Wax Postad 16 Juli , 2005 Rapport Postad 16 Juli , 2005 glöm det...det går så seeeg..så besviken e jag... Anade väl det. Nätet är bra till mycket men inte "nyhetssändningar live" Citera
inteillaalls Postad 16 Juli , 2005 Rapport Postad 16 Juli , 2005 Jag hade allt framme nyss, nu är det grått... Deras server verkar överbelastad. Bättre att lyssna! (när jag äntligen fick det att funka...) /G Citera
Kotoryu Postad 16 Juli , 2005 Rapport Postad 16 Juli , 2005 Oj oj vad de hissar Matusow hela tiden. Resten är bara tomtar enligt Hellmuth. I synnerhet Kanter, chipleadern. Åker Matusow ut kommer de fortsätta att prata om honom och vilken otur han hade. Citera
gpf-ninja Postad 16 Juli , 2005 Rapport Postad 16 Juli , 2005 Tycker att lite dumt att ha två st som sitter och analyserar alla händer, borde vara som all annan tv/radio-sport, en som kommenterar vad som händer och en annan som analyserar. Citera
Beef__Cake Postad 16 Juli , 2005 Rapport Postad 16 Juli , 2005 Vilken action det är då!! synd på pokerchamps dock.... Citera
Kotoryu Postad 16 Juli , 2005 Rapport Postad 16 Juli , 2005 Bergsdorf har inte spelat en hand, men har gått till 6:e plats nu. Fast han hade säkert föredragit att få ut ett par stycken motståndare. Citera
Toan Postad 16 Juli , 2005 Rapport Postad 16 Juli , 2005 Bara jag som inte hör något av cardplayers radio? Funkade utmärkt nyss Citera
Hasselby Postad 16 Juli , 2005 Rapport Postad 16 Juli , 2005 Bara jag som inte hör något av cardplayers radio? Funkade utmärkt nyss Funkar bra hos mig. Matusow förlorade nyss en stor pott, motståndaren gick all in på turn efter en re-raise från Mike. Mike tänkte i flera minuter men foldade till slut. Citera
Kotoryu Postad 16 Juli , 2005 Rapport Postad 16 Juli , 2005 Bara jag som inte hör något av cardplayers radio? Funkade utmärkt nyss Funkar bra hos mig. Matusow förlorade nyss en stor pott, motståndaren gick all in på turn efter en re-raise från Mike. Mike tänkte i flera minuter men foldade till slut. Han berättade att han hade bottenparet. Citera
Hasselby Postad 16 Juli , 2005 Rapport Postad 16 Juli , 2005 Bara jag som inte hör något av cardplayers radio? Funkade utmärkt nyss Funkar bra hos mig. Matusow förlorade nyss en stor pott, motståndaren gick all in på turn efter en re-raise från Mike. Mike tänkte i flera minuter men foldade till slut. Han berättade att han hade bottenparet. Blir kul att se vad Black hade senare på TV-sändningen i höst, bör väl knappast ha haft sämre än 5:or dock. Citera
marcamannen Postad 16 Juli , 2005 Rapport Postad 16 Juli , 2005 Pokerchamps-grejen är ju en stor flopp. De har väl lyckats med en hand eller nåt... Citera
Beef__Cake Postad 16 Juli , 2005 Rapport Postad 16 Juli , 2005 ja första handen gick bra sen balla allt ur...de lyckades komma ikapp på sista handen dock, till folden! Citera
Kotoryu Postad 16 Juli , 2005 Rapport Postad 16 Juli , 2005 Jag stängde ner skiten. Stackarna var helt fel, blir bara förvirrande. Edit: testade igen, funkar bättre. Citera
marcamannen Postad 16 Juli , 2005 Rapport Postad 16 Juli , 2005 skönt att de tog bort Phil Hellmuth från cardplayers liveradio. Fan va skit han snackar... Citera
Hasselby Postad 16 Juli , 2005 Rapport Postad 16 Juli , 2005 Daniel har ännu inte spelat en hand. Hade BB nyss men det blev höjt innan och han la sig. Han har ändå rätt bra med marker och behöver inte chansa. Citera
snoddas Postad 16 Juli , 2005 Rapport Postad 16 Juli , 2005 Han är ju grym, gillar hans snack.. Han är ju ljusår bättre än Harman iaf. Citera
Hasselby Postad 16 Juli , 2005 Rapport Postad 16 Juli , 2005 Men nu höjer Daniel pre-flop! Kul med radion Citera
Kotoryu Postad 16 Juli , 2005 Rapport Postad 16 Juli , 2005 Men nu höjer Daniel pre-flop! Kul med radion Och stjäl mörkarna med sin tajta image. Citera
Hasselby Postad 16 Juli , 2005 Rapport Postad 16 Juli , 2005 man inser att detta kommer att ta tid.. hur länge ska man orka följa detta? Citera
Kotoryu Postad 16 Juli , 2005 Rapport Postad 16 Juli , 2005 Och nu kommer Hellmuth igång. -Un...believable! -Mike deserved better! Citera
Nemomen Postad 16 Juli , 2005 Rapport Postad 16 Juli , 2005 SÅ JÄVLA SKÖNT att Mike åkte ut efter Phil's jäkla flammsanade om Mike dit och Mike hit.. och givetvis så var det ju såååååå mycket otur att han åkte... Så jäkla skönt. GO DANNE NU! Undrar vem de kommer att lyfta upp nu då? Jäkla fjantar... (Ursäkta utbrottet QoS ) Citera
Hasselby Postad 16 Juli , 2005 Rapport Postad 16 Juli , 2005 Och nu kommer Hellmuth igång. -Un...believable! -Mike deserved better! Ja.. "it's not even fair".. Citera
Kotoryu Postad 16 Juli , 2005 Rapport Postad 16 Juli , 2005 Var det något fel med Dannenmanns spel? Skulle vara intressant att höra vad turneringsexperterna har att säga. AJ ligger rätt bra till mot många händer, i synnerhet mot en som spelar så många händer som Matusow. Citera
Recommended Posts