minibiff Postad 8 Januari , 2014 Rapport Postad 8 Januari , 2014 Jag tror att det var runt 85K € Vilken placering hamna han på =) ? Grattis till en bra start på året inho! Citera
Chofritz Postad 8 Januari , 2014 Rapport Postad 8 Januari , 2014 Grattis! Den här tråden börjar bli sjuk =) Citera
Nilzzon86 Postad 8 Januari , 2014 Rapport Postad 8 Januari , 2014 Grattis!. Tänker på forrest gump med allt detta spring:-D. Run forrest run:-D Citera
inho Postad 8 Januari , 2014 Rapport Postad 8 Januari , 2014 Tack alla Man va ju lite rädd att förra halvårets spring skulle ta slut med det nya året, men icke! Gjordes deal 4vägs, två av dom som va kvar känner jag och den sista va en duktigt tysk reg. Satt ganska dåligt till med min stack hela finalbordet och fick icma så gott jag kunde, va några spots jag inte va riktigt nöjd med, men samtidigt är det svårt att fatta beslut helt korrekt när det handlar om så mycket pengar. Får gå mycket på känsla Hade man tagit två placeringar till så hade man gått om fiskgnetarn och tagit sig upp till nr1 in ze world, det sög lite. På tisdag bär det av för 6 veckors resande. Vi kommer börja med Australien och kolla in tennisen och spela lite Aussie Millions. Efter det vidare till Nya Zeeland för 2 veckors turistande innan vi avslutar med ett par dagar i Maccao som vi hade mellanlandningen i Ska blir riktigt episkt. Citera
Jocke_G Postad 8 Januari , 2014 Rapport Postad 8 Januari , 2014 Tack alla Man va ju lite rädd att förra halvårets spring skulle ta slut med det nya året, men icke! Gjordes deal 4vägs, två av dom som va kvar känner jag och den sista va en duktigt tysk reg. Satt ganska dåligt till med min stack hela finalbordet och fick icma så gott jag kunde, va några spots jag inte va riktigt nöjd med, men samtidigt är det svårt att fatta beslut helt korrekt när det handlar om så mycket pengar. Får gå mycket på känsla Hade man tagit två placeringar till så hade man gått om fiskgnetarn och tagit sig upp till nr1 in ze world, det sög lite. På tisdag bär det av för 6 veckors resande. Vi kommer börja med Australien och kolla in tennisen och spela lite Aussie Millions. Efter det vidare till Nya Zeeland för 2 veckors turistande innan vi avslutar med ett par dagar i Maccao som vi hade mellanlandningen i Ska blir riktigt episkt. Härligt! får väl se till att klonka Aussie Millions Citera
inho Postad 10 Januari , 2014 Rapport Postad 10 Januari , 2014 Om folk har tråkigt så har vi en rejäl smygmaskin i dagboken, srslyfu! Han har finalbord i ongames 50r, partys 100fo OCH partys 165a Häromdagen vann han även 50fo stars, 100 turbo stars och 165an på party! Citera
padrinosftw Postad 10 Januari , 2014 Rapport Postad 10 Januari , 2014 Ja det är ta mig fan sjukt, gl då Citera
HokuzzPokuzz Postad 10 Januari , 2014 Författare Rapport Postad 10 Januari , 2014 Han e fan inte dålig den där srsly! Citera
BigMeech Postad 10 Januari , 2014 Rapport Postad 10 Januari , 2014 Tackar tackar . Har vart några rejält sjuka dagar här i Lerum. Springet har inte gått att klaga på . Idag blev det en vinst i ongames 50r och även vinst i 100fo party och en 3e plats i 162an party. Har även hunnit tura in en 2a plats i en miniftops under veckan. Mycket brags på en och samma gång här . Imorgon blir det några bärs på stan med taxxi och några irls. Hokuzz ska ha över lite dambesök så blev mot min vilja förpassad in till stan. Normalt sett så söker man allt som oftast anledningar till att göra något annat än att sitta framför datorn och spela men nu när man har sprungit så fint så känns det lite tufft att lämna sin 7e bästa vän (datorn). Men ska bli kul att komma ut lite i Göteborg. Vart nästan 3 månader man senast var ute och röjde här! Citera
