Gå till innehåll

Nameboken - 3Months100kSEK - Rocktober100kHands


Namehere

Butta, putta, knuffa eller inget av det?  

136 medlemmar har röstat

  1. 1. Butta, putta, knuffa eller inget av det?

    • Butta
      18
    • Putta
      42
    • Knuffa
      66
    • Annat
      10


Recommended Posts

Hatar du fortfarande vakterna?

 

 

 

http://www.elgiganten.se/product/ljud-bild/horlurar/URBANITESD/sennheiser-urbanite-horlurar-brun

 

Köpte de förra veckan. Sjukt sköna och de hörs inte ut från hörlurarna osv.

 

Thnx!

 

Ska jag köpa ut jordgubbsvin till mina flickor och dyka upp med en ärkeribba?. Detta är för bra att missa småfnittriga, salongsberusade högstadieflickor som ska bli fjortisfylla och begå misstag. Snälla låt mig bli det misstaget så kan jag skeda med dig på pojkrummet vid misslyckande och gråta ut

 

Edit: hälsa lillsyrran och jag finns alltid här om hon vill ha lite vuxensnaps

Edit 2: nu ska jag på hooters och käka frukost

 

Hahah, bara svänga förbi. Var ju bara här i veckan som hon frågade "alltså vem e giftig_pink??", så nog har hon dig allt på tankarna.

 

 

Btttwwwwwww.

SVS är ju dödare än jag vet inte vad på förmiddagar. RUllar inte alls många bord /4 /5, så tankarna går till att utöka till ett annat nätverk. Tänker då ipoker/888, eller något annat? Tanken då lira NL50. Vilken site rekar ni? Eller är det rentav mer EV o lira /2 på SVS? :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

888 har väl sjukt hög rake har jag för mig? Skulle satsa mina slantar på att det är bättre att lira 200bb /2! :)

 

Tror inte det? Har hört wina har magiskt hög tho, får kika upp det :)

 

Kom ner till /1 så ska jag slita dig i stycken.

 

Haha, kom upp till /4 /5 istället! ;-)

 

Kan rekommendera partys casual bord. Finns upp till nl100 och är ofta löjligt mjuka.

Kan bara ha 1 bord igång men är perfekt att ha på sidan om.

 

Casual bord = anonymt bord?

Låter som en plan, ska bara pressa i mer RAM så datorn orkar kräma :)

 

 

Ooo lite aktieköp har det blivit. Handlat på mig Doro vid 39.5kr, stoploss 38. Köpt lite hävstångsprodukter o kortat OMX också, slutar väl med att man gular av skiten :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var finner du bäst värde? Vad spelar du för stakes?

Gissar på SvS men har för liten sample för att veta. 888 vs partys normala bord känns ungefär samma lika.

Mest NL100.

 

Majoriteten av händerna utspelar sig dock på dom ångestladdade fullringsborden.

 

 

 

 

 

 

Casual bord = anonymt bord?

Låter som en plan, ska bara pressa i mer RAM så datorn orkar kräma :)

Nä ingent sånt tjafs. Enda skillnaden är att man bara kan ha ett bord rullandes. Går inte heller att kombinera med vanliga bord.

 

Testa och berätta vad du tycker. Semiångrar redan att jag ens berättar detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste nog tyvärr -1:a på den där "best song ever" referensen ;) Indierock kan aldrig hamna högt på en sån lista iaf i mitt gamla hufvud. Till nästa gång rekas exemplevis ngn av dessa:

 

 

 

Eller:

 

https://www.youtube.com/watch?v=sgXiMJ5Cp4E

 

Inte min cup of tea öht :( The shins :h:

 

Oooch ska vi glida tillbaka till poker. Har slackat något så otroligt. Kan väl säga att man tagit semester nästan, skäms :D Fått in 7k händer denna månad, och imorgon far jag till uppsala i 1v. Skall allt få in lite laptop-grind men får se hure blir med det, den är så jävla kass. Om inte annat får man börja ta grinden seriöst igen när man kommit hem från maa hooome toooown!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Din tekopp är trasig ;) Nä men skämt åsido, smaken är som baken o tur är väl det :)

 

Pfft!

Så sant så sant:)

 

+1

 

Se garden state om du inte gjort det! En hel film som beskriver känslan låten ganska bra :)

 

Sett den flertal gånger, magisk film rätt igenom! Sett braffs senaste, Wish I Was Here?

 

 

Kaffe, te, kaka?

 

En fet jekla screwdriver! Pink Floyd :h: Wish you were here är by far favoriten där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får kolla upp denna! har aldrig gillat scrubs men tycker att zach braff gör sig riktigt bra i mer seriösa roller :)

 

Haha tvärtom här! Ser fortfarande töntiga JD i hans roller :D!

 

Slappar järnet i Uppsala/Burvik. Spelat golf, strosat i Uppsala, softat, spelat lite mer golf (btw fan va kul de e när de gär bra) samt börshajat lite. Imorgon blir det nokk hufvudstaden och onsdagen fortfarande ett mysterium. Torsdag hem o fredag bli pangad!

 

Känns sjukt stt jag kommer boka månaden på typ 7K Tassar. Men är riktigt sugen på att spela när jag kommer tillbKa hem:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad tycker du om burvik?

 

Soft bana! Bra hål och lite varierande. Lite väl dåliga tees ibland (kulliga). 7/10!

Spelat där?

 

Föredrar personligen sidorutor på bilar. I dom blir man så gosigt kompakt i reflektionen.

 

:ola:

 

Har pensionerat mig från att flexa biccarna i bilrutorna efter att det satt en hel familj i en bil o kolla på en när man gled förbi o spände sig lite. Gör det numera bara med solglasögon på. Då vet dom inte vart jag tittar 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Soft bana! Bra hål och lite varierande. Lite väl dåliga tees ibland (kulliga). 7/10!

Spelat där?

 

Hemmabanan :-) Har själv inte så många banor att jämföra med då jag började lira förra året :lol: Har för mig att hål 7 ska vara med i Sveriges topp 50-hål

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...