 turrar idag. Latereg tidiga wcoop och 2nd. Snabb bust wcoop kkvsaq, blev en hedrande 13e? plats i 2nd... Får va nöjd med första plusdagen på 2v..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 20 September , 2013 Rapport Share Postad 20 September , 2013 From nu ingen poker i dbn tills gta är varvat imo! Man vinner inga pengar på GTA, det gör iofs inte du på poker heller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 20 September , 2013 Rapport Share Postad 20 September , 2013 From nu ingen poker i dbn tills gta är varvat imo! +1 Lösa lite PF GTA-online framöver kanske vore en ide? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 20 September , 2013 Författare Rapport Share Postad 20 September , 2013 +1 Lösa lite PF GTA-online framöver kanske vore en ide? Det hade varit svinkul Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WannaSeeMyPig Postad 20 September , 2013 Rapport Share Postad 20 September , 2013 De får ju ta och släppa skiten till PC... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 20 September , 2013 Rapport Share Postad 20 September , 2013 +1 Lösa lite PF GTA-online framöver kanske vore en ide? Blir det ps3 versionen så är jag på! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 20 September , 2013 Rapport Share Postad 20 September , 2013 Borde jag ju skrivit, jag lirar ps3-versionen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 20 September , 2013 Rapport Share Postad 20 September , 2013 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 20 September , 2013 Rapport Share Postad 20 September , 2013 De får ju ta och släppa skiten till PC... Det kommer nog i sinom tid. Extra viktigt att få ut det till konsollerna någon månad innan de nya kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
madblast Postad 21 September , 2013 Rapport Share Postad 21 September , 2013 Fint spelat i 320 igår inho, det var ordentlig action på finalbordet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 22 September , 2013 Rapport Share Postad 22 September , 2013 Fint spelat i 320 igår inho, det var ordentlig action på finalbordet! Tackar så mycket, satt jävligt fint! Ironiskt nog dealade jag 3 vägs i 8r mot två randoms men nekade Cal deal HU i 320an, hybris deluxe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 23 September , 2013 Författare Rapport Share Postad 23 September , 2013 Då var söndagen över igen. Dock så inte med ett back utan med ett miniplus (tror jag). Hade extremt mkt deep idag, haft mkt stackar generellt senaste veckorna, men inte direkt haft turen på min sida. Men idag fick jag iallafall bli tvåa i en turre som täckte dagsinköpet. Å ett gäng andra itms så ikväll kan man lägga sig med med ett hyffsat gott humör:-P Tyvärr så verkar de som spelar högst gå riktigt kallt. Vi får hoppas att dbn lyckas springa upp några stackar nu sista timmarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 24 September , 2013 Rapport Share Postad 24 September , 2013 Backade upp ett acceptabelt söndagsback med en breakeven-måndag. En tredjeplats för 1700 eurupeiska kentanter blev toppnoteringen efter att den klassiska neka deal-riggen sprutat över bordet och lämnat mig med hakan vid knäna och en salt smak i munnen. Imorgon kanske det plötsligt händer... Hoppas fan det! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 25 September , 2013 Rapport Share Postad 25 September , 2013 Det hände litegrann iaf 5a i big22 och 4a i en winaturre för ett fint dagsplus. Synd att inte få gå hela vägen när man väl sitter där i stars rödingar, men kul att få vara med och smaka lite på starslivet ibland iaf =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 25 September , 2013 Författare Rapport Share Postad 25 September , 2013 Det hände litegrann iaf 5a i big22 och 4a i en winaturre för ett fint dagsplus. Synd att inte få gå hela vägen när man väl sitter där i stars rödingar, men kul att få vara med och smaka lite på starslivet ibland iaf =) Det är du som håller dagboken levande m8. Kul att se. Gratz till en bra dag! Själv dricker man vin och 1tablar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts