Gå till innehåll

SvS 200bb coaching sökes


felstav

Recommended Posts

Tjenare!

 

Felstav @ SvS här, orkar inte dra någon längre presentation atm, men söker en svensk coach som slår dagens games på /20+ på SvS, 200bb. Kan ta allt i PM, men jag har nog mest ambitioner i världen och mest tid i världen och har planer på att landa på 25-50$ någon gång i framtiden, måste våga drömma! :)

 

Spelar för närvarande /4-/100, mestadels /15-/50 och satsar på att öka min winrate och så småningom klättra vidare!

 

Du ska kunna visa fina grafer över nivåerna relativt nyligen och vara duktig teoretiskt, mer om mig och allt annat kan vi ta i PM, priset är tillsvidare orelevant, men vill typ ha sveriges bästa coach!

 

mvh mr felstav

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar 5-max btw, och mixar in en del HU när jag känner för det, alltid kul att battla någon rolig reg på inte alltför höga nivåer. Som std kör jag alltid 200bb upp till /30 och sen lite beroende på fiskarna samt hur dåliga regsen är högre så köper jag in för någon mysig summa där, har inte riktigt rulle för /50+ egentligen så försöker ta det lite lugnt där uppe.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

DonkeyStyle om du var seriös så kan du langa ett PM med din skype så kan vi diskutera vidare, är inte dyr! :)

 

Starfitter, du får kika in och ge tips oftare om det ska räcka ;) du är för inaktiv för mig!

 

highbury90, agree lite men en SvS spelare som spelar på mina nivåer och högre har garanterat mött mig på senaste isf och antagligen kunnat skapa en någorlunda bild av mitt spel, vilket jag tror räcker för att han ska skriva ett pm om han nu diggar mig vid borden och tror det finns en bra grund att jobba från ;)

 

mvh mr felstav

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...