Leppo Postad 10 Januari , 2014 Rapport Postad 10 Januari , 2014 S I C K tror jag det stavas. Stort jävla grattis och WP srslyfu. Man kan inte annat än att bli imponerad av kidsen i boken. Woot wooot Citera
Lundin89 Postad 10 Januari , 2014 Rapport Postad 10 Januari , 2014 Tankar om öppningsrange från SB generellt, och vad sizar vi? Tycker jag hamnar i massa dryga spots, så jag kanske är lite för tight där om jag inte har pushstack. Citera
inho Postad 10 Januari , 2014 Rapport Postad 10 Januari , 2014 Tankar om öppningsrange från SB generellt, och vad sizar vi? Tycker jag hamnar i massa dryga spots, så jag kanske är lite för tight där om jag inte har pushstack. Så otroligt stor skillnad beroende på stackdjup. Men tycker oxå man hamnar i massa knepiga spots där som slutar med att man bettar flopp och chech/gerupp turn. Prova exprimentera lite med limpar eller bara tajta till rejält om det är 20bb+! Citera
simonlofberg Postad 10 Januari , 2014 Rapport Postad 10 Januari , 2014 så känns det lite tufft att lämna sin 7e bästa vän (hokuzz) fyp. och WP gratz m8 ! Citera
madblast Postad 10 Januari , 2014 Rapport Postad 10 Januari , 2014 Så otroligt stor skillnad beroende på stackdjup. Men tycker oxå man hamnar i massa knepiga spots där som slutar med att man bettar flopp och chech/gerupp turn. Prova exprimentera lite med limpar eller bara tajta till rejält om det är 20bb+! Känner igen mig, blir väldigt stack och readbaserat. En limpstrategi är jag +1 för, känns underskattat? "Folk" har väl lite av en tendens bli lite galna i BvB situationer? Citera
papiPope Postad 10 Januari , 2014 Rapport Postad 10 Januari , 2014 Idag blev det en vinst i ongames 50r och även vinst i 100fo party och en 3e plats i 162an party. Har även hunnit tura in en 2a plats i en miniftops under veckan. Mycket brags på en och samma gång här . Grattis även till denna: Måste få skryta lite.. lirade en €10 euro idag Citera
BigMeech Postad 10 Januari , 2014 Rapport Postad 10 Januari , 2014 Tackar, det värmer ! PapiPope: hehe, den gamla gödeturren. Kommer faktiskt ihåg att jag la upp den men kommer inte ihåg när? Lövet: Hokuzz är min 9e bästa vän. Citera
urmy Postad 10 Januari , 2014 Rapport Postad 10 Januari , 2014 Screenshotet outar ditt nick, men det kanske inte spelar någon roll. Citera
papiPope Postad 10 Januari , 2014 Rapport Postad 10 Januari , 2014 PapiPope: hehe, den gamla gödeturren. Kommer faktiskt ihåg att jag la upp den men kommer inte ihåg när? Nä inte ens du som la upp den:-D bara jag som inte kan släppa en sån, på alla sätt och vis, fantastiskt post:oops: obv från er förra db Citera
BigMeech Postad 10 Januari , 2014 Rapport Postad 10 Januari , 2014 Nä inte ens du som la upp den:-D bara jag som inte kan släppa en sån, på alla sätt och vis, fantastiskt post:oops: obv från er förra db Det var så jag kände ingen den. Hade för mig att jag ar lagt upp något liknande i den förra . Men kände inte igen bakgrunden på datorn så blev lite mindfuckad Citera
HokuzzPokuzz Postad 11 Januari , 2014 Författare Rapport Postad 11 Januari , 2014 fyp. och WP gratz m8 ! Haha Citera
Recommended Posts