Clutch Postad 4 Juli , 2013 Rapport Postad 4 Juli , 2013 Tjena har märkt att HM2 inte fått in en del händer..2 av mina största förlusthänder har den inte fått med dom senaste dagarna .. sjukt konstigt . ngn som känner igen detta? Kan tillägga att båda dom händerna stängde jag ner bordet direkt efter.. Citera
norris Postad 4 Juli , 2013 Rapport Postad 4 Juli , 2013 Stänger du ned bordet direkt efter avslutad hand, så registreras inte handhistoriken. I framtiden, så välj "ta en paus" och vänta på att nästa runda är delad innan du lämnar. (Om det är SvS det gäller) Citera
Renfjaell Postad 27 Februari , 2014 Rapport Postad 27 Februari , 2014 Har också haft problem med det på sistone och då är det mitt i sessions. Vissa händer vill HM helt enkelt inte ha in, varierar mellan förlorade och vunna potter. Fler med problemet eller en lösning på det? Installerat om har jag redan gjort av andra skäl men problemet kvarstår. Citera
Recommended Posts