Sandoz Postad 10 April , 2014 Författare Rapport Postad 10 April , 2014 Herregud vilken match. Empire blev krossade tidigt men lyckas kriga tillbaka det. Och med den vinsten så åkte Team dogs odds upp till 3.5 blir att lägga ett mindre bet på team dog nu. Citera
Sandoz Postad 11 April , 2014 Författare Rapport Postad 11 April , 2014 det mesta satt bra igår en av Team Dog gamen satt så plus på det också. BR uppe i 100897 nu. Dagens WPC games: 11.04. Alliance vs. Empire 15:00h 11.04. Fnatic vs. Dog 17:00h 11.04. Cloud 9 vs. Empire 19:00h kommer betta hårt på Empire och Dog idag. Upp till bevis för Dog i dag att visa om de är så bra som jag tror. De lirade 1-1 mot empire igår vilket är godkänt för vilket lag som helst. Empire tror jag har över 80% winrate sen januari så att lira 1-1 är inge fel. Men Fnatic som är väldigt ojämna atm blir det intressant att se om de kan ta dem enkelt. Citera
mr-flow Postad 4 Juli , 2014 Rapport Postad 4 Juli , 2014 Hur gick det här? Jag har börjat kolla dota efter ett långt uppehåll från spelet. Kul med ti4! Citera
WannaSeeMyPig Postad 5 Juli , 2014 Rapport Postad 5 Juli , 2014 Hoppas du börjar betta igen till TI4! Kommer definitivt kika in och dela med mig av lite (o)kunskap! För den oinvigde så kommer The International bli den största E-Sport(datorspels)turneringen någonsin med en stigande prispott på just nu över $10 000 000. Kommer vara helt gratis att kolla i spelet Dota 2 alternativt på streamtjänsten twitch. Citera
Recommended Posts