MuCkMyL1f3 Postad 27 Oktober , 2014 Rapport Postad 27 Oktober , 2014 Sååååååååja Hokuzz!! Grattis till andraplatsen i sonic . Woho one for the good guys Grattis ! Citera
HokuzzPokuzz Postad 27 Oktober , 2014 Författare Rapport Postad 27 Oktober , 2014 Woho one for the good guys Grattis ! Sååååååååja Hokuzz!! Grattis till andraplatsen i sonic . Tack boys otroligt skönt Citera
Antisk Postad 27 Oktober , 2014 Rapport Postad 27 Oktober , 2014 Några kommentarer/analyser på oddssättningen inför sm? https://se.unibet.com/betting#/group/2000054290/category/0 Citera
Metaddict Postad 27 Oktober , 2014 Rapport Postad 27 Oktober , 2014 Några kommentarer/analyser på oddssättningen inför sm? https://se.unibet.com/betting#/group/2000054290/category/0 Haha Dan Glimne och Ola Brandborn topp 20 alltså Citera
Jimmy_Pistol Postad 27 Oktober , 2014 Rapport Postad 27 Oktober , 2014 Lastar obv på Micke Norinder Citera
inho Postad 27 Oktober , 2014 Rapport Postad 27 Oktober , 2014 Definitivt, han som är bäst-i-världen-på-mobilpoker slaktade även alla liveproffs och något löne-fyllo i PLO på cc i lördags, så han lär väl fått mersmak? trots att han inte ens var nära att räkna rätt till pott en enda gång sen fattade han fel beslut i varje texas/ananas hand han spelade, men de måste väl va standard? hahaha ah fan räkningen va inte min starka sida den kvällen, skyller det mestadels på ölen Sen att man skämmer ut sig på holdem är en annan femma, vann inte många potter där inte. Imorgon ska det golfas då det ryktas om sol i Göteborg, gäller att passa på. Så det är onsdag som gäller för SM! Tack för en grym kväll! Citera
Leppo Postad 28 Oktober , 2014 Rapport Postad 28 Oktober , 2014 Hur tycker "Skrattretande skattletande" att oddsen är satta på dagbokens medlemmar, några åsikter? Citera
gibbsson Postad 29 Oktober , 2014 Rapport Postad 29 Oktober , 2014 Hur tycker "Skrattretande skattletande" att oddsen är satta på dagbokens medlemmar, några åsikter? Ja oddsen... Om man ska spela på någon o fältet rekar jag Andreas Samuelsson till 75x. Nu sitter vi på tåget ner mot hbg. Alla lyckades komma i tid! Riktigt sjukt:) Citera
gibbsson Postad 29 Oktober , 2014 Rapport Postad 29 Oktober , 2014 Försökte beta på Andreas men fick inte igenom och oddset dök Citera
Leppo Postad 29 Oktober , 2014 Rapport Postad 29 Oktober , 2014 Rookie move att posta den reken först gibbsson Citera
BigMeech Postad 3 November , 2014 Rapport Postad 3 November , 2014 runksöndag. 10a i 90c 888 56a WU 22a hot 75 efter AK vs AQ för CL, river Q mitt i alla djupa så fuckar winamax ur totalt. Fick logga in och var 5e hand med en massa bord running för att man var deep i xtrem. med 14 pers kvar så fryser dom turren. Löjlig tilt på den. 1 tablar sunday 6max, blev en 7e plats, ah det blev det ja Citera
KungKroon Postad 7 November , 2014 Rapport Postad 7 November , 2014 Vilken tid börjar ME-finalbordet på måndag? Är taggad som fan för årets rail Also, det kom en snushyllning direkt från hjärtat igår som jag gärna delar med mig av: Citera
OHChariot Postad 7 November , 2014 Rapport Postad 7 November , 2014 Also, det kom en snushyllning direkt från hjärtat igår som jag gärna delar med mig av: :mrgreen: Fantastiskt! Citera
TGrinder Postad 7 November , 2014 Rapport Postad 7 November , 2014 Vilken stämma, perfekt att lyssna på under grinden! Citera
Snusarn Postad 8 November , 2014 Rapport Postad 8 November , 2014 Det finaste jag hört på länge. Citera
eddor Postad 8 November , 2014 Rapport Postad 8 November , 2014 Känslofyllt,vackert. Du har gjort mig tårögd:-P Citera
Lassis Postad 10 November , 2014 Rapport Postad 10 November , 2014 En fråga. Vet ni om det finns något liknande kontor som erat, fast i Sthlm där det spelas poker? Är mkt intresserad av en eller två platser om någon skulle veta om nåt. En till fråga, funkar det fprtfrande bra att spela ihop sådär? Citera
WannaSeeMyPig Postad 10 November , 2014 Rapport Postad 10 November , 2014 Haha vacker sång KungKroon! Blir ju nästan sugen på att testa! Citera
Lundin89 Postad 11 November , 2014 Rapport Postad 11 November , 2014 Vilken tid börjar ME-finalbordet på måndag? Är taggad som fan för årets rail Also, det kom en snushyllning direkt från hjärtat igår som jag gärna delar med mig av: Slängde min sista snusdosa i soptunnan 1 mars 2012, men efter denna låt så slank en dosa rapé med i korgen igår på ICA och det var det... Citera
KungKroon Postad 11 November , 2014 Rapport Postad 11 November , 2014 Det var fina ord, tack ska ni ha Grattis Lundin! Glad att jag kan göra en positiv insats människors liv Citera
Nilzzon86 Postad 20 November , 2014 Rapport Postad 20 November , 2014 Vinner ni nått highstakers? Citera
HokuzzPokuzz Postad 20 November , 2014 Författare Rapport Postad 20 November , 2014 Vet inte om jag har rätt å svara på den frågan då jag spelar långt från highstakes. Men svarar ändå Spelar inte allt för mkt atm då plugget (matten) tar upp jävligt mkt tid. Men det lilla jag har spelat har gått fint kör ett pass atm faktiskt, vi får se hur det går. Merparten av dagboken är utomlands, var vet jag inte just nu men varmare breddgrader är det iaf Någonstans i thailand tror jag att dom är! Citera
Nilzzon86 Postad 20 November , 2014 Rapport Postad 20 November , 2014 Vet inte om jag har rätt å svara på den frågan då jag spelar långt från highstakes. Men svarar ändå Spelar inte allt för mkt atm då plugget (matten) tar upp jävligt mkt tid. Men det lilla jag har spelat har gått fint kör ett pass atm faktiskt, vi får se hur det går. Merparten av dagboken är utomlands, var vet jag inte just nu men varmare breddgrader är det iaf Någonstans i thailand tror jag att dom är! Okey vad pluggar du till?. Jäkla gottegrisar domandra då Citera
HokuzzPokuzz Postad 20 November , 2014 Författare Rapport Postad 20 November , 2014 Okey vad pluggar du till?. Jäkla gottegrisar domandra då Pluggar upp min genomusla gymnasiematte på komvux Haha, ja, riktigt gött verkar dom ha det Citera
Recommended Posts