cDk Postad 17 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2013 epic dagbok och på med skämshatten för att man inte läst förens nu. gg wp glhf osv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 17 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2013 Mycket bra avsnitt! Gillade gibbssons pillimariska leende. (y) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hans_ Postad 17 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2013 I särklass bästa avsnittet imo, ty inho! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slasktratten Postad 17 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2013 Frågan om kontor blir ju alltid lika jävla aktuell varje gång man får se sånt här:-D Sitta och klicka i sin ensamhet och varva med suckande i skype är inte riktigt samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 17 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2013 Men hur faen har man plötsligt 5* likadana ketchupflaskor i kylen? Teorier: -4 nästan helt tomma, bara en "slatt" kvar som man ska ta tillvara "sen"? -återkommande ångest i butiken, "har vi ketchup hemma? bäst att ta en flaska, makaronerna blir inge annars"? -typ 5 för 100 nån gång, missat att de inte behöver förvaras i kylen oöppnade? *ok, en var stor. Språkcoach åt dybban nästa gång. Mvh Ylli-Tallo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 17 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2013 Äre Gibbson som "springer bäst och tiltar mest"? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 17 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2013 Mycket bra avsnitt! lycka till med pokern Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 17 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2013 IRLade hårt åt något, minns inte vad så får se om det. Kanonbra, ni verkar ju genuint trevliga! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 17 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2013 Har ni separata bredband? Om inte, har inte sajterna några åsikter om att ni spelar samma turrar vecka efter vecka från samma IP? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 17 Augusti , 2013 Författare Rapport Share Postad 17 Augusti , 2013 Har ni separata bredband? Om inte, har inte sajterna några åsikter om att ni spelar samma turrar vecka efter vecka från samma IP? Nä, vi kör på samma bredband. Sajterna har nog inget att säga till om sålänge vi spelar likadant mot varann som mot alla andra. Hade nog vart en annan femma om vi vikt setups mot varann titt som tätt. Jag hoppas att alla tittar på Liverpool? Helvete vilken fin start. Jag är riktigt imponerad sofar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 17 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2013 Grymt avsnitt! Själv har jag bara fyra ketchupflaskor i kylen. Har säkert frågats innan men vad betalar man i månaden för ett kontor? Tror vi pröjsar närmare 19k delat på 8 pers. Sen tillkommer lite utgifter för internet och kaffet tror jag! Riktigt kul att se Liverpool hittils. Vill knappt tänka på hur det skulle se ut med Willian och Suarez i truppen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 17 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2013 Tror vi pröjsar närmare 19k delat på 8 pers. Sen tillkommer lite utgifter för internet och kaffet tror jag! Riktigt kul att se Liverpool hittils. Vill knappt tänka på hur det skulle se ut med Willian och Suarez i truppen Har sett bra ut. Inte speciellt imponerad av Mignolet dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WannaSeeMyPig Postad 17 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2013 hahaha, tackar!! Det var inte du som kom 9a? I så fall bör du tajta till dig ordentligt under rebuyperioden och inte göra dubbelrebuys. Kan va ett tips till alla som lirar olika 3x sattar. Spela extremt tajt med liten stack, stalla och göra enkelrebuys eftersom addon ger 10x. Turar man upp en stack kan man jamma in som vanligt. Se till att tajma in knapp efter addon. Tycker du likadant i 3x turbos som inte är satelliter? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vladi Postad 17 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2013 Inte speciellt imponerad av Mignolet dock. Antar att du får tillbaka det nu=) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 17 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2013 Antar att du får tillbaka det nu=) Varför skulle jag göra det? En straffräddning väger inte hans tidigare tveksamma ingripande. Men är givetvis glad över att han tog den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 17 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2013 Varför skulle jag göra det? En straffräddning väger inte hans tidigare tveksamma ingripande. Men är givetvis glad över att han tog den. Han var löjligt bra i Sunderland förra året så vi säger premiärnerver Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vladi Postad 17 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2013 Varför skulle jag göra det? En straffräddning väger inte hans tidigare tveksamma ingripande. Men är givetvis glad över att han tog den. Slog på matchen två min innan han tog straffen så har inte en aning hur han var innan ska jag erkänna:-P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 17 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2013 Han var löjligt bra i Sunderland förra året så vi säger premiärnerver Hehe får hoppas det. Men ser vi till denna matchen så känns det som lpool gick efter fel målvakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 17 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2013 Hehe får hoppas det. Men ser vi till denna matchen så känns det som lpool gick efter fel målvakt. Det är riktigt sjukt att ingen har värvat Begovic ännu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 17 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2013 Det är riktigt sjukt att ingen har värvat Begovic ännu Ahh faktiskt, sjukt bra målis! Tror på premiärnerver, skönt som fan att han fick en rejäl boost i räddningarna på slutet, tror han kan bli bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 17 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2013 Men hur faen har man plötsligt 5* likadana ketchupflaskor i kylen? Teorier:-4 nästan helt tomma, bara en "slatt" kvar som man ska ta tillvara "sen"? -återkommande ångest i butiken, "har vi ketchup hemma? bäst att ta en flaska, makaronerna blir inge annars"? -typ 5 för 100 nån gång, missat att de inte behöver förvaras i kylen oöppnade? *ok, en var stor. Språkcoach åt dybban nästa gång. Mvh Ylli-Tallo Alternativ två, riktig klassiker att alltid stå i butiken och undra om man har saker hemma! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simonlofberg Postad 17 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2013 Synar att det var kaffe i kopparna när ni var i lägenheten:). Annars ett jävligt bra avsnitt, wp m8! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 17 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2013 Synar att det var kaffe i kopparna när ni var i lägenheten:). Annars ett jävligt bra avsnitt, wp m8! Syn på den synen. Jävligt svårt att hålla en tom kopp trovärdigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 17 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2013 Synar att det var kaffe i kopparna när ni var i lägenheten:). Annars ett jävligt bra avsnitt, wp m8! Syn på den synen. Jävligt svårt att hålla en tom kopp trovärdigt. Är det jag eller bjoelle som är skadad när jag tror simon syftar på sprit (utan att komma ihåg "scenen") Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 17 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2013 nej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